Terve,
Löytyyköhän jotain HD-tason kuvaa yön Radulov vs. Crosby peliin? Laittakaa maksullisia tai ilmaisia jos on.. Kiitoset etukäteen.
http://forum.wiziwig.eu/threads/71080-NHL-Today!-March-22nd-Streaming
Tuolta löytyy jotain. Laadusta ei tietoa.
Terve,
Löytyyköhän jotain HD-tason kuvaa yön Radulov vs. Crosby peliin? Laittakaa maksullisia tai ilmaisia jos on.. Kiitoset etukäteen.
Striimiii Phillyn peliiin?
Onko kenelläkään tietoa josta pystyisi otteluita katsomaan iphonella/ipadilla? Kun ei applen laitteissa toimi flash player
http://forum.wiziwig.eu/forums/29-NHL-Icehockey?
Yllä olevasta linkistä pääsee wiziwig foorumille, josta löytyy joka päivälle streamejä otteluihin.
Toivottavasti tästä on sinulle hyötyä ja ei tarvitse jokaisena phillyn pelipäivänä kysyä samaa asiaa vaan onnistunet hoitamaan streamin itsellesi aivan omatoimisestikin.
Ole hyvä. Ei tarvitse kiittää.
Aina ei vain ole aikaa ja mahdollisuutta etsiä sitä paraslaatuisinta striimiä ja vielä nopeasti itse.
4:00 pm joten Klo 23.00 alkaa matsi.Kännykällä näpräten akuutti kysymys en ehdi katsoa kuuluuko juuri tänne mutta alkaako calgary-anaheim klo 23 vai 04 SUOMEN AIKAA ??
Jos minä olen ymmärtänyt oikein niin tuohon sun nykyiseen pakettiin ei playoffit kuulu. Eikös ainakin aiempina kausina ole game centeristä pitänyt ostaa playoff passi erikseen?Mulla siis on tuo gcl palvelu jo. En vaan mistään ole löytänyt tietoa että näkyykö poffit vai ei. Ilmeisesti viaplay näyttää jokaisen playoff ottelun?
Ja Viaplay = NHL Game Center. Sieltä näkee tolla 16,95e/kk hinnalla koko kauden ja myös playoffit. Ihan kaikki pelit. Kirjaudut sisään viaplay.fi ja sitten sieltä linkin kautta vaan Game Centeriin katsomaan matsit vanhaan malliin. Toimii kuin se kuuluisa junan hissi. Suosittelen.
Joo itekin on toi GC live runkosarjapaketti ollu ja nyt kans ihmettelen et näkyykö noi pleijarit kans sitäkautta vai pitääkö ostaa vialta toi kuukauskerralla paketti.
Varmaan normaali-ihmisen järkikin sanoo, että 6 vuotta vanhat linkit ei toimi. On se jännä, miten porukalla on vaikea vaivautua tsekkaamaan muutama sivu taakse päin. Aika monta tyhmää kysymystä säästäisi. Kaikille lukijoille tiedoksi, että selaimista löytyy yleensä mahdollisuus laittaa osoite suosikkeihin tai yläpalkkiin kiinni, lol.Tietääkö joku miten tämän ketjun ensimmäisellä sivulla olevat linkit toimivat playoff-peleissä? Samoin kuin runkosarjassa vai...?
No nyt kun ainakin itse tarkemmin tsekkasin niin ainakin pelit löytyy GCL palvelun kautta kun vaan päiviä klikkailee eteenpäin.Jännä nähä sit miten käy,kuuluuko palveluun vai ei.Luulisi että kuuluu jos viaplayn kautta pystyy katsomaan GCL:n kautta playoffit.