NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 479
  • 9 711

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Onko tuolta Viaplayn kautta katsottavissa myös nämä ottelukoosteet ja klassikkopelit? Live-pelejä tulee ihmisten aikaan sen verran harvoin, että tuo 16,95 € pelkästään niistä on vähän turhan paljon verrattuna tuohon Vautin reiluun 3 euroon per kuukausi.

Vaultia en ole ainakaan itse löytänyt, jos se siellä jossain mukana on, mutta tuossa game centerissä on siis se hyvä puoli, ettei niitä otteluita tarvi suorana katsoa. Ne jää sinne roikkumaan ja voit katsella niitä vaikka heti aamulla herätessäsi tai muutoin parhaaksi katsomanasi hetkenä. Pitää vaan huolehtia, ettei muut mediat ehdi pilata sinulle ottelutapahtumia. Kelaus toimii myös hyvin, eli pääsee erätauot yms hyppimään helposti yli.
 

passenger

Jäsen
Eli toisin sanoen siellä pitäisi olla tällainen kohta. Kyseistä Pensin matsia en tosiaan katsonut, mutta ainakin minä olen tässä viikon koekäytön aikana aina päässyt Viaplayn kautta GameCenteriin ja sieltä taas olen valinnut haluamani matsin haluamallani selostuksella.

Ei toiminut eilen meikäläisellä linkki GameCenteriin ja pystyin valitsemaan ainoastaan ne Viaplayn sivuilla olevat linkit Viaplayn lähetyksiin, joita eilen oli siis vain Bos-Mtl ja Nyi-Pit.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Ei toiminut eilen meikäläisellä linkki GameCenteriin ja pystyin valitsemaan ainoastaan ne Viaplayn sivuilla olevat linkit Viaplayn lähetyksiin, joita eilen oli siis vain Bos-Mtl ja Nyi-Pit.

Juu, mutta kun siis valitset ottelun siitä listasta ja avautuvassa sivussa on sitten se punainen "toista" nappula, niin eikö sen alapuolella ole tuota "fans can see....." tekstiä ikäänkuin linkkinä? Meinaa tässä itse kattelen par'aikaa yhtä viime yön ottelua ja linkki toimi moitteetta. Suoraa linkkiä sinne game centeriin ei meinaa siinä viaplayn etusivulla ole. Ensin täytyy valita joku ottelu tai se nhl live lähetys ja se linkki löytyy sitten sieltä, sen punaisen toista nappulan alta.
 

passenger

Jäsen
Juu, mutta kun siis valitset ottelun siitä listasta ja avautuvassa sivussa on sitten se punainen "toista" nappula, niin eikö sen alapuolella ole tuota "fans can see....." tekstiä ikäänkuin linkkinä? Meinaa tässä itse kattelen par'aikaa yhtä viime yön ottelua ja linkki toimi moitteetta. Suoraa linkkiä sinne game centeriin ei meinaa siinä viaplayn etusivulla ole. Ensin täytyy valita joku ottelu tai se nhl live lähetys ja se linkki löytyy sitten sieltä, sen punaisen toista nappulan alta.

Juuri se kyseinen linkki siinä kun olet ottelun valinnut, ei vaan eilen/yöllä tapahtunut mitään, kun yritin linkkiä avata, vaan joutui katselemaan sitä Viasatin lähetystä, mikä on siis huomattavasti heikompi laadultaan. Nyt näyttää toimivan taas ok.
 

Herhiläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Kraken, Kiekko-Espoo
Kyllä tuo linkki toimi eilen yölläkin hyvin, itse kun tuota ottelua suorana sieltä katsoin. En tiedä miksi sulla se ei sitten auennut, mutta tosiaan Viaplayn oma videonlaatu on surkeaa verrattuna tuohon GCL-paveluun, ruotsinkielisestä selostuksesta puhumattakaan (joskus hieman aikaa katsoin heidän feediään ja luulin, ettei selostajaa ollut ollenkaan, mutta ilmeisesti oli vaan niin hidasveteinen selostaja silloin kuka ei osannut puhua kaikesta mahdollisesta).
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onko muilla samaa ongelmaa viaplayn kanssa, että kun aikoo katsoa eilisen matsit GCL-kautta, niin ottelun alla näkyy "final, final ot tai final so", vaikka itse maalimäärät olisikin piilossa scores offin myötä.

nyt joutuu kikkailemaan pienen ikkunan kanssa, ettei spoilaa itteltään mitään tietämällä päättyikö matsi varsinaisella peliajalla vai ei. Viaplay on ottanut asiasta yhteyttä tyyliin jo pari viikkoa sitten gamecenterin suuntaan (omien sanojensa mukaan), mutta mitään ei tunnu tapahtuvan.

Vai onko tässä nyt jokin jippo mitä en hiffaa?
 
Viimeksi muokattu:

passenger

Jäsen
Kyllä tuo linkki toimi eilen yölläkin hyvin, itse kun tuota ottelua suorana sieltä katsoin. En tiedä miksi sulla se ei sitten auennut, mutta tosiaan Viaplayn oma videonlaatu on surkeaa verrattuna tuohon GCL-paveluun, ruotsinkielisestä selostuksesta puhumattakaan (joskus hieman aikaa katsoin heidän feediään ja luulin, ettei selostajaa ollut ollenkaan, mutta ilmeisesti oli vaan niin hidasveteinen selostaja silloin kuka ei osannut puhua kaikesta mahdollisesta).

Okei, mulla se ei vaan noteerannut mitenkään kun klikkasi siinä päällä. Kursori muuttui nuolesta sellaiseksi sormeksi mutta kun klikkasi ei tapahtunut mitään. Noin miljoona kertaa kokeilin, olin töissä, että en tiedä voiko siihen vaikuttaa joku asetukset tai rajoitukset yhteydessä, kotona on tänään toiminut. Toivottavasti tänä yönä toimii työpaikankin koneella..
 

Tanechoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, AC Oulu, SJS, Tottenham
Onkos kellään muulla sellaista ongelmaa GCL PS3-appin kanssa, että pelin saa vasta sitten päälle kun kiekko on tippunut jo jäähän? Itellä ei tule sitä feedin valintaa tuohon ollenkaa ennen pelin alkua.

edit. Jeps, taispa ongelma ratketa poistamalla koko GameCenterin ja asentamalla tämä uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Minä ainakin tilasin Vaultin muutama päivä kauden alkamisen jälkeen ja silloin sen pystyi ostamaan ilman mitään kikkailuja ihan rehellisesti Suomeen. GCL:ä ei silloin pystynyt enää hankkimaan. Kukaan ei ole ainakaan minulle ilmoittanut, että Vault-palvelu ei olisi käytössä Suomessa.

Juuri näin tein itsekin aikanani hankinnan ja olin siinä uskossa että Vault on ihan laillisesti Suomessa käytössä. Sitten kun menin kyselemään noiden pelien julkaisuviiveestä, niin ilmoitettiinkin että ei olekkaan täällä käytössä ja pistivät tilin sulki mitään kyselemättä.
 

passenger

Jäsen
Tänään pystyin katsomaan Islanders-Flyers matsin hyvin, nyt pystyin vähän aikaa katsomaan Predators-Wild matsia kunnes GameCenter heitti ulos enkä taaskaan pysty kirjautumaan Viaplayn kautta GameCenteriin, ruutu jää joko valkoiseksi tai tulee "Sivun latausvirhe"-laatikko ruudulle. Koitin eri selaimilla ja kirjautua ulos Viaplaysta ym.
 

Isotuoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Moustaches
Tänään pystyin katsomaan Islanders-Flyers matsin hyvin, nyt pystyin vähän aikaa katsomaan Predators-Wild matsia kunnes GameCenter heitti ulos enkä taaskaan pysty kirjautumaan Viaplayn kautta GameCenteriin, ruutu jää joko valkoiseksi tai tulee "Sivun latausvirhe"-laatikko ruudulle. Koitin eri selaimilla ja kirjautua ulos Viaplaysta ym.

Sama! Lähtee taas kohta melko tulen katkuista viestiä Viasatille!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei taida olla Viaplayn vika, GCL on jumissa tällä hetkellä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei taida olla Viaplayn vika, GCL on jumissa tällä hetkellä.

Tasan ei käy onnen lahjat. Heräsin 5.30 mentyäni ajoissa nukkumaan. Ensin tilttasi yön pelit tallentanut HD-boksi. Ei siis sieltä peliä. Loggaan tarjoukseen mukaan saamaani Viaplay-palveluun. GCL jumissa, ei siis sieltäkään peliä. Tällä hetkellä, kun tässä vielä 45 minuuttia ennen muiden herättämistä olisi aikaa katsoa kiekkoa, NHL-tarjonta on mallia Viasat-paketin Planet Hulk ja Tera Patrick Pool Party. Taidan kokkailla kunnon aamiaiset ja skipata nämä pelit, en oikein pidä vastustajaa kunnioittavana sitä, että ainakin jälkimmäinen sylkee aina vastustajan mailaan.

EDIT: ei hemmetti, Coloradon matsihan näkyy Viaplayn kautta kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tähänkö tää nyt vittu sitten meni, että proxyjen kautta pitää mennä jatkossa pelejä katsomaan. Ilman kyseistä härpäkettä en siis pääse pelejä enää katsomaan, mutta proxyn kanssa kyllä.

EDIT: Mainittakoon vielä, että tämä setti vaikuttaa siltä ettei GCL:stä saa rahoja takaisin ellei itse kysele niiden perään, vaikka palvelu näyttäisikin olevan taas vaihteeksi suljettu.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Tähänkö tää nyt vittu sitten meni, että proxyjen kautta pitää mennä jatkossa pelejä katsomaan. Ilman kyseistä härpäkettä en siis pääse pelejä enää katsomaan, mutta proxyn kanssa kyllä.

EDIT: Mainittakoon vielä, että tämä setti vaikuttaa siltä ettei GCL:stä saa rahoja takaisin ellei itse kysele niiden perään, vaikka palvelu näyttäisikin olevan taas vaihteeksi suljettu.

Ei kannata ihan noin hätäisesti pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päälleen. Ainakin meikäläisellä GCL toimii nyt täysin moitteitta, vaikka aamuyöstä ei toiminutkaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Juu kolmanteen erään palasi linjoille. Kiitospäivän aattona Crosby-huuma taisi ylikuumentaa putket muutenkin varsin kiireisenä iltana.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ei kannata ihan noin hätäisesti pukeutua säkkiin ja ripotella tuhkaa päälleen. Ainakin meikäläisellä GCL toimii nyt täysin moitteitta, vaikka aamuyöstä ei toiminutkaan.

Niin minulla tuo GCL ei toimi TÄLLÄ HETKELLÄ ilman proxya. Joten kyllä tässä nopeasti ruvetaan kaulukiikkuja sun muita suunnittelemaan, onhan kyseessä sentään NHL kiekon seuraaminen vs ei NHL kiekon seuraamista.
Mutta kiva kuulla ettei tässä tarvitse ehkä ihan vielä toivoaan menettää, vaikka tällä hetkellä hommassa onkin joku bugi.
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Itselläni on GCL:n iPad-sovellus ruvennut temppuilemaan keskiviikon jälkeen. Tilttailee ja hidastelee, ei aina edes käynnisty. Onko muilla samaa ongelmaa ?
 

Lennu

Jäsen
Suosikkijoukkue
1-3-1
EspnPlayer ei näköjään enään toimita NHL pelejä. Onko mitään vastaavaa palvelua?

Ajan tässä varmaan suoraan johonkin miinaan, mutta Gamecenter/Viaplay on vaihtoehtoinen palvelu EspnPlayerille. Gamecenteriä ei ilmeisesti voi enää Suomessa ostaa, mutta se on jopa EspnPlayeriä parempi palvelu. Joku Viaplaytä käyttänyt kertokoon kyseisestä palvelusta enemmän.
 

jonesi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Viaplay toimii vakaasti tietokoneelta ja kaikki nhl pelit näkee sen kautta, kuvanlaatu on erinomainen. sinne gamecenteriin siis mennään tässäkin ketjussa, jo aiemmin mainitun linkin kautta joka löytyy viaplayn sivulta, kun ensin on valinnut jonkun listassa näkyvän pelin tai klikannut nhl live mainosta joka näkyy urheilu osion avaussivun yläosassa.

Smart tv applikaatiossa näkyy tällä hetkellä verkkolähetyksinä vain ne pelit jotka tulevat viasatin kanavilta samaan aikaan tv lähetyksenä. Eli sitä kautta oman käsitykseni mukaan ei voi ainakaan vielä käyttää gamecenteriä mikä on todella harmi.

Ja kuvanlaatu smart tv applikaatio lähetyksiisä ainakin itselläni on kelvotonta katseltavaa.

Onko kellään tietoa saako gamecenterin kuvan streamattua langattomasti tietokoneelta televisioon (turhan pitkä kaapelointi matka itselläni tv:n ja tietokoneen välillä)

Itsellä imac käytössä ja arvelin että esim. apple tv lootalla tälläisen voisi toteuttaa ja sitä myöten saisi gamecenterin toimimaan telkussa myös)
 
Onko kellään tietoa saako gamecenterin kuvan streamattua langattomasti tietokoneelta televisioon (turhan pitkä kaapelointi matka itselläni tv:n ja tietokoneen välillä)

Itsellä imac käytössä ja arvelin että esim. apple tv lootalla tälläisen voisi toteuttaa ja sitä myöten saisi gamecenterin toimimaan telkussa myös)

Tuon kunnollinen toteuttaminen on tällähetkellä äärettömän hankalaa.

Tai ainakin näin on PC:llä.

Asus teki tämmöisen Wavi härpäkkeen
Sinä hyödyt siitä mitä Jimm's tietää - Jimms.fi

Mutta itse en voi kyseistä vekotinta suositella ollenkaan, sillä 2 moista palautin kauppaan koska kyseisten vekottimien USB portit ei toiminut lainkaan. Tarkoituksena oli siis tietysti myös pelata PC pelejä telkkarista.

Tosin jos kaipaat vain ja ainoastaan kuvan ja äänen HDMI siirtoa toi kyseinen vekotin sen kyllä toteuttaa kunhan matka ei ole kovin pitkä, eikä välissä ole betoniseinää. Yksi kipsilevyseinä ei vielä tapa signaalia täysin mutta lyhentää kantomatkan about 5 metriin.

Itse käytän tällähetkellä PS3sta gamecenterin katseluun mutta tämä penteleen kikka on siinämielessä epämukava että Streami saattaa vaihtaa laatua ihan mielivaltaisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös