NHL-lähetykset netissä

  • 3 730 141
  • 9 711

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mistäköhän tämän illan peliä voisi katsella, ettei tarvitsisi mitään ohjelmia alkaa latailemaan?
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Mitenkähän nuo atdhe:n striimit saisi toimimaan?

Peliä ajattelin katsella silloin klo 22, mutta vain kerran olen tuurilla saanut striimin toimimaan. Kaikenlaisia ohjeita olen tältä palstalta kokeillut, mutta en ole onnistunut. Striimi pätkäisee koko ajan.

Ultrasurf:ia olen lataillut koneeseeni vaikka kuinka monta kertaa ja niitä ohjeita noudattanut, pätkii silti ja kyselee jotain accountia.
 

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mistäs kannattais/pystyis ostaan yhden pelin tai vaikka noi loput finaalipelit edullisesti? Jos niitä yrittäis kattoa ja ku yöllä valvoo, olis kiva että peli sitte näkyis kunnolla. Visalla vois maksaa.

Kiitti!
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Mistäs kannattais/pystyis ostaan yhden pelin tai vaikka noi loput finaalipelit edullisesti? Jos niitä yrittäis kattoa ja ku yöllä valvoo, olis kiva että peli sitte näkyis kunnolla. Visalla vois maksaa.

Kiitti!

Osta ESPN:stä kuukauden passi. Streami toimii varmasti ja kuvan laatukin on helvetin hyvää. Ei tule kovinkaan kalliiksi mielestäni kun puhutaan kuitenkin finaalipeleistä. Näet myös arkistosta kaikki tämän kauden pelit runkosarja mukaanlukien.

Kuukausimaksu on siis 15 euroa, joten mikäli vielä pelataan...

...2 finaalia hinta 7.50€/peli
...3 finaalia hinta 5€/peli
...4 finaalia hinta 3.75€/peli

URL: http://www.espnplayer.com/espnplayer/nhl

Jos tilaat, muista peruuttaa* tilaus 30 päivän sisällä kun tuo kuukausipassi on suoraveloitus ja kesällä sieltä ei mitään tule.

* Peruutus tarkoittaa käsittääkseni Visan tietojen pyyhkimistä pois tunnuksesta. Itse olen aina ostanut kausipassin, joten varmaa tietoa ei minulla ole. Joku voi korjata jos peruuttaminen tarkoittaa muuta kuin tietojen poistamista tunnuksen asetuksista.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Peruutus tarkoittaa käsittääkseni Visan tietojen pyyhkimistä pois tunnuksesta. Itse olen aina ostanut kausipassin, joten varmaa tietoa ei minulla ole. Joku voi korjata jos peruuttaminen tarkoittaa muuta kuin tietojen poistamista tunnuksen asetuksista.

Peruutus on hyvin yksinkertainen setti. Juurikin viime viikolla tein tämän jutskan, eli sieltä espnplayerin sivuilta vaan ettii sen supportin sähköpostiosoitteen ja pistää sinne viestiä että lopettaa tilauksen (+ omat tiedot). Noin 10h sisällä tulee spostiin viesti jossa lukee että homma selvä ja se päivämäärä milloin tilaus loppuu, eli yleensä 30 pvää siitä edellisestä veloituksesta (kuukausipassilla).
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onko kukaan katsellut finaaleita ilmaisilla streameilla? Ajattelin itse valvoa ensi yön, jos yleensä on löytynyt toimiva streameja.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
"Sorry, but ESPN Player is not currently available in your region"

Mitä vittua?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Onneksi tuo freedocastin HD lähetys on loistava.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Heh.

Chatti vastas about 5 minuutissa. Ruutuun tuli:

"ESPN Player: Hi, We are currently experiencing some technical issues. Our engineers are working on this issue and your service should be restored soon."

Ja saman tien potkas pois chatista...kaippa se ESPN360 tulee kuntoon.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mulla ainakin ESPN360 potkii ihan ok. Vasta minuutti sitten tosin ensimmäisen kerran tänään sen aukaisin.

EDIT: Chromella pyöritän ESPN:ää.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
ESPNPlayer toimii Explorerilla, mutta ei Firefoxilla.

Näin ainakin täällä.

Edit. Äänet kuuluu jälleen kerran vain toisesta kuulokkeesta. Loistavaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös