BOS-PHI oikein HD-striimi tarjolla:
- The Blurp (Freedocast) [2128k] ESPN Pass: phibos1405
Blackhawks @ Sharks -pelille streameja tarjolla? MyP2P on alhaalla niin vaikeahkoa on hyvien streamien löytö.
Ei toimi täällä tuo Ronin linkkaama streami, mutta tässä hyvänlaatuinen stream.
http://www.justin.tv/magicpotatoes2#r=71u1sTE~
Password: shaaks
Mistäköhän tämän illan peliä voisi katsella, ettei tarvitsisi mitään ohjelmia alkaa latailemaan?
Mistäköhän tämän illan peliä voisi katsella, ettei tarvitsisi mitään ohjelmia alkaa latailemaan?
Mistäs kannattais/pystyis ostaan yhden pelin tai vaikka noi loput finaalipelit edullisesti? Jos niitä yrittäis kattoa ja ku yöllä valvoo, olis kiva että peli sitte näkyis kunnolla. Visalla vois maksaa.
Kiitti!
Peruutus tarkoittaa käsittääkseni Visan tietojen pyyhkimistä pois tunnuksesta. Itse olen aina ostanut kausipassin, joten varmaa tietoa ei minulla ole. Joku voi korjata jos peruuttaminen tarkoittaa muuta kuin tietojen poistamista tunnuksen asetuksista.
Onko kukaan katsellut finaaleita ilmaisilla streameilla? Ajattelin itse valvoa ensi yön, jos yleensä on löytynyt toimiva streameja.
"Sorry, but ESPN Player is not currently available in your region"
Mitä vittua?
Onko kukaan katsellut finaaleita ilmaisilla streameilla? Ajattelin itse valvoa ensi yön, jos yleensä on löytynyt toimiva streameja.