NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 247
  • 9 711

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
ESPNplayerissä seisoo ARCHIVE Pens-Sens ottelun kohdalla, whatta foooock!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ei seiso, täällä lukee kyllä kirkkaasti "GAMECENTER LIVE will begin soon 9:34"

No jo on perkele. Mulla kun tää Vista ei jostain syystä tue tuota HQ buttoniakaan niin tässä sitä nyt ollaan ja ihmetellään ARCHIVEN kanssa.

Motherfu...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mitäs mitäs... ESPN siis väittää, ettei earlybirdillä näy pudotuspelit vai? No, ainakin itsellä on pelin countdown päällä eli taitaapi näkyä ihan samalla setillä! No, en valita ;)
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Mitäs mitäs... ESPN siis väittää, ettei earlybirdillä näy pudotuspelit vai? No, ainakin itsellä on pelin countdown päällä eli taitaapi näkyä ihan samalla setillä! No, en valita ;)

Tuossa vähän ylempänä oli vilpertin käymä keskustelu ESPN:n palveluneuvojan kanssa ja tänään pelit näkyvät Early Bird Passilla vielä viisi tuntia eli Eastern Timen keskiyöhön. Sen jälkeen täytyy hommata Playoffs Pass.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Ja New Jersey-Philadelphiakin suoraan ARCHIVEksi On Todayssä. On tää nyt suoranaista vittuilua hei!
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ja New Jersey-Philadelphiakin suoraan ARCHIVEksi On Todayssä. On tää nyt suoranaista vittuilua hei!

Archive käyntiin vaan ja kelaat siitä aikapalkista nykyiseen kohtaan ts. mihin saakka se sininen palkki sitten onkin ehtinyt. Vaan kyllä tämä aikamoista mysteeriä tuntuu heti kärkeen olevan.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Archive käyntiin vaan ja kelaat siitä aikapalkista nykyiseen kohtaan ts. mihin saakka se sininen palkki sitten onkin ehtinyt. Vaan kyllä tämä aikamoista mysteeriä tuntuu heti kärkeen olevan.

No ku se ei auta, kun se vitun HQ buttoni on automaattisesti pohjassa ja mun masiina ei vittu tue tuota vitun neulionia!

En käsitä. Ei tarvi edes logata tunnareilla tuonne sisään niin siellä lukee jo ARCHIVE noissa livepeleissä. Mitä helvettiä?
 
Viimeksi muokattu:

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
No ku se ei auta, kun se vitun HQ buttoni on automaattisesti pohjassa ja mun masiina ei vittu tue tuota vitun neulionia!
Täällä on sama ongelma. Taitaa jäädä playoff-pass hankkimatta, jos homma menee tähän suuntaan. No, toivottavasti kyse on vain jostain väliaikaisesta viasta eikä mistään pidempiaikaisesta ratkaisusta.

Mutta kyllähän tämä syö miestä. STANA!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Täällä on sama ongelma. Taitaa jäädä playoff-pass hankkimatta, jos homma menee tähän suuntaan. No, toivottavasti kyse on vain jostain viasta eikä mistään pidempiaikaisesta ratkaisusta.

Mutta kyllähän tämä syö miestä. STANA!

Onko sulla se kuukausi veloitus vai oliko joku early birdi?
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Early Bird tuli hankittua kauden alussa.

Ok, eli eri systeemi ku mulla. Helvetti jos noi Playoff pelit näkyy vaan tuo HQ button pohjassa niin lähtee sopimus purkuun heti.

Apinat!
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Onko kellään tietoa meinaako noi playoff-matsit näkyä tulevaisuudessa ilman tuota HQ-softaa? Pitääkö tässä asentaa Windows sen takia että näkee lätkää? Justin.tv:n ilmaisstreamitkaan ei enää käytännössä toimi, vaan minuutin jälkeen vaatii jotain rekisteröitymistä..
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Itselläni tämä ESPN pätkii tällä hetkellä yhteyttä parin-kolmen minuutin välein ja uudelleenloggailuineen ym. on mennyt aika powerpointin katsomiseksi tämä ensimmäinen erä.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiedä ton playoff-passin välttämättömyydestä. Pleijareissa ei kuitenkaan ekan kierroksen jälkeen pelata yhtäaikaisia otteluita, ja myp2p on silloin täynnä streamejä juuri siihen yhteen meneillään olevaan otteluun. Eiköhän sieltä ainakin yksi kelpo stream aina löydy.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Täällä toimii kohtalaisesti. Välillä pätkii mutta sitä se on tehnyt uuden softan jälkeen lähes joka yönä. En ole kyllä tajunnut kokeilla tuota HQ:ta painaa...

Ainoa ongelma on, että laatu on 400 Kbps vaikka valittuna on 800 Kbps. En uskalla siihen koskea, koska samantien jos korkeammaksi laadun vaihtaa, alkaa pätkiminen 90%:n todennäköisyydellä..
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Jotain ongelmia noilla pakko on olla, koska maalikohtiakaan ei ole aikajanassa. Ja scores on päällä. Olisi tärkeä ominaisuus nän pleijarien aikaan!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
No nyt skulaa taas ESPNplayer. Sopivasti ennen Wingsejä :D
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok, eli eri systeemi ku mulla. Helvetti jos noi Playoff pelit näkyy vaan tuo HQ button pohjassa niin lähtee sopimus purkuun heti.

Apinat!

Eilen tuli hankittua tämä palvelu ja täytyy sanoa, että tyytyväinen olen nyt jo. Itse katsoin Wings-pelistä ensin puolet ilman HQ:ta, mutta jossain vaiheessa latasin tuon softan ja siirryin HQ:n. Eikä pätkinyt yhtään, vaikka nettikin on vain joku 4 megaa (kai).
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Mikäs järki tuossa on että NHL Playoff-paketti on 35e ja kuukausipaketti 15e/kk? Eikös pleijarit lopu viimeistään 2kk päästä, joten kuukaispaketti tulisi joka tapauksessa halvemmaksi?

Kuukausipakettien tilaajat: kannattaa huomata että ESPN:n asiakaspalvelu toimii vaihtelevasti, itse en saanut viimekauden päätteeksi kuukausitilausta katkaistua kahdesta meilistä huolimatta. Lopulta estin verkkopankista verkkomaksut luottokortilla jonka jälkeen ESPN ei enää saanut kuukausittaista 15 euroa. Syksyllä kun tilasin taas kausipaketin (ja sallin verkkomaksut kortilta), niin eiköhän kuukausilaskutus pärähtänyt taas päälle ja 15e/kk laskututus lähtenyt käyntiin. Siitä huolimatta siis, että olin maksanut 80e kausipaketin.

Laitoin pari tulista viestiä ESPN:n asiakaspalveluun ja lopulta lokakuussa pahoittelivat ja palauttivat ylimääräisesti laskuttamansa rahat. Suosittelen kuitenkin että mikäli eivät kuittaa että "kuukausitilaus peruttu", niin estätte esimerkiksi luottokortin verkkomaksut, jotta eivät vedä ylimääräisiä rahoja.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Toimiko muilla mac käyttäjillä tuo espn palvelu? Tulee ruutuun vaan, että install plug-in ja kun sitä latauslinkkiä painaa niin mitään ei tapahdu. Onko tuota edes macille?
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Toimiko muilla mac käyttäjillä tuo espn palvelu? Tulee ruutuun vaan, että install plug-in ja kun sitä latauslinkkiä painaa niin mitään ei tapahdu. Onko tuota edes macille?

Sitä HQ -playeria ei taida saada Macille, mutta "normaali" flash-lähetys pitäisi toimia. Eli painat "No Thanks" siihen popup-ikkunaan (tai suljet ponnahdusikkunan) kun se tarjoaa pluginin latauslinkkiä, niin lähetyksen pitäisi alkaa vanhassa flash-muodossa joka toimii Macissa.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Onkos kenelläkään tiedossa jotain sivustoa, mistä voisi katsoa pelejä jälkikäteen kokonaan. TSN on näköjään nyt playoffien alettua laittanut videoihinsa eston jos ei ole kanadassa. Itse vain tykkäisin nukkua yöllä ja katsoa pelit päivällä. Sit menee kyl yö hommiks jos ei löydy ilmaista sivustoa mist näkyy jälkikäteen.
 

ML17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Itseltä jäi viime yönä peli herätyskellon takia väliin mutta haluaisin nähdä sen kuitenkin. Löytyykö mistään mahdollisuutta katsoa Nhl-pelejä jälikäteen, mielellään maksutta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös