NHL-lähetykset netissä

  • 3 725 181
  • 9 711

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Jep, mutta onneksi tuon saa nopeasti takaisin auki kun välillä pätkii. Ei taida kuitenkaan muitakaan streameja olla tarjolla?

Joo se on totta, en ole itse edes etsinyt muuta kun tässä puuhailen muuta samalla ja kuuntelen lähetystä.. Sen takia häiritseekin tuo pätkiminen kun ei ole koko ajan ruudun äärellä.. Mulle riittäs ihan joku radio stream! Mutta eihän tässä enää ole kuin reilu tunti aikaa jäljellä..
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Joo se on totta, en ole itse edes etsinyt muuta kun tässä puuhailen muuta samalla ja kuuntelen lähetystä.. Sen takia häiritseekin tuo pätkiminen kun ei ole koko ajan ruudun äärellä.. Mulle riittäs ihan joku radio stream! Mutta eihän tässä enää ole kuin reilu tunti aikaa jäljellä..

Olisiko tuolla Jounin blogissa jotain toimivia linkkejä, en kyllä itse vielä edes katsonut miten pelittää mutta näyttää tuolla muutama vaihtoehto olevan..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ovatko muut törmänneet tällaiseen ongelmaan ESPN:n playerin päivityksen jälkeen?

Kirjaudun sisään onnistuneesti (yläoikealla lukee "sign out") mutta pelit eivät lähde pyörimään vaan kyseisessä ruudussa pyörivät mainokset ja "sign up now or sign in".

Olen maksanut kuukausimaksun onnistuneesti ja eilen pystyin pelin katsomaan vaikka silloinkin hetken aikaa sama ongelma ilmeni.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Eipä ESPNplayerillä vieläkään toimi mulla HQ toiminnot. vaan 800Kbps on paras laatu millä rullaa.

Prkleen uudistukset!
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän on epävakaata toimintaa kyllä. Flames-Wild toimi kaksi ensimmäistä erää mainiosti HQ-laadulla ja kuva hiveli suuresti verkkokalvojani. Kolmanteen erään lähdettäessä sitten pimeni ja HQ-rupesi bufferoimaan loputtomiin ja loppumatsi piti katsoa 800Kbps:nä.

Ihan kätevä tämä kelaustoiminto kyllä. Aloittelin erät aina viitisen minuuttia jäljessä ja täten pystyin hyppimään suoraan mainoskatkojen yli. Erätauoilla tuli myös pariin otteeseen kelailtua peliä taaksepäin ja katseltua parit Bäcksin torjunnat. Ja jos iskee äkillinen hätä, niin streamin voi myös pysäyttää.

Nämä muutokset tuovat orastavaa toivoa, että ensi kaudeksi kopioisivat NHL Gamecentren kokonaan.
 

Mogo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Eih. Miksi uudistaa kesken kauden.

Mulla ei lähde mikää uusista videoista pyörimään. Ei 400kpbs edes. Kaikki kyllä ennen olympilaisii toimii. Nyt toi vain pyörittää tota loading ikkunaa (palloja) lukee loading.. sit connection... jotain.. mutta mitä? lost? Customer services ei oo ketää paikalla eikä ne vastaa posteihin. Kellään mitään vihjeitä mistä voisi johtua. Kokeilin jo uninstall flashi, sen pluginin, 3 eri browserii, ilman palomuuria. Kokeilin kannettaval ja toimi joten ei pitäisi olla reitittimeskään ongelma. Netti yhteyskin on 13megaa

Teillä kenellä toimii mitkä flashplayer versiot teillä on?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Kyllä ne meileihin vastaa, kunhan ei suomeksi kirjoita. Olen jokuseen otteeseen lähettänyt postia sinne, ja aina tullut ihan kirjoitetun oloinen (ei copy-paste) vastaus.

Erikoista, jos ei enää toimi jos aiemmin kuitenkin toimi. Itselläni toimii erinomaisesti, mitä nyt Devils-SJ pelissä hieman bufferoi välillä kesken lähetyksen.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos jollain muulla on samanlaisia ongelmia ja haluaa edelleen katsoa matseja jälkikäteen, ne voi ladata suoraan ESPN/CIO:n palvelimelta rtmpdump.exe:llä. Tämä touhu ei vaadi sitä, että sinulla on ESPN hankittuna, vaan kuka tahansa voi ladata matsit sieltä suoraan

- hanki rtmpdump.exe (versio 2.1 toimii ainakin, löytyy vaikka täältä http://rtmpdump.mplayerhq.hu/download/)


- kopioi rtmpdump.exe vaikka windows-hakemistoon
- avaa command prompt (Start -> Run -> cmd)
- tuuppaa commandlinelle

rtmpdump.exe -r "rtmp://cdncon.fcod.llnwd.net:/a277/e4/mp4:u/nhlmobile/vod/nhl/YYYY/MM/DD/GM#/pc/2_GM#_VIS_HOM_1011_h_whole_sd" -o C:\Temp\game.flv

, jossa GM# on ottelunumero, löytyy vaikka NHL.comin boxscoren game summarystä, kuten 105
VIS vieras esim pit
HOM koti esim stl
YYYYMMDD päivämäärä kuten 20101023
h tai a home tai away feedille
hd tai sd kuvanlaadun mukaan

esimerkiksi

rtmpdump.exe -r "rtmp://cdncon.fcod.llnwd.net:/a277/e4/mp4:u/nhlmobile/vod/nhl/2010/10/23/105/pc/2_105_pit_stl_1011_h_whole_hd" -o C:\Temp\game.flv

Avaa flv-tiedosto VLC:llä.
 
Viimeksi muokattu:

mpt

Jäsen
Ovatko muut törmänneet tällaiseen ongelmaan ESPN:n playerin päivityksen jälkeen?

Kirjaudun sisään onnistuneesti (yläoikealla lukee "sign out") mutta pelit eivät lähde pyörimään vaan kyseisessä ruudussa pyörivät mainokset ja "sign up now or sign in".

Olen maksanut kuukausimaksun onnistuneesti ja eilen pystyin pelin katsomaan vaikka silloinkin hetken aikaa sama ongelma ilmeni.

Sama vika täällä. Laitoin jo asiasta mailia, jokin ticket sieltä tuli, eli ilmeisesti jossakin palvelujonossa ollaan. Tosi kiva yllätys oli tuo kirjautumisilmi.
 
Toimivaa striimiä Dallasin ja Pittsburghin välisestä ottelusta? Justin herjaa katsojarajan olevan täynnä eikä UltraSurf siihen auta, Sopcast ei löydä kanavaa ja yksikään TVU-kanavista ei näytä peliä.
 

Ben Marco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Mikseiköhän ESPN360 listoilta löydy juuri alkavaa Hawks-Wings mittelöä, nyt sapettaa?
 

Noob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Löytääkö muut ESPN 360:lla pelejä katsovat Detroit-Chicago-matsia tuolta valikosta? Toivottavasti nyt pian ilmaantusi sinne...

EDIT: Jaa siinä olikin Ben Marcolla sama ongelma. Ei siitä kauaa ole kun jäi yksi Minnesotan matsi katsomatta ESPN:n takia. Jälkikäteen sen kyllä pystyi sitten katsomaan, mutta toivottavasti tämän nyt näkisi suorana.
 
Viimeksi muokattu:

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Tässä voi lohduttautua sillä, että ensi viikon sunnuntain Hawks-Caps -otteluun osaa ainakin varautua etukäteen. Sekin matsi tulee nimittäin tämän ottelun tapaan NBC:ltä, joten melkein voisi taata, että ESPN360:n kanssa tulee jälleen olemaan jotain ongelmia.

No, onneksi on ilmaisstriimit.
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Miten helvetissä tuon Ultrasurfin saa toimimaan? Mielestäni kaikki asetukset on oikein, mutta joko ilmoitetaan, että liikaa katsojia tai sitten tulee että se katsojamäärän tarkistus ei onnistu. Firefox-plugin ja ultrasurf ladattu
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Joo ESPNplayerin Support vastasi jo nyt. Eihän siihen mennytkään kuin 5 päivää. Noh, kehoittivat uninstalloimaan Flashplayer ja NeuLionin plugin. Sitten käynnistämään koneen uudelleen ja asentamaan nämä playerit ja plugit uudestaan.

Tein, ja mitään ei muuttunut. On demand toimii jotenkin, Archive ei toimi ollenkaan ja HQ nappi pohjassa ei tapahtu mitään.

BUDUM PHISSSSH!
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
ESPN360 toiminta olympialaisten jälkeen

On demand toimii jotenkin, Archive ei toimi ollenkaan ja HQ nappi pohjassa ei tapahtu mitään.
Samat ongelmat kohdattu, tosin kotona en ole vielä joutanut kokeilemaan vielä. Täällä missä minä olen palvelua käyttänyt ei ole toiminut kuin tällä 800Kbps nopeudella, vaikka kaistaa olisi tarjolla vaikka millä mitalla.

Onkohan tämän palstan lukijoista kellään toiminut tämä HQ ominaisuus tai nopeampi kuin 800Kbps?
 
Viimeksi muokattu:

Härsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, #14 Shanahan
Samat ongelmat kohdattu, tosin kotona en ole vielä joutanut kokeilemaan vielä. Täällä missä minä olen palvelua käyttänyt ei ole toiminut kuin tällä 800Kbps nopeudella, vaikka kaistaa olisi tarjolla vaikka millä mitalla.

Onkohan tämän palstan lukijoista kellään toiminut tämä HQ ominaisuus tai nopeampi kuin 800Kbps?

Mulla meni lakki eilen lopullisesti jumiin ton hockeystreams.com:n kanssa ja ostaa jysäytin samantein 1kk oikeudet ESPN360-palveluun. Voi hyvin olla mahdollista, että kadun tätä kommentia jo huomenna, mutta jumalauta toimi ekan käyttökokemuksen kuin se junan kuuluisa vessa!!

Pyöritti kaikki streamit 400kb aina 2200kb asti kauniisti lähes pyytämättä. Ton HS:n sekoilun jälkeen oli taas pitkästä aikaa nautinto katsoa lätkää. Ensin HQ ei toiminut, mutta heti asennettuani sivuston vaatiman ohjelman, alkoi homma rullaamaan. Jotenkin sellanen fiilis jäi, että jossain kohtaa ohjelmaa asennettaessa tuli teksti, että tukee ainoastaan Firefoxia. En tiedä voiko olla oikeesti mahdollista, mutta näin muistelisin.. Tiedä sitten, mutta ainakin minulla palvelu toimii juuri niinkuin lupasivat.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muuten kellekään muulle tullut useampaan kertaan toi espn360 lasku? Tuli nimittäin tänään taas lasku siitä kuukaudesta jonka tonne hommasin, vaikka on jo kertaalleen maksettu.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Joo mullakin oli laskut 18.1 ja toinen 24.2 kun otin kanssa 1 kuukauden systeemillä. Voiko se olla niin idiootti että kun katselu jakaantuu kahdelle kuukaudelle, se laskuttaa niistä kuukausista joina on katsottu? Eikai sentään.
Toinen vaihtoehto olisi että se jatkuu automatic se "tilaus", mutta sekään ei kyllä kestäis päivänvaloa, kun kerran kuukaudesta on maksettu eikä sitäpaitsi mistään päässyt (accountista) mitään sellaista näkemään/valitsemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös