NHL-lähetykset netissä

  • 3 731 129
  • 9 711

Pica

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tanner Jeannot
Jos pelejä on mahdollisuus katsoa jälkikäteen ja sunnuntaiehtoossa on aikaa niin suosittelen yöllä pelattua Canucks-Flames ottelua.

Harvemmin lännen pelejä katson mutta tämä oli kyllä mahtava ottelu joka on katsomisen arvoinen vaikka ei joukkueita kannatakaan. Pelissä on tunnetta, pistepörssin kärkimies, kovat maalivahdit ja muutama kotimainenkin pelaaja.
 

Petski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Avalanche
Asenna Sopcast Player ja sitten Internet Explorerilla tähän osoitteeseen: http://www.ndsportstalk.com/enter1.html ja paina ND Sports alhaalla.
Lainaan vanhaa viestiä kun se liittyy asiaani. Miten nopean nettiyhteyden tarvitsee, että tuolta ND Sports-streamilta saa kuvaa näkyviin? Itsellä on käytössä 1 megan netti ja tiedän, ettei se ole tuohon kovin tykki vaihtoehto. Mutta pitäisi kai sillä saada jotain näkyviin kun streami näyttää olevan yleensä 850k? Sopcast kun ei bufferoi minulla kuin jotain 7-20 tasolle singnaalin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Lainaan vanhaa viestiä kun se liittyy asiaani. Miten nopean nettiyhteyden tarvitsee, että tuolta ND Sports-streamilta saa kuvaa näkyviin? Itsellä on käytössä 1 megan netti ja tiedän, ettei se ole tuohon kovin tykki vaihtoehto. Mutta pitäisi kai sillä saada jotain näkyviin kun streami näyttää olevan yleensä 850k? Sopcast kun ei bufferoi minulla kuin jotain 7-20 tasolle singnaalin.

Ett pärjää megasella 850k streamiin. Kaikki yli 700k streamit pistää liikaa hanttiin megaselle. Ihan näin muutaman vuoden kokemuksella, kun on joutunut jotain viikonloppuja porukoiden koneella kattomaan.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Onko muilla ongelmia ESPN360 kanssa? Meikäläinen kun en pääse koko sivustolle! Ei kai ne vaan oo blokannu IP:täni, koska en ole ainut joka on meikäläisen tunnuksilla pelejä katsellut?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko muilla ongelmia ESPN360 kanssa? Meikäläinen kun en pääse koko sivustolle! Ei kai ne vaan oo blokannu IP:täni, koska en ole ainut joka on meikäläisen tunnuksilla pelejä katsellut?

Sama homma itsellä. Olen muillakin koneilla pelejä katsellut, mutta en usko kyllä tuohon IP:n blokkaamiseen, sillä sama ongelma on ollut itsellä kerran aiemmin kaudella. Itse uskon, että on vain ruuhkaa palvelussa, eikä sen vuoksi toimi.

Edit. ja siis silloinkin pääsin lopulta sivulle, kesti vain hiukan. Ruuhkaa kai vain.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Itsellä myös ongelmia ESPN360 kanssa. Onni onnettomuudessa, että tänään ei tule allekirjoittaneen näkövinkkelistä juurikaan mielenkiintoisia otteluita.

Ei muuten ole ensimmäinen kerta lähiaikoina, kun ESPN360 aiheuttaa hieman harmaita hiuksia. Perjantai aamuna CHI-CBJ -ottelusta jäi viimeiset kahdeksan minuuttia näkemättä, kun lähetys jostain kumman syystä katkesi kokonaan.

Kuitenkin ihan tyytyväinen olen ollut kyseiseen palveluun tämän kauden osalta. Pesee suttuiset ja epävarmat ilmaisstriimit 100-0.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaner kirjoitti:
Ei muuten ole ensimmäinen kerta lähiaikoina, kun ESPN360 aiheuttaa hieman harmaita hiuksia. Perjantai aamuna CHI-CBJ -ottelusta jäi viimeiset kahdeksan minuuttia näkemättä, kun lähetys jostain kumman syystä katkesi kokonaan.

Juu, aika paljon ollut ihan lähiaikoina ongelmia. Itselläkin jäi yksi Devilsin pelin loppu näkemättä, kun lähetys katkesi äkisti kolmannen erän puolessavälissä, eikä sen jälkeen enää palannut.

Noihin IP:n banneihin sun muihin en usko. Palvelu on temppuillut aikaisemminkin ja jos se tosiaan valittaa jotain tyyliin "Palvelin vastaa liian hitaasti pyyntöihin" viittaisi tuo minusta vain siihen, että palvelu on kovan rasituksen alla.

Ehkäpä se tuosta vielä virkoaa yöpeleihin mennessä.
 
Kai tuo tuosta illan mittaan vielä tokenee.

Uskaltaisin väittää että tämmöiset "palvelin ei vastaa" viestit saattavat johtua myös netin tarjoajasta/verkosta ylipäänsä (eli myös siitä missä asut) välillä kun tuo infrastruktiiri joltain osin pettää niin esim Tampereelta ei välttämättä pääse Englannissa sijaitsevilla palvelimille. Tämä siis erityisesti silloin jos kaverisi stadissa pääsee sivustolle ja sinä et.

Vastaavasti jos silloin tällöin pääset läpi ja palvelin on erittäin hidas niin ruuhka lienee todennäköisempi syy.

Tämä siis näin maallikon ymmärtämyksellä, en ole mikään netti expertti.

Ja ESPN360 toimii jälleen itsellä.

EDIT: ja vielä hyvin.
Tosin Islanders - Devils näyttää olevan normaalia paskempi laatuinen.
 

Finnish Isles

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Itsekin rajallisilla tiedoillani uskon "palvelin ei vastaa" johtuvan oman yhteyden ulkopuolisista asioista, jos edes serverin boottaaminen ei tilannetta muuta ja kaikki muu aukeaa normaalisti. Yhteyttä vaan suoraan palvelun tarjoajaan tai etsimään netistä keskustelua eri ongelmista joita ihmisillä on ollut. Täällä toimii ihan ok ja MSG-laatu on mitä on kun Rangersille on varattu HD vaikka eivät pelaisikaan
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Tämä siis näin maallikon ymmärtämyksellä, en ole mikään netti expertti.
Kieltämättä sama asia kävi mielessä, mutta en ruvennut siitä sen enempää tarinoimaan, kun en itsekään mikään expertti näiden nettiasioiden suhteen ole. Aika nihkeästi on yhteys toiminut hela dagen, eikä ESPN360 ole edes ainoa sivusto, jonka kanssa on ollut ongelmia tänään.

Pääasia että nyt näyttäisi jälleen toimivan
 
Viimeksi muokattu:

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Minä oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tuohon ESPN netti tv systeemiin. Ei ole pätkinyt lainkaan mulla, kuva on paljon parempi mitä odotin ja toimii macilla ihan tosta vaan. Ainoa huono asia on koukutus NHL kiekkoon.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minä oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen tuohon ESPN netti tv systeemiin. Ei ole pätkinyt lainkaan mulla, kuva on paljon parempi mitä odotin ja toimii macilla ihan tosta vaan.

Juu, satunnaisia nuo ongelmat on minullakin on ollut, ja kun miettii vaikka 10 vuotta taaksepäin, niin kukapa olis sillo uskonut, että tulee vielä mahdollisuus suht edullisesti katsella kaikki NHL:n runkosarjan pelit omasta huoneesta liikahtamatta? Ei varmaan kovinkaan moni. Helmi tuo palvelu on!

Luke 72 kirjoitti:
Ainoa huono asia on koukutus NHL kiekkoon.

Juu, sama vika rahikaisella. Nykyisin on ihan pakko avata palvelu, jos vain suinkin on mahdollista pelejä katsella.
 

Luke72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva mestari
Onko kellään varmaa tietoo, että toimiiko toi espn nettitv ps3:lla?
Lähes 100% varmuus on että ei toimi, alan sepältä kysyin. Syynä on vaan joku erilainen pakkaustapa/koodekki lähettäjän puolelta, mitä ps3 ei tunnista. Harmi kyllä kun ei toimi, pleikkari näyttöineen olis oiva laite näihin netti tv juttuihin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Lähes 100% varmuus on että ei toimi, alan sepältä kysyin. Syynä on vaan joku erilainen pakkaustapa/koodekki lähettäjän puolelta, mitä ps3 ei tunnista. Harmi kyllä kun ei toimi, pleikkari näyttöineen olis oiva laite näihin netti tv juttuihin.
Saahan sen tietokoneen varsin helposti kiinni televisioon. Jos näytönohjaimesta ei lähde suoraan hdmi-liitintä niin sitten dvi-hdmi palikalla... Onpahan kerralla kunnon näyttö tietokoneessa.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Oli muuten melkoinen pettymys, kun ei saatu ESPN:n lähetyksiä näkymään ps3:lla, ja tosiaan, siihen ei kai tällä hetkellä ole mitään ratkaisua edes olemassa. Olisko ainoa mahdollisuus kai olisi laittaa linux tohon ps3:lle? Minä en jaksanut alkaa sitä tekemään, koska en ole saanut vieläkään mistään varmuutta siitä, että se toimisi sillä lailla. Olis sen verran iso homma ja vaatisi selvittelyä...

Itse en kauheasti pidä siitä vaihtoehdosta, että tietsikka on piuhalla töllössä kiinni (varsinkin kun se ei kauhean hyvin pelitä tämän minun vanhan rotjakkeen kanssa). Spotifyn sai kikkailtua PS3 Media Serverin kautta kuulumaan stereoissa. Näinköhän saisi tuon videokuvankin jotenkin sen avulla siirtymään. En tiedä. Se Spotifykin vaati niin pirusti kikkailua, että en taida edes alkaa yrittämään tuon flashin kanssa :)

Elikkä, jos joku joskus keksii ratkaisun tuohon PS3:n ongelmaan, niin vinkkejä otetaan mielellään vastaan.

NK

Ja itse itselleni vastaten. Tuolla oli vastaus siihen PS3 + ESPN360 -kysymykseen. Eli ei onnistu sekään.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Tuota ajattelin kysellä sellaista hommaa, että tietäisittekö on tällaiseen ongelmaan mikä minulla on ESPN360:sen kanssa. Eli katsoessani pelejä koko ruudulta peli pätkii välillä. Ruudun keskelle tulee pieni neliö, jossa ainoassa kohtaa ruutua kuva jatkaa pyörimistä ja selostus ei pysähdy missään vaiheessa. Noin sekunnin tämä katkos kestää ja sitten jatkuu normaalisti. Juuri tuossa äsken katselin, että saattaa viisikin minuuttia mennä ilman pätkintää, mutta välillä näitä katkoja tulee minuutin välein. Pienellä ruudulla katsoessa ei pätkintää ole.

Nettiyhteydessäni ei pitäisi olla vikaa (4 mekanen) ja vanhemmalla koneella homma pyörii koko näytöllä. Ja ennen kuin sanotte, että katso vanhalla koneella niin todetaan, että uusi kone on kytkettynä telkkariin, joten tarvitsisin saada streamin toimimaan uudella koneella. Joka tapauksessa flashplayeristä on uusin versio. Ja olen esim. ATDHE:lta katsellut vähintään samantasoista streamia koko näytöllä ilman pätkintää.

Onko mitään hajua mistä tällainen pätkintä mahtaisi johtua ja olisiko sillä mahdollisesti jotain tehtävissä?
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Miksiköhän ESPN360 väittää Penguins-Wings pelin alkavan vasta 3pm, eli 22 suomen aikaa. Eikös tuon pitäisi jo alkaa 19.30. Mutta ei näytä mitään?

Edit. No nyt rupes näkymään. 7 minsaa ekaa erää jäljellä, kiitos vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Härsk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, #14 Shanahan
ESPN360

Olen lopen kyllästynyt tämän kauden hockeystreams.com palveluun. Joten katseet kääntyvätkin jälleen ensikaudeksi espn360:nen suuntaan.

Olin espn:n asiakas vielä edelliskaudella, mutta ainakin silloin arkiston kanssa oli suuria ongelmia. Välillä saattoi kestää 2vrk live-pelin lopusta arkistoimiseen.

Onko tuo ongelma poistunut? Kuinka kauan keskimäärin kestää, että pelit ovat katseltavissa arkistossa? Minkälaisia kokemuksia muuten, kuvan laatu, toimintavarmuus jne..?
 

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin espn:n asiakas vielä edelliskaudella, mutta ainakin silloin arkiston kanssa oli suuria ongelmia. Välillä saattoi kestää 2vrk live-pelin lopusta arkistoimiseen.

Onko tuo ongelma poistunut? Kuinka kauan keskimäärin kestää, että pelit ovat katseltavissa arkistossa? Minkälaisia kokemuksia muuten, kuvan laatu, toimintavarmuus jne..?
Oli ESPN360 kuukauden verran käytössä ja arkisto toimi loistavasti. Muutenkin koko palvelu tuntui taivaallisen hienolta Hockeystreamsin takkuilun jälkeen. Arkistopelejä kävin katsomaan noin klo 12-14, eli viimeistään siihen mennessä olivat ilmestyneet - varmasti paljon aikaisemminkin. Ei tarvitse siis odotella päiviä enää.

Erätaukojen ja mainoksien kelailukin onnistui ilman minkäänlaista bufferointia. Hieman tosin häiritsee tuossa mainoskatkoja skippaillessa se, että aikajanan pituudesta onnistuu helposti päättelemään ja spoilaantumaan siitä onko peli venymässä jatkoajalle :).

Olisikohan Olympialaisten jälkeen odotettavissa jotain tarjousta loppurunkosarjan osalta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös