THE INTERCEPTOR
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Detroit Red Wings
millä tuon detroitin pelin saa näkymään ei sopcast oikein pelitä
abc kirjoitti:Mistä NewJersey -Ottawa?
Oiskohan muita vaihtoehtoja :S ei oikein tunnu toimivan.Kilyn Gonzalesit kirjoitti:
abc kirjoitti:Oiskohan muita vaihtoehtoja :S ei oikein tunnu toimivan.
Siis koko sopcast.Kilyn Gonzalesit kirjoitti:No se NHL1 on ranskaksi mutta senki pitäs toimia.
abc kirjoitti:Siis koko sopcast.
Master Chief kirjoitti:Mulla ainakin pätkii vitusti, pitää koko ajan hakata VLC:ssä playtä.
Edit: no yllätys, mainoksien aikana kyllä toimii ihan hyvin...
Köpi kirjoitti:No sentäs näkyy, minulla tuo linkki bufferoi kyllä, mutta eipä tulee kuvaa näkyviin. Osaisikohan joku neuvoa?
Olethan asentanut sen SopCastin myös? SopCast avaa ainakin minulla automaattisesti sen myP2P-sivun NHL4-linkin alla olevan osoitteen. Sitten vaan VLC:llä tuo nm. emestin yllämainitsema toimenpide, niin pitäisi näkyä.Cramer kirjoitti:Missä muodossa tämä linkki pitää kopioida VLC:hen? Pitääkö tämä sop:// olla ennen osoitetta?
Cramer kirjoitti:VLC asennettu.
Mikäli painaa http://myp2p.eu/NHL.htm-sivulla olevia linkkejä niin selain ei osaa aukaista mitään ohjelmaa. Pitääkö tämä käydä erikseen määrittämässä? Sain kuitenkin kopioitua tämän matsin sopcast linkin jonka kävin laittamassa VLC:n Network streamin HTTP-kohtaan. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Poistin palomuurin päältä, mutta se ei auttanut. Pitääkö jotain muuta ottaa vielä huomioon?
Missä muodossa tämä linkki pitää kopioida VLC:hen? Pitääkö tämä sop:// olla ennen osoitetta?