Manderville#48
Jäsen
Tuolta CBC:ltä taitaakin tulla vain tää Canucks-Ducks matsi, täytyy kattoa jaksaisko sitä ruveta sitten viiden jälkeen kattomaan.
Viimeksi muokattu:
osteri2 kirjoitti:joo pätkii tosiaan ku dementikon muisti. pätkiikö sillee et menee ruutu mustaksi ja siinä lukee 'gone signal' vai nettiyhteyden takia? ku mulla tulee kokoajan tuo gone signal. noin viidentoista sekunnin välein... laatu kyl loistava mut pätkiminen syvältä.. meen nukkuun jos ei kohta ala toimiin..
Hextall kirjoitti:Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on VLC?
TML kirjoitti:Ite kattelen VLC:n kautta peliä ranskankielisellä selostuksella höystettynä. Ihan hyvin näkyy eikä oo pätkiny ollenkaan.
Master Chief kirjoitti:Videolan Media Player. Yleisplayer, pyörittää suunnilleen kaikkia formaatteja.
stiflat kirjoitti:Pakko oli siirtyä ranskaan VLC:n kautta, ei tuota pätkimistä jaksa aina odotella.
Kertokaa jos tulee kuntoon, tai vähenee huomattavasti.
Avasin sen ekan linkin Sopcastiin (NHL1) ja samanlailla laitoin tuon MC:n linkin VLC-playeriin kuin siihen NASN:n lähetykseenkin.Hordi24 kirjoitti:Kuinka siirryt???
Master Chief kirjoitti:22508 ja avaa VLC playerissä network streamin, helvetin hyvälaatuinen (kuva) streami NASN:n kautta. Pakkaa tosin pätkimään vähän väliä. Versuksen lähetys eli jenkkiselostajat.
http://127.0.0.1:8902Mäyris kirjoitti:mikä setti tulee vlc:hen?
Sama. Olen eri NHL-streameja kokeillu ja bufferoiminen jää pyörimään ~80% pintaan. Ei suostu näyttämään. Ei VLC eikä sopcast. Pitäisköhän mennä koisiin sitte.Mäyris kirjoitti:Onko kellään muulla ollut ongelmia sopcastin kanssa? Itselläni se siis ei toimi. Lopetti joskus ekalla kierroksella toimimisen, nykyään tulee vaan siis se windowssin perus virheilmoitus jo ohjelma kaatuu. Joutuu tyytymään tohon CBC:n kuvaan jos sitä ei saa toimimaan...
TML kirjoitti:Sama. Olen eri NHL-streameja kokeillu ja bufferoiminen jää pyörimään ~80% pintaan. Ei suostu näyttämään. Ei VLC eikä sopcast. Pitäisköhän mennä koisiin sitte.
Manderville#48 kirjoitti:Elikkäs CBC 2:lta tulee tuo Ottawa-New Jersey peli... Äänet ei vaan toistaiseksi toimi.
Dominator39 kirjoitti:Itse katselin puolen erään kunnes pimahti! ei ääniä eikä kuvaa.