NHL-lähetykset netissä

  • 3 754 587
  • 9 729

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tinke-80 kirjoitti:
Mikä siinä on niin naurettavaa? Luuliko joku oikeasti ettei yahoo laita stoppeja tälle streamin varastamiselle? Itse veikkaisin että kohta yahoon streami menee maksulliseksi.

Vähän tätä samaa ajattelin itsekin kysellä eli onko tämä TUV-systeemi
riippuvainen siitä, että joku yksityinen/yksittäinen henkilö (joka on itse maksanut jonkun tilaajamaksun) pistää streamia ilmaiseksi yleiseen jakeluun?

Jos näin, niin ei varmaankaan mikään ihme, että "oikeuksien haltijat" eivät pitkään katso tätä vaiti sivusta.
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Kolzig kirjoitti:
Miten tarkemmin ottaen tuon yahoon saisi toimimaan, huvittaisi kokeilla sitäkin.
Mr. Penguin kirjoitti:
Ja tuo yahoon toiminta on aivan naurettavaa, runkkarit! Pistää todella vihaiseksi!
Kyllä sitä voi vieläkin käyttää..

Tässä ohjeet. toimii IE:llä, ei Firefoxilla:

1. Rekisteröidy Yahoon käyttäjäksi.
2. Loggaa sisään.
3. Muuta Proxy-asetukset (Työkalut-->Internet asetukset-->yhteydet-välilehti-->Paina Lähiverkko-nappia-->Laita raksi "Käytä välityspalvelinta lähiverkossa"-kohtaan.-->Täytä Osoite- ja porttikohdat. Osoite-kohtaan: 66.98.238.8 ja Portti-kohtaan: 3128
4. Paina OK ja OK.
5. Päivitä Yahoon sivu.
6. Paina linkkiä, josta pääsee katsomaan ottelua, joka tulee ottelun alkamisajan lähettyvillä näkyviin http://sports.yahoo.com/nhl/ sivulle.

Proxyn vaihtaessa internetin selaus muuttuu hitaammaksi, mutta itse pystyin 850 kbps:n nopeudella katsoa erittäin hyvin ottelua viime yönä.
 

Turco#35

Jäsen
Pitäisikö tuon ainoan yön nhl ottelun näkyä TVU:lta? Ja jos pitäisi niin miltähän kanavalta kun en ainakaan itse saanut toimimaan. Onko joku muu saanut sen näkymään?
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Turco#35 kirjoitti:
Pitäisikö tuon ainoan yön nhl ottelun näkyä TVU:lta? Ja jos pitäisi niin miltähän kanavalta kun en ainakaan itse saanut toimimaan. Onko joku muu saanut sen näkymään?

Sama vika ei toimi kumpikaan NHL-kanavista. Sports (NHL, NBA) toimii, mutta sieltä ei matsia tule.
 

Turco#35

Jäsen
Calder kirjoitti:
Sama vika ei toimi kumpikaan NHL-kanavista. Sports (NHL, NBA) toimii, mutta sieltä ei matsia tule.

Nyt jos joku viel on jaksanu odottaa, nii TVU:n NHL kanavalta tulee tuo peli.
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Tuleekohan tulevan yön siipikarjan taistelu miltään internet-kanavalta, kun Canalilta ei tule? Ducks - Penguins matsissa kohtaa kaksi mielestäni kiinnostavimpiin luettavaa joukkuetta ja todella mielelläni näkisin matsin.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
TVU 2 näyttää.

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset sitä etusivun linkkiä niin ei tarvitse aina kysyä.

http://myp2p.eu/NHL.htm
 

Amphora

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
crosby kirjoitti:
Tuleekohan tulevan yön siipikarjan taistelu miltään internet-kanavalta, kun Canalilta ei tule? Ducks - Penguins matsissa kohtaa kaksi mielestäni kiinnostavimpiin luettavaa joukkuetta ja todella mielelläni näkisin matsin.
5:00 Pittsburgh @ Anaheim (TVU)

Eli jos sinulla ei vielä ole TVU-playeria, lataa se www.viidoo.com -sivulta ja sieltä viiden aikaan valitset kanavan NHL2 :)
 

blazee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kärpät, Ducks, Capitals, Red Wings, Penguins!
Tuota en jaksanut lukea koko ketjua läpitte, mutta pystyykö tuolla TVU:lla nauhoittamaan pelejä?
 

blazee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kärpät, Ducks, Capitals, Red Wings, Penguins!
Asia selvä! =) kiitoksia vaan.
 

Turco#35

Jäsen
Daespoo kirjoitti:
TVU 2 näyttää.

Käyttäkää nyt hyvät ihmiset sitä etusivun linkkiä niin ei tarvitse aina kysyä.

http://myp2p.eu/NHL.htm

Kiitos tuosta linkistä. Kyselinkin jo aikaisemmin tuota, että mistä nuo ohjelmatiedot saa jottei aina tarvitsisi täältä kysellä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Turco#35 kirjoitti:
Kiitos tuosta linkistä. Kyselinkin jo aikaisemmin tuota, että mistä nuo ohjelmatiedot saa jottei aina tarvitsisi täältä kysellä.
Olisi ehkä ollut hyvä lukea tämän ketjun avausviesti.
 

Turco#35

Jäsen
Lauri kirjoitti:
Olisi ehkä ollut hyvä lukea tämän ketjun avausviesti.

Kun ei aina jaksaisi lukea joka ketjusta kaikkia 15 sivua. Menisi muuten kaikki päivät vaan jatkoajan keskustelupalstalla pyörimiseen. Eli pahoittelen ettei tähän aikaa löydy.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Turco#35 kirjoitti:
Kun ei aina jaksaisi lukea joka ketjusta kaikkia 15 sivua. Menisi muuten kaikki päivät vaan jatkoajan keskustelupalstalla pyörimiseen. Eli pahoittelen ettei tähän aikaa löydy.
Miksi lukea kaikki 15 sivua kun tieto löytyy jo eka viestistä? Ei ymmärrä..

Tyhmä saa olla mutta ei noin tyhmä
 

Turco#35

Jäsen
Parker27 kirjoitti:
Miksi lukea kaikki 15 sivua kun tieto löytyy jo eka viestistä? Ei ymmärrä..

Tyhmä saa olla mutta ei noin tyhmä

Onneksi teitä fiksuja täältä löytyy näinkin paljon. Pahoittelin jo etten sitä huomannut. Täytyykö tässä nyt mitä tehdä, ettei teidän yöunet tähän mene?
Ja en aijo tätä keskustelua enempää jatkaa, koska tämä ei liity millään tavalla enää tähän ketjun aiheeseen. Mun moka ja sillä selvä.
 
Viimeksi muokattu:

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Kiitos vastaajille Ducks-Penguins peliä koskien, vittuilijoille vinkiksi: käykää vaikka kaukaloilla katsomassa onko jo jäitä. Liika netissä pyöriminen katkeroittaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pyysin modeja editoimaan ketjun otsikkoa hieman niin kyselyt ehkä vähenevät vähän.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
apuja tarvii

No niin. Sitkeästä yrityksestä huolimatta en vaan osaa löytää sitä kanavaa joka näitä otteluja näyttää. Eli kun kirjaudun tonne sopcastiin niin tulee lista kanavista. Mikä on se kanava joka pitää valita?? Mä olen toivoton!!! Auttakaa ihmiset hyvät...
 

Ferris

Jäsen
sidney kirjoitti:
No niin. Sitkeästä yrityksestä huolimatta en vaan osaa löytää sitä kanavaa joka näitä otteluja näyttää. Eli kun kirjaudun tonne sopcastiin niin tulee lista kanavista. Mikä on se kanava joka pitää valita?? Mä olen toivoton!!! Auttakaa ihmiset hyvät...

Kanavalta 10599 tulee Philly-peli klo 2.30 alkaen. Ei sieltä muuta pitäisi tänään tulla.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Hienostipa toimaa TVU taas kun kokeilen, ei yhdistä oikealle kanavalle, ei.

On vissiin aika mennä maate sitten.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Kolzig kirjoitti:
Hienostipa toimaa TVU taas kun kokeilen, ei yhdistä oikealle kanavalle, ei.

On vissiin aika mennä maate sitten.

http://forum.viidoo.com/viewtopic.php?t=3631

TVUPlayer master Kago siis reissussa. Jättäny naisensa varaan toiminnan. Eli odotellaan ja katellaan mitä Mirkku saa aikaiseksi.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
keke

NHL 10028 toimii!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös