Tuonne NFL-ketjuun tästä jo aikaan skrivailinkin, mutta menköön nyt tännekin => meikäläiselle soitettiin Elisalta (olen Elisa Viihteen asiakas) Viasatin/Viaplayn kanavapaketista about 1,5v. sitten ja tarjottiin kiinteähintaista urheilu-pakettia oikein sopivaan hintaan. Meikäläinen kun seurasi kys. kanavilta tasan vain ja ainoastaan NHL&NFL-lähetyksiä niin minäpä pojalta vahvistamaan, että "pysyyhän nuo sarjat Viasatilla sopimuksen ajan?" No poika siihen, että "totta kai, ja jos tulee jotain muutoksia niin palataan asiaan". Tehtiin siis 2v. määräaikainen sopimus ja kuinka ollakaan, puolet kiinnostuksen kohteista hävisi tälle kaudelle (NFL läx). Otinpa yhteyttä Elisaan ja kysyin, "koska paketin hinta puolittuu kun puolet paketista poistui" niin vastaus oli osimoilleen "yhy yhy, itke minulle joki ja maksa laskusi"... Pyysin kohteliaasti palaamaan siihen käymääni puhelinkeskusteluun, jossa myyjä lupasi meikäläiselle e.m. juttuja (koska "puhelut nauhoitetaan laadun varmistamiseksi"), mutta kuinka ollakaan, soittaja olikin kuulemma "Viasatin myyjä", jolloin mitään nauhoituksia ei ollut saatavilla, ja kanavapakettien pikkutekstissä ilmoitetaan hyvin selvästi, että paketteihin voi tulla muutoksia yms. jne.
Tällä hetkellä meikäläinen siis maksaa täyttä hintaa max. puolikkaasta tuotteesta (joka vielä netin yli katsottuna pätkii ja pikselöityy) ensi kevääseen asti + NFL Game Pass'ia, jotta näkee ne matsit mitä haluaa. Olen toki jo ilmoittanut Elisalle, että meidän asiakkuutemme oli tässä ja kamat himassa vaihtuu heti kun määräaikaisuus päättyy, firman puhelinliittymät läx jo.