NHL-lähetykset netissä

  • 3 713 141
  • 9 692

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Nyt olisi syytä jokaisen laittaa Twitter ja muut somekanavat laulamaan Viaplayn pätkimisestä ja perseestärevitystä laadusta. Aivan käsittämätöntä puuhastelua, kun tuote maksaa 40€/kk ja mitään järkeviä muita vaihtoehtoja ei ole tarjolla!
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Nyt olisi syytä jokaisen laittaa Twitter ja muut somekanavat laulamaan Viaplayn pätkimisestä ja perseestärevitystä laadusta. Aivan käsittämätöntä puuhastelua, kun tuote maksaa 40€/kk ja mitään järkeviä muita vaihtoehtoja ei ole tarjolla!
Tuo hinta on ihan järjetön. Onko tosiaan niin, ettei kannata mitään räätälöidä tiettyjen lajien ystäville? Mitään muuta urheilua jos ei katso, niin eipä tuota ainakaan yksin tulisi maksettua.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Noi ongelmat on mun mielestä edelleen lähetyspäässä.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Noi ongelmat on mun mielestä edelleen lähetyspäässä.
Se on suoraan sanottuna ihan sama, missä päässä ne ongelmat ovat. Viaplay tarjoaa Suomessa yksinoikeudella ylihintaista ja ala-arvoista tuotetta tällä hetkellä. Se vituttaa ja aika paljon. Esim. Stars-fanina molempien matsien viimeiset maalit on jääneet lähetyksessä kokonaan näkemättä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se on suoraan sanottuna ihan sama, missä päässä ne ongelmat ovat. Viaplay tarjoaa Suomessa yksinoikeudella ylihintaista ja ala-arvoista tuotetta tällä hetkellä. Se vituttaa ja aika paljon. Esim. Stars-fanina molempien matsien viimeiset maalit on jääneet lähetyksessä kokonaan näkemättä.
Suosittelen lämpimästi lähestymään Viaplayn asiakaspalvelua. Kerro asiasi asiallisesti ilman vittuperkeleitä ja saat vastauksen. Tarpeeksi moni kun noin toimii, asiaan saattaa tulla parannusta. Kotona kiroilemalla voi helpottaa omaa oloaan, mutta kehitysideoita sillä menetelmällä ei edistetä.
 

Dale Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Tappara
Minä en usko että aspaan valittamalla saa asioita tapahtumaan. Viaplaysta on kasvanut sen verran ylimielinen että ainoa mikä toimii on tilauksen irtisanominen. Kun tarpeeksi moni sen tekee niin asenne muuttuu.
 

Toby Dammit

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Pistin itsekin palautetta Viaplaylle, vaikka tuskinpa siitä paljoa apua on.

PC, selaimena Chrome, Freedomeen osoitteeksi Tokio.
Kokeilin mutta ei toimi. Sama virheilmoitus.

NHL.tv:n palautteesta sain turhia ohjeita ja turhaa lätinää. Täytyy laittaa sinne lisää postia.
 

Wire

Jäsen
Tuo hinta on ihan järjetön. Onko tosiaan niin, ettei kannata mitään räätälöidä tiettyjen lajien ystäville? Mitään muuta urheilua jos ei katso, niin eipä tuota ainakaan yksin tulisi maksettua.
Henkilö 1 maksaisi jalkapallosta 20€
Henkilö 2 maksaisi jääkiekosta 20€
Yhteensä 40€/kk

Nyt Henkilö 1 ja 2 maksaa yhteensä 80€/kk = paljon parempi bisnes.

Itse katson kaikki suorat satelliittien raakastriimeistä. Ainoa mihin tarvis Nhl.tv:tä on jälkilähetykset.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Suosittelen lämpimästi lähestymään Viaplayn asiakaspalvelua. Kerro asiasi asiallisesti ilman vittuperkeleitä ja saat vastauksen. Tarpeeksi moni kun noin toimii, asiaan saattaa tulla parannusta. Kotona kiroilemalla voi helpottaa omaa oloaan, mutta kehitysideoita sillä menetelmällä ei edistetä.

Laitoin itsekin viestiä sen jälkeen, kun Flames-Avalanchen viimeinen erä oli kokonaan black screeniä. Asialinjalla tuli kirjoitettua. Vastauksena tuli "ymmärrän, että harmittaa", ja melkein seuraava lause olikin jo, että "olisiko sinulla tarvetta käydä muita Elisan sopimuksia läpi, esim. puhelinliittymä?". Vaatii kyllä aspalta ballseja alkaa jotain liittymää tyrkyttämään tuossa kohtaa...
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Laitoin itsekin viestiä sen jälkeen, kun Flames-Avalanchen viimeinen erä oli kokonaan black screeniä. Asialinjalla tuli kirjoitettua. Vastauksena tuli "ymmärrän, että harmittaa", ja melkein seuraava lause olikin jo, että "olisiko sinulla tarvetta käydä muita Elisan sopimuksia läpi, esim. puhelinliittymä?". Vaatii kyllä aspalta ballseja alkaa jotain liittymää tyrkyttämään tuossa kohtaa...

Viime kaudella otin yhteyttä asiakaspalveluun kuvien pätkimisestä sekä lähetysten katkeamisista ja samat harmittelut tuli sieltä, eikä mitään korvausta. Tämän seurauksena irtisanoin Viaplayn, jonka jälkeen tuli yhteydenotto, jossa seuraava kuukausi olikin enää puoleen hintaan.

Nämä vittupäät reagoivat ainoastaan, kun irtisanotte tilauksen.
 

Dale Hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Tappara
Juuri näin se menee. Itse sanoin sopimukseni irti kun kysymättä laittoivat pakettiini formuloita ja nostivat hintaa rutkasti. Jos firma välittäisi asiakkaistaan olisivat lisänneet formulat maksullisena lisäpalveluna, mutta monopoliaseman luoman ylimielisyyden myötä eivät näin tehneet. Siihen saakka olin monta vuotta mukisematta maksanut vaikka kallis onkin - ja olisin jatkanut asiakkaana hyväksyen normaalit indeksikorotukset hinnoissa.
 

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Itse olisin tyytyväinen jos tulisi edes paketti missä on pelkkä urheilutarjonta. Joskus pari vuotta sitten on tullut viimeksi katsottua jotain sarjoja taikka elokuvia suoratoistopalveluista. Tuollainen urheilutarjonnat erittelevä paketti lienee käytännössä mahdotonta toteuttaa, koska jokainen laji on oman sopimuksensa alla ja niiden arvottaminen olisi jo liian näkyvää kilpailun kannalta.
 
Itse sanoin sopimukseni irti kun kysymättä laittoivat pakettiini formuloita ja nostivat hintaa rutkasti.

Ei pahalla, mutta tämä nauratti. Ihan ilman sinulta kysymättä menivät hankkimaan F1-oikeudet ja lisäämään sen urheilutarjontaansa ja samalla korottamaan paketin hintaa. Näin tosiaan tekivät minullekin.

Ihannemaailmassa saisin itse valita laajasta urheilutarjonmasta haluamani ja hinta määräytyisi sen mukaan. Emme elä kuitenkaan ihannemaailmassa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös hinta ole silloin oikea, kun asiakas jupisee ja maksaa? Älkää kertoko Viaplaylle, mutta mulle tuo paketti on formuloista huolimatta liian houkutteleva. Ennen luovun kainalopallosta kuin Viaplayn monipuolisesta tarjonnasta. Kyllä mä silti päättäjänä miettisin, maksimoiko halvempi paketti ilman bröm-brömiä tuotot. Onhan cmorellakin vapaus valita paketti liigalla ja ilman.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tuonne NFL-ketjuun tästä jo aikaan skrivailinkin, mutta menköön nyt tännekin => meikäläiselle soitettiin Elisalta (olen Elisa Viihteen asiakas) Viasatin/Viaplayn kanavapaketista about 1,5v. sitten ja tarjottiin kiinteähintaista urheilu-pakettia oikein sopivaan hintaan. Meikäläinen kun seurasi kys. kanavilta tasan vain ja ainoastaan NHL&NFL-lähetyksiä niin minäpä pojalta vahvistamaan, että "pysyyhän nuo sarjat Viasatilla sopimuksen ajan?" No poika siihen, että "totta kai, ja jos tulee jotain muutoksia niin palataan asiaan". Tehtiin siis 2v. määräaikainen sopimus ja kuinka ollakaan, puolet kiinnostuksen kohteista hävisi tälle kaudelle (NFL läx). Otinpa yhteyttä Elisaan ja kysyin, "koska paketin hinta puolittuu kun puolet paketista poistui" niin vastaus oli osimoilleen "yhy yhy, itke minulle joki ja maksa laskusi"... Pyysin kohteliaasti palaamaan siihen käymääni puhelinkeskusteluun, jossa myyjä lupasi meikäläiselle e.m. juttuja (koska "puhelut nauhoitetaan laadun varmistamiseksi"), mutta kuinka ollakaan, soittaja olikin kuulemma "Viasatin myyjä", jolloin mitään nauhoituksia ei ollut saatavilla, ja kanavapakettien pikkutekstissä ilmoitetaan hyvin selvästi, että paketteihin voi tulla muutoksia yms. jne.

Tällä hetkellä meikäläinen siis maksaa täyttä hintaa max. puolikkaasta tuotteesta (joka vielä netin yli katsottuna pätkii ja pikselöityy) ensi kevääseen asti + NFL Game Pass'ia, jotta näkee ne matsit mitä haluaa. Olen toki jo ilmoittanut Elisalle, että meidän asiakkuutemme oli tässä ja kamat himassa vaihtuu heti kun määräaikaisuus päättyy, firman puhelinliittymät läx jo.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuonne NFL-ketjuun tästä jo aikaan skrivailinkin, mutta menköön nyt tännekin => meikäläiselle soitettiin Elisalta (olen Elisa Viihteen asiakas) Viasatin/Viaplayn kanavapaketista about 1,5v. sitten ja tarjottiin kiinteähintaista urheilu-pakettia oikein sopivaan hintaan. Meikäläinen kun seurasi kys. kanavilta tasan vain ja ainoastaan NHL&NFL-lähetyksiä niin minäpä pojalta vahvistamaan, että "pysyyhän nuo sarjat Viasatilla sopimuksen ajan?" No poika siihen, että "totta kai, ja jos tulee jotain muutoksia niin palataan asiaan". Tehtiin siis 2v. määräaikainen sopimus ja kuinka ollakaan, puolet kiinnostuksen kohteista hävisi tälle kaudelle (NFL läx). Otinpa yhteyttä Elisaan ja kysyin, "koska paketin hinta puolittuu kun puolet paketista poistui" niin vastaus oli osimoilleen "yhy yhy, itke minulle joki ja maksa laskusi"... Pyysin kohteliaasti palaamaan siihen käymääni puhelinkeskusteluun, jossa myyjä lupasi meikäläiselle e.m. juttuja (koska "puhelut nauhoitetaan laadun varmistamiseksi"), mutta kuinka ollakaan, soittaja olikin kuulemma "Viasatin myyjä", jolloin mitään nauhoituksia ei ollut saatavilla, ja kanavapakettien pikkutekstissä ilmoitetaan hyvin selvästi, että paketteihin voi tulla muutoksia yms. jne.

Tällä hetkellä meikäläinen siis maksaa täyttä hintaa max. puolikkaasta tuotteesta (joka vielä netin yli katsottuna pätkii ja pikselöityy) ensi kevääseen asti + NFL Game Pass'ia, jotta näkee ne matsit mitä haluaa. Olen toki jo ilmoittanut Elisalle, että meidän asiakkuutemme oli tässä ja kamat himassa vaihtuu heti kun määräaikaisuus päättyy, firman puhelinliittymät läx jo.
Suosittelen olemaan vielä uudelleen yhteydessä Elisalle, tuo on nimittäin ihan selvä määräaikaisuuden purkuperuste jos kanavapaketista poistuu jotain oleellista kesken määräaikaisen sopimuksen. Ja todellakaan kyseinen myyjä ei ole ollut mikään "Viasatin myyjä" jos sinulle ei mitään erillistä laskua tule Viasatilta, vaan kaikki laskutetaan yhdessä Elisan laskussa.

Vanha uutinen, mutta kilpailu- ja kuluttajavirasto on linjannut jo ajat sitten että määräaikaisuuden voi purkaa tällaisessa tilanteessa ja käsittääkseni tuohon ei ole muutoksia tullut. Ja sanoisin myös että sinun kohdallasi tuo NFL:n puuttuminen on iso muutos koska olet pakettia sen takia tilannut.

 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Itse sain 25% alennuksen ensi kuun maksusta parin Twitter-viestin jälkeen, mutta ennemmin maksaisin vaikka 50€ kuussa jos nämä ongelmat vähenisi ja saisi lähetykset paremmalla laadulla, koti/vierasselostuksella ja vaikka pystyisi aloittamaan meneillään olevan lähetyksen alusta ilman että täytyy lähteä kikkailemaan VPN:n kanssa.
 

Wire

Jäsen
Itse sain 25% alennuksen ensi kuun maksusta parin Twitter-viestin jälkeen, mutta ennemmin maksaisin vaikka 50€ kuussa jos nämä ongelmat vähenisi ja saisi lähetykset paremmalla laadulla, koti/vierasselostuksella ja vaikka pystyisi aloittamaan meneillään olevan lähetyksen alusta ilman että täytyy lähteä kikkailemaan VPN:n kanssa.
Eikö ole enään NHL.tv optiota Viasatilla?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viaplay lähetti asiakaskyselyn. Jos saitte saman runoilkaa siihen muu, mikä -kohtaan kitinät siitä, että formulasta maksaa ekstraa, vaikkei kiinnosta. "Olen ihan siinä kinttaalla, etten lopeta pitkäaikaista asiakassuhdettani Viaplayn kanssa".
 

pernavoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Sympatiat: ANA, CAR, FLA
Testasin tietokoneelta + Surfshark VPN Sveitsissä, niin kaikki muut viime yön pelit lähtivät pyörimään paitsi Columbus - Vancouver. Jännityksellä saa odottaa, että alkaako tämä vielä luotettavasti toimia VPN:n kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Peliitat
Testasin tietokoneelta + Surfshark VPN Sveitsissä, niin kaikki muut viime yön pelit lähtivät pyörimään paitsi Columbus - Vancouver. Jännityksellä saa odottaa, että alkaako tämä vielä luotettavasti toimia VPN:n kanssa.
NordVPN Sveitsiin ja lähti Androidin NHL.tv apillakin ainakin toissayön PIT-MTL sekä viime yön BUF-EDM pyörimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös