Price ei saa Habs-maalilla mitään kiinni. Olisi ehkä syytä Canadiens'in vaihtaa maalivahtia jos mielivät vielä peliin mukaan. Ottelu ollut tähän mennessä täydellisesti "metsänvartijoiden" hallinnassa, josta kertoo myös 3-0 lukemat omaa karua kieltään.
millä katot ja näkyykö hyvin?
Itse kattelen SopCastin/VLC:n kautta Buffalo vs Tampa Bay peliä. Hyvin näkyy ja kuuluu :-)Mahtaakohan kukaan katsoa tämän yön pelejä? Jos jollain olisi jotain linkkiä mistä päästä katsomaan.
Itse kattelen SopCastin/VLC:n kautta Buffalo vs Tampa Bay peliä. Hyvin näkyy ja kuuluu :-)
olenko ainoa, joka ei näe anaheim - st peliä?, jos joku voisi linkittää toimivan linkin kun sopcastin tarjoamat eivät itsellä toimi tällä hetkellä syystä tai toisesta.
Raynoldsin allekirjoituksesta löytyvät hyvät ohjeet. Tässä se linkki nyt vielä.Voisiko joku laittaa ohjeet tai linkin täällä Jatkoajassa oleviin ohjeisiin siitä miten saisin toimimaan jonkun ilmaisen palvelun mistä näkisi noita NHL otteluita? Olen ihan käsi näiden juttujen kanssa! Niin ja mielellään vielä niin, että jos joutuu lataamaan jotain, niin sieltä ei tulisi viiruksia.
Raynoldsin allekirjoituksesta löytyvät hyvät ohjeet. Tässä se linkki nyt vielä.
Kiitos tästä, pelastit mun päivän, viikon, kuukauden ja koko talven! Aivan mahtavaa katsella tällä hetkellä Penguins vs. Shark ottelua... Vielä en saanut tuota sopcastia toimimaan, mutta muuten näkyy hyvin, kiitos!
Jos et saa Yahoolta näkymään, niin suosittelen kokeilemaan tätä SopCastin linkkiä. Pitäisi toimia ja kuvanlaatukin on hyvä. Vaatii VLC playerin.Ropleemaa pukkaa tuon Yahoon ja proxyjen kanssa. Eli toimiikos teillä nuo proxyt mitä aiemmin mainitussa linkissä on annettu? Tai sitten tein jotain väärin. En löytänyt omista internet-asetuksista ohjeessa mainittuja LAN-asetuksia joten improvisoin ja laitoin osoitteet johonkin välityspalvelimet-kohtaan.
Kiitoksia avusta.
Todella hyvä streami. Ehdottomasti paras netissä olevasta tarjonnasta. Saat laadun valittua 1200:lle joka vastaa valehtelematta lähes TV:tä. Kannattaa käyttää tätä proxya Osoite 171.66.3.182 Portti 3128 , sillä toimii erittäin hyvin.Parin tunnin päästä alkais Yahoolta Phillyn ja Sensin kohtaaminen, joka olis varmaan katsomisen arvoinen. Onko kenelläkään kokemuksia Yahoon kautta katsotuista peleistä, onko minkälaatuinen kuva ja tökkiikö... itellä on 2meganen netti käytössä..
Raynolds kirjoitti:Todella hyvä streami. Ehdottomasti paras netissä olevasta tarjonnasta. Saat laadun valittua 1200:lle joka vastaa valehtelematta lähes TV:tä. Kannattaa käyttää tätä proxya Osoite 171.66.3.182 Portti 3128 , sillä toimii erittäin hyvin.
Jostain syystä ei kyllä nyt lähde toimimaan.. toimiiko muilla?