NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 692
  • 9 711

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
sop://broker.sopcast.com:3912/33952, vaati VLC:n

Tuhannet kiitokset!

Edit: Vittu laitoin vlc playerin päälle ja sen jälkeen sopcastin address kohtaan tämän osoitteen sop://broker.sopcast.com:3912/33952, mutta kanavan bufferointi jää tuohon n.90. ja näen vain mustan ruudun. Mikä avuksi?
 
Viimeksi muokattu:

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tuhannet kiitokset!

Edit: Vittu laitoin vlc playerin päälle ja sen jälkeen sopcastin address kohtaan tämän osoitteen sop://broker.sopcast.com:3912/33952, mutta kanavan bufferointi jää tuohon n.90. ja näen vain mustan ruudun. Mikä avuksi?
Laitoitko ollenkaan VLC-playeriin tätä: 127.0.0.1:8902
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Ei mitenkään pahalla, mutta tarviiko näitä tänne erikseen laitella kun mm. teikäläisen allekirjoituksesta ja ketjun alusta löytyy kyllä ihan hyvät ohjeet mistä nuo löytyy. Käy vielä pian niin, että loppuu kohta koko "palvelu" kun sattuu sopiva silmäpari lukemaan....
Sen takia, koska monesti MyP2P:n sivulle ei tule useita hyviä kanavia näkyviin. Olen ajatellut, että mielummin porukka katselee toimivia linkkejä ja mahdollisuuksia tätä kautta nähdä kanavia enemmän.

Lisäksi minun allekirjoitusta ei kaikki lue.

Joskus muuten annettiin kiitosta siitä, että tänne noita laitoin, mutta en tietenkään laita tulevaisuudessa koska se näyttää häiritsevän.

Palaute on aina jees!
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Avalanche-Ducks ja laatu hyvä! itse katson winampilla, toiminee muillakin:

mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:54953
 
B

Brenahan

Oisko kellään linkkiä Dallas - Detroit peliin ? Itse koittanut my2p2:n kautta, mutta kanava mikä on tarjolla näyttäisi olevan offline tilassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös