NHL-lähetykset netissä

  • 3 722 998
  • 9 709

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Laitettakoon tähän tämän yön loput ottelut, koska itselläni ainakaan ei tuo MyP2P oikein pelitä lukuunottamatta foorumia .

23:00 Phoenix @ Anaheim VP4 <-Todella huono laatu & RayTV
02:30 Montreal @ Buffalo Yarmond
02:30 New Jersey @ Atlanta NASN (Tarvitsee VLC:n: 127.0.0.1:8902)
03:30 Toronto @ Dallas RayTV

Ollos hyvä!
 
Viimeksi muokattu:

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Minä en ainakaan saa tuota Habsien peliä näkymään, tulee vain pelkkää snookeria...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Tänks.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
NASN:n linkki ei näytä ainakaan vielä toimivan vaikka peli on jo noin 10 min sitten alkanut. Toivottavasti kanava alkaa pikkuhiljaa näkymään, sillä tänne asti olen itse valvonut tämän ottelun vuoksi... :/

Edit: Joo nukkumaan... on tää nettiräpeltäminen näihen matsien kanssa välillä niin pe*setin epävarmaa, kyllä ottaa hermoille....
 
Viimeksi muokattu:

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Onko joku saanu BUF-MTL ottelun streamia kunnolla näkymään? Ensimmäinen erä näkyi vielä hyvin, mutta nyt siitä tulee TOR-DAL.
 

Keba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, KalPa
Tuli ostettua tuo ESPN360 Center Ice systeemi. Laatu on hyvä ja matseja näkyy enemmän kun pystyy kattomaan. Ei voi kuin suositella.
 

.creep.

Jäsen
Tuli ostettua tuo ESPN360 Center Ice systeemi. Laatu on hyvä ja matseja näkyy enemmän kun pystyy kattomaan. Ei voi kuin suositella.

Mulla rupes toimimaan tuo vasta, kun vaihdoin Firefoxista Exploreriin. Nyt pelittää erittäin hyvin.
Miten mulla on kuitenkin vähän sellainen fiilis, että kuvanlaatu oli parempi beta versiossa?
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Oon nähtävästi aika n00b, mutta mitä tuohon Portti-sarakkeeseen tulee laittaa? :D
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Ainakin itsellä toimii Buffalo vs Washington peli todella hyvin. Mitä peliä yrität katsoa?

Isles-Dallas peliä. Omalla listalla, kun menen ESPN360:n sivuille ei löydy edes kyseistä Buffalon peliä listalta. Hyvin outoa.

Edit: ESPN360:lle ei onnistu myöskään kirjautuminen, kun yrittää päästä sisään IE:lla, vaan se vaatii sitä jatkuvasti uudelleen. FireFoxilla taas pääsee, mutta se jääkin sitten siihen pimeään ruutuun. Vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Onkos tänä yönä tiedossa mitään hyvää peliä??Olisi kiva katsoa jonkun pelin..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös