NIN kirjoitti:Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?
AnaMasa kirjoitti:Hyvä kuva tuossa 1200k streamissä. Itellä Saunalahden 2 meganen ja se tuntuu riittävän kevyesti. Tuon kun tunkisi letkuja pitkin telkkariin tai videotykkiin, niin vetäisi täysin vertoja Canalin kuvalle.
Boulerice kirjoitti:Auttakaas vähän minuakin! Eli näenkö pelin jos kopsaan sen URL osoitteen mediaplayeriin??Eilen koitin,mutta tuli vaan joku vitun tiimalasi ja akka sano jotain mitä en nyt muista. Vai onko toi TUV pakollinen??
Siitä ei ole kyse, vaan linkki on yksinkertaisesti vanha. Tuo InSideHockeyn postaama linkki oli oikea ja siitä näki viime yönä pelin. Tänään samasta linkistä tulee tiimalasianimaatio. Ensi kerralla on taas uudet linkit, jotka pääsee näkemään Yahoon saitilta, jos on jenkki-ip.spertti kirjoitti:EDIT: Ja se tiimalasi sanoi ettet ole jenkeissä, joten peliä ei sulle näytetä. Sen takia tarvitsee pyöräyttää yhteys jenkki proxyb kautta, jos noita Yahoon pelejä haluaa katsella...
NIN kirjoitti:Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?
Nicke50 kirjoitti:Mita tuolta Nhl Center ice kanavalta pitäisi tulla tällä hetkellä? itselläni osittain vihreä rakeinen kuva joka ei liiku. Liian hidas yhteys (2mb) vai mikä? Signaali on kyllä vain yksi tolppa.
Sama juttu. Ei vaan toimi.NIN kirjoitti:Hele. Mä en tajua. Oon instannu TVUplayerin ja kokeillut Nortonin Internet Security päällä ja pois päältä, muttei auta mikään. En saa yhtäkään kanavaa näkymään, vaikka 2 meganen yhteys. Voitteko auttaa?
Pitää kyllä sanoa täysin samaa. Ihan ok kuva eikä pätki ollenkaan. Tässähän ei pian tartte Canal+ ollenkaan! Ei muuta kuin karhupullo auki ja peliä kattomaan.Swift kirjoitti:Nyt alkoi juuri TVU:n NHL Center Ice -kanavalla lähetys ottelusta Dallas - Anaheim. Hieno kuva ja loistava homma, että vaikka Canalilta ei matsia tule, pystyy silti valvomaan NHL:n merkeissä yötä.
Swift kirjoitti:Nyt alkoi juuri TVU:n NHL Center Ice -kanavalla lähetys ottelusta Dallas - Anaheim. Hieno kuva ja loistava homma, että vaikka Canalilta ei matsia tule, pystyy silti valvomaan NHL:n merkeissä yötä.
Pistä kajarit päälle :-) no leikki leikkinä. Kyllä ainakin täällä sunnalla näkyy ja kuuluu.Meikku kirjoitti:Kuuluuko sulla äänet myös? Mulla ihmeen mykkänä, kuva kyll pelittää.
zeizei kirjoitti:Itselläni oli täysin sama ongelma, mutta kun latasin ohjelman vanhemman version, niin se toimi täysin moitteettomasti. Vanhempi versio löytyy viidoon sivuilta kohdasta old version. http://www.viidoo.com/en/download.php