AnaMasa kirjoitti:Nyt on toimiva linkki hfboardsilla. Prkl, itellä näkyy sama peli Canalilta, mutta mieluummin katsoo alkuperäisellä selostuksella.
mynthon kirjoitti:Voisitteko pistää tällekin tohelolle sen linkin. Olen niin älykääpiö, etten löydä tuota mistään.:(
AnaMasa kirjoitti:Hyvä kuva tuossa 1200k streamissä. Itellä Saunalahden 2 meganen ja se tuntuu riittävän kevyesti. Tuon kun tunkisi letkuja pitkin telkkariin tai videotykkiin, niin vetäisi täysin vertoja Canalin kuvalle.
mynthon kirjoitti:Voisitteko pistää tällekin tohelolle sen linkin. Olen niin älykääpiö, etten löydä tuota mistään.:(
EDIT. Taisinpa löytää jo. Eli löysin jonkun linkin tuolta foorumilta, painoin sitä ja esille tuli MediaPlayeri, joka ei soita mitään. Mikä mättää?
InSideHockey kirjoitti:Linkki: http://playlist.yahoo.com/makeplayl...b0f1224a0c1a934f0a4c9b237835408&sl=&so=/Yahoo
Menet Media Playeriin, Avaa URL ja kopioit siihen. Ei ole tietoa vaatimuksista mutta oletan että pitää olla uusin/melko uusi Media Player jos ei toimi. Itselläni kyllä aukeaa suoraan klikkaamallakin. Ja vielä pitää ihmetellä kuvanlaatua! Sairasta! (itsellä 10-megainen liittymä)
Bili kirjoitti:Kaikki kunnossa, mutta ei yksinkertaisesti näy! Oli se toista kun oli pois täältä suomesta niin tää toimi play-offeissakin, mutta nyt ei! Oletteko vaihtaneet proxy severin asetuksia?? Vaikka sitäkin yritän niin ei!
Itse vain laitoin tuon osotteen Windows media playerin "avaa url"-kohtaan ja toimii hienosti.Bili kirjoitti:Kaikki kunnossa, mutta ei yksinkertaisesti näy! Oli se toista kun oli pois täältä suomesta niin tää toimi play-offeissakin, mutta nyt ei! Oletteko vaihtaneet proxy severin asetuksia?? Vaikka sitäkin yritän niin ei!
#28 kirjoitti:Prkl! Ei ole tuota NHL Center Ice-kanavaa enää TVU-playerin luettelossa. Mites muilla?
Juu, kyllähän se tulee tuolta TVU:lta. Täytyy laittaa muuten iso käsi Daespoolle tästä ketjusta. On varsinkin tuo TVU on tullut tosi tarpeeseen.JMK81 kirjoitti:Terve,
Onkohan tuota ensi yön Anaheim - Dallas matsia tulossa mistään?