Wire

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On olemassa ilmaisia, mutts käsittääkseni eivät ole yhtä turvallisia. Ja lue ihmeessä Freedomen irtisanomisesta, muistaakseni siellä oli 30 päivän tyytyväisyystakuu?
Ilmaisiin tosiaan ei kannata sekaantua kun ovat huonoja ja epäilyttäviä.

Isoimmat maksulliset on turvallisia eivätkä keräile ja luovuta logeja kuten freedom. Näitä saa myös kk-perusteisesti.

Se ei pelaa joka pelkää
Käsittääkseni. Pystyt pistämään Freedomesta locationiksi Suomen ja olen ainakin ymmärryksessä, että se toimii tietokoneen kautta olit sitten missä tahansa päin maailmaa.
Entäs tabletilla? Olen olympialaisten aikaan USA:ssa ja ajattelin että Freedomen ilmaisella viiden päivän kokeilulla voisi katsoa Areenasta kisoja. Tabletti olisi sikäli läppäriä mukavampi matkalla, että sillä voi katsoa lentsikassa Viaplaytä.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Entäs tabletilla? Olen olympialaisten aikaan USA:ssa ja ajattelin että Freedomen ilmaisella viiden päivän kokeilulla voisi katsoa Areenasta kisoja. Tabletti olisi sikäli läppäriä mukavampi matkalla, että sillä voi katsoa lentsikassa Viaplaytä.
Jos oikein muistan, niin sen pitäis saada iOSille ja Androidille. Eli eiköhän tabletille?

Tosin itse ehkä isolla mantereella katselisin ihan paikallista lähetystä, luulisi näkyvän hiihtojakin ihan hyvin!

"My goal? There is only one goal." - Jonathan Toews

Floyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Ilmaisiin tosiaan ei kannata sekaantua kun ovat huonoja ja epäilyttäviä.

Isoimmat maksulliset on turvallisia eivätkä keräile ja luovuta logeja kuten freedom. Näitä saa myös kk-perusteisesti.
Juuri näin, hinta on maksimissaan noin kymppi kuussa. Toimii tabletissa, jos vain löytyy sovelluskaupasta vastaava appi. Itse katselin viime kesänä Android tabletilla Areenaa Sveitsissä.

TweetyLeaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Voisko joku pistää mulle ohjeet miten saan viaplayn nhl.tv:n toimimaan kodilla? Vai onnistuuko moinen ollenkaan?
Kodi väittää ettei tunnarit kelpaa.

Toiset kyttää seeproja. Minä katson mielummin leijonia ja haukkoja.

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey
Voisko joku pistää mulle ohjeet miten saan viaplayn nhl.tv:n toimimaan kodilla? Vai onnistuuko moinen ollenkaan?
Kodi väittää ettei tunnarit kelpaa.
Onhan paketti ostettu suoraan NHL:ltä ja DNS-asetukset kunnossa? Jos toimii nhl.tv-sivujen kautta, niin sitten pitäisi toimia kodissakin.

TweetyLeaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Eipä se toimi Viaplayn tunnareilla, eli suoraan ostamaan NHL:n tunnuksia jos kodin kautta kiinnostaa katella!
No perkele.
Sen takia kyselin kun tuo NHL.tv viaplayn kautta pätkii jatkuvasti (ei siis bufferoi vaan kuva "nykäsee" 5-15 sekunnin välein). En ole googlaamalla löytänyt mitään jeesiä tuohon muutakun jotkut sanoivat kodin toimivan... Mutta eihän se tietty viaplayn kautta toimi....

huoh.

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
No perkele.
Sen takia kyselin kun tuo NHL.tv viaplayn kautta pätkii jatkuvasti (ei siis bufferoi vaan kuva "nykäsee" 5-15 sekunnin välein). En ole googlaamalla löytänyt mitään jeesiä tuohon muutakun jotkut sanoivat kodin toimivan... Mutta eihän se tietty viaplayn kautta toimi....

huoh.
Jos on ylimäärästä rahaa n. 70 euroa ja haluut Kodin (ehkä paremman tai aavistuksen heikomman, dunno, mutta mulle kelpaa) kaltaisen katselukokemuksen, niin osta Chromecast Ultra ja iske telkkariin kiinni. Voi olla, että vanhemmallakin (halvemmalla) versiolla saa hyvän laadun. Itseasiassa Chromecast kakkonen toimii kanssa todella hyvin, mutta 4K-kuva ei ole mahdollinen.

Avaat Chromella normaalisti NHL.tv:n Viaplayn kautta ja pistät selaimesta Castin päälle ja voilá, todella kova laatu. Jos telkkari tukee 4K-kuvaa ja tarpeeksi kiva yhteys, niin pitäisi onnistua. Mulla ei tule 4K-kuvaa ja oon enemmän kuin tyytyväinen.

Toki ymmärrän, jos halusit ilmaisen setin hankkia.

EDIT: Oikeat NHL.tv-tunnukset voi tulla halvemmaksi, en tiedä tartteeko VPN:ää tueksi tosin. En tiä.

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey
Taisin jossain nähdä, että 19,99 usd loppukausi + playoffit NHL.tv:tä, suoraan NHL:lta ostettuna siis. Vaatii toki edelleen VPN:n / DNS-palvelun kylkeen. Kodin kanssa loistava paketti.

lasaleiko

Jäsen
No Viaplay, mitäs helvettiä? Yritin mennä palvelun kautta NHL.tv puolelle katsomaan eilen kesken jääneen matsin loppuun ja kun klikkaan tuosta NHL.tv -linkistä, ohjaa se minut oman profiilin hallintasivulle missä näkyy eri vaihtoehdot Viaplay-tilaukselle.

@ViasatOfficial Mikäs tämä tämmöinen NHL.tv on ja koska meinataan korjata?

Viimeksi muokattu:
No Viaplay, mitäs helvettiä? Yritin mennä palvelun kautta NHL.tv puolelle katsomaan eilen kesken jääneen matsin loppuun ja kun klikkaan tuosta NHL.tv -linkistä, ohjaa se minut oman profiilin hallintasivulle missä näkyy eri vaihtoehdot Viaplay-tilaukselle.

@ViasatOfficial Mikäs tämä tämmöinen NHL.tv on ja koska meinataan korjata?
En osaa sanoa, en ole kuullut vastaavasta ongelmasta. Toki pahoittelut meidän puolesta. Suosittelen tukeutumaan suoraan Viaplayn asiakaspalveluun: Tilistä - Viaplay Asiakaspalvelu

- Hemmo

TweetyLeaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
En osaa sanoa, en ole kuullut vastaavasta ongelmasta. Toki pahoittelut meidän puolesta. Suosittelen tukeutumaan suoraan Viaplayn asiakaspalveluun: Tilistä - Viaplay Asiakaspalvelu

- Hemmo
Miks me ei saada vaan omia tunnareita suoraan nhl.tv palveluun? Miks pitää sohlata viaplayn kautta kun tuo nyt aiheuttaa kaikille jos jonkun moista ongelmaa?

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
NHL.tv:n kanssa oli meikäläiselläkin ongelmia tänään, mutta se korjautui kesken asiakaspalvelupuhelun. Lauran kanssa siinä naureskeltiin, terkkuja Lauralle.

@lasaleiko

Jos oikein muistan, niin sen pitäis saada iOSille ja Androidille. Eli eiköhän tabletille?

Tosin itse ehkä isolla mantereella katselisin ihan paikallista lähetystä, luulisi näkyvän hiihtojakin ihan hyvin!
Ei näkynyt telkkarista naisten kiekkopeli mutta Freedomella sai Areenan pyörimään. Tosin eipä ollut pelissä paljon katsomistakaan. Mutta näkeepähän sitten halutessaan pronssipelin.

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
@ViasatOfficial Millonkas muuten meinaa Viaplayn kuvanlaatu parantua? Eipä oo moneen vuoteen muuttunut yhtään mihinkään ja ei sen bitraten pikkunen nosto voi kauhean vaikeaa olla. Kuitenkin UHD-lähetyksiä vähän väliä jo tulee ja tätä 720p50 tällä nykyisellä bitratella ei edes pienellä läppärillä hirveän mielellään kattelisi.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
@ViasatOfficial Millonkas muuten meinaa Viaplayn kuvanlaatu parantua? Eipä oo moneen vuoteen muuttunut yhtään mihinkään ja ei sen bitraten pikkunen nosto voi kauhean vaikeaa olla. Kuitenkin UHD-lähetyksiä vähän väliä jo tulee ja tätä 720p50 tällä nykyisellä bitratella ei edes pienellä läppärillä hirveän mielellään kattelisi.
"Kysy Viaplayn asiakaspalvelusta". Ei tarvi Hemmon vaivautua.

"Kysy Viaplayn asiakaspalvelusta". Ei tarvi Hemmon vaivautua.
Viasatin asiakaspalvelun edustajana en Viaplayn teknisiin ominaisuuksiin osaa vastata sen enempää, kuin mitä itse Viaplayn käyttäjänä niistä tiedän. Teknisiin kysymyksiin omasta palvelustamme, satelliittikanavapaketista (ei Canal Digitalin vaan Viasatin), pystyn kyllä vastaamaan.

Alkuperäiseen kysymykseen: en osaa sanoa, en ole kuullut muutoksen ajankohdasta. Viaplayn asiakaspalvelusta voit kysäistä, en tosin usko että pystyvät tarkkaa ajankohtaa kertomaan. Toivottavasti kuitenkin pian, nythän Viaplayssa on tarjolla jo testivaiheessa olevia UHD-lähetyksiä, painuvat tosin jalkapallon puolelle.

- Hemmo

Zigmund

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Eipä oo Viaplayn asiaskaspalvelusta ikinä saanut edes tätä parempaa vastausta, mutta eipä tullut jostain syystä yhtään mieleen ettet ole Viaplaynkin hommissa. Toivotaan täällä jos jokusen vuoden päästä sais vähän paremman Viaplaystakin, kun ei nyt hirveän vaikeaa uskoisi olevan.

TomiT14

Jäsen
Digitaalisten sisältöjen siirrettävyysasetus voimaan 1.4. - Artikkeli - OKM - Opetus- ja kulttuuriministeriö

Asetusta valmistellessa oli toivoa, että NHL.tv:n kaltaiset palvelut olisivat katsottavissa samanarvoisesti koko EU:n alueella. Nyt allaoleva ote saattaa murentaa nämä toiveet.

"Asetus koskee vain sellaisia tilauspalveluita, joita kuluttajat ovat hankkineet asuinjäsenvaltioissaan ja sen edellytyksenä on, että kuluttajan asuinjäsenvaltio verifioidaan asetuksessa tarkemmin säädetyllä tavalla. Asetus ei koske palveluita, joita kuluttaja hankkii muualta kuin asuinjäsenvaltiostaan tai EU:n ulkopuolelta."

Hieno uudistus silti, vaikka ei NHL.tv:n käyttöön vaikuttaisikaan.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
NHL.tv tilattu. Mutta mitäs sitten? Sovellus varmaan tarvitsisi asentaa mutta Google Play ilmoittaa että ei ole käytössä maassasi. Freedome on päällä USAn itärannikolle. Aattelin puhelimen/tabletin kautta kierrättää freedomella chromecastiin kuvaan tai katsoa suoraan tabletilla, mutta ilman sovellusta paha katsoa. Vai?

"Kuuntele nyt Kalle tarkasti. Haista paska!"

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
NHL.tv tilattu. Mutta mitäs sitten? Sovellus varmaan tarvitsisi asentaa mutta Google Play ilmoittaa että ei ole käytössä maassasi. Freedome on päällä USAn itärannikolle. Aattelin puhelimen/tabletin kautta kierrättää freedomella chromecastiin kuvaan tai katsoa suoraan tabletilla, mutta ilman sovellusta paha katsoa. Vai?
Kokeilitko selaimella? Ilmeisesti ei ole Applen laite eli Chromen kautta sivuille freedome päällä ja uskoisin, että sieltä saa sen Chromecastin päälle napista.

Jos ei tabletilla onnistu, niin jos sulla on läppäri tai mikä tahansa kone oikeastaan, niin sillä onnistuu myös tuo Chromecastaus kätevästi Chrome-selaimen kautta. Mulla on Chromecast Ultra ja antaa todella hyvää kuvaa, NHL.tv on selaimen kautta ilman CC:tä pikselimössöä, mutta yhdistettynä Castiin aivan huikea.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy