Kysymys liittyen Viaplay Total + NHL.tv:
- Miten saan NHL.tv:n käyttöön, kun olen tilannut Viaplay Totalin? Viaplay kun sitä kovasti mainostaa pakettiin kuuluvaksi.
Olin yhteydessä Viaplayn asiakaspalveluun, eivät tienneet, pyysivät ottamaan yhteyttä NHL.tv:n asiakaspalveluun. Sinne en saanut puhelimitse yhteyttä ja sähköpostitse en todennäköisesti ehdi saada vastausta/asiaa ratkaistua sitä kautta ennen torstaita, jolloin katsoisin jo Jetsin pelin NHL.tv:stä jälkilähetyksenä. Google ei tuottanut myöskään tulosta.
Viaplayn kautta voi toki katsoa jälkilähetyksenä 48 tunnin ajan, mutta epäselvää on ainakin minulle, että:
- Mitkä ottelut näkyvät suomenkielisellä selostuksella (kun haluisi kuunnella mieluummin englantia)
- Onko pelkoa siitä, että spoilaako matsin itseltään/näkyykö Viaplaun sivuilla jossain vahingossa otteluiden tulokset (ainakaan en löytänyt asetusta, josta voisi piilottaa tulokset). Viaplayn asiakaspalvelun mukaan tulokset näkyvät, mutta ei näy ainakaan toissayön harjoitusmatsissa Philadelphia-Islanders.
Ja vielä extrana samaan liittyen: Saako NHL.tv:n PS3-applikaation käyttöön/toimiiko Suomessa tai Ruotsissa (olisi kätevin jo torstaina sitä kautta, jos saisi)?
Kiitoksia avusta!