Noiden livepelien kanssa mulla on samalla lailla mennyt. Eivät ikinä toimi VLC:llä mutta Android-puhelin pyörittää kyllä.
Sain äsken skulaamaan ainakin viime yön matsit MPC:n versiolla 1.7.10, jos puhelimella ei nappaa katsoa.
Noiden livepelien kanssa mulla on samalla lailla mennyt. Eivät ikinä toimi VLC:llä mutta Android-puhelin pyörittää kyllä.
Jes! Niin toimii! Ja lisäksi ei näy enää ottelusarjan tilanne, kun rupeaa ottelua katsomaan eli sekin vika korjattu!Nyt ainakin täällä onnistuu NHL.tv:n katselu. Jos jatkuu näin niin vahinko jäi onneksi aika pieneksi.
Mikä olisi helpoin tapa ladata NHL.tv omalla iphonelle ja ipadille? Jenkkikaupanhan kanssa siinä jotain täytyy säätää mutta olisiko jollain antaa muutaman vaiheen ohjeen asiaan?
Vieläkö VLC mediaplayer kikkailulla saa NHL pelejä näkyviin?
Jos pystyy niin pistäkää infoa YV:llä tulemaan.
Sain äsken skulaamaan ainakin viime yön matsit MPC:n versiolla 1.7.10, jos puhelimella ei nappaa katsoa.
Edit. Kodin käyttö siis vaatii voimassaolevan NHL.TV-tilauksen
Laiska ja tyhmä täällä huutelee avuttomana neuvoa. Tarkoituksena olisi aloittaa tulevan yön Blues - Hawks ottelun katsominen n. klo 6.00 tjsp. Voimassa oleva Viaplay-tilaus löytyy ja NHL.TV:llä tähän asti olen pärjännyt, mutta katsonut suorana. Kysymys kuuluu: onnistuuko tällainen tätä nykyä kuinka helposti, ja miten vältyn tuloksen/live-tilanteen näkemiseltä? Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
Kyllä sen saa ihan asetuksista määritettyä että lähetys alkaa automaattisesti alusta kun käynnistää kesken pelin.Piilotat sieltä ainakin ne tulokset NHL.tv:ssä.
Kiekko putoaa jäähän kuulemma 04:42, joten voisin veikata, että sun kannattaa vähän ennen kuutta avata lähetys ja samantien viedä se lähetys alkuun. Mä runkosarjassa tein itse sillain, että jos lähetys alkoi 03:00 (puck drop 03:10), niin uskalsin avata lähetyksen neljältä. Yksi erä kestää vähintään sen 35 minuuttia, todennäkösesti enemmän nyt ja siihen päälle erätauko 18 minuuttia.
Kyllä sen saa ihan asetuksista määritettyä että lähetys alkaa automaattisesti alusta kun käynnistää kesken pelin.
Kikkailuilla ainakin näkyy, taitaa sen Kodin kauttakin ainakin näkyä?Nopea kysymys, näkeekö mistään NHL-otteluita 50- tai 60fps-videokuvalla? Jäätävän hyviltä näyttävät nuo NHL:n someen lataamat uusinnat. Erittäin maukasta. En ainakaan Viaplaysta tai NHL.tv:stä löytänyt vaihtoehtoa 50/60-kuvalle.
Kodin kautta näkyy joo 5000kbps/60fps laadulla.Kikkailuilla ainakin näkyy, taitaa sen Kodin kauttakin ainakin näkyä?