Miten porukka jälkilähetyksissä hoitaa spoilerien välttelemisen? Kun mainoksia/erätaukoja ei enää editoida pois, on se ainakin minulla käynyt mahdottomaksi. Esimerkiksi tänään tietty peli paljastui menneen jatkoajalle jo ensimmäisen mainoskatkon yli hypätessä (kyllä, silmä harjaantuu sen palkin pituudelle...), joten ei muuta kuin armoton vitutus ja siirtyminen koosteeseen. Miksei noita enää voi editoida? Eihän tuon nyt kovin paljoa miestyötunteja luulisi vievän.
Itse olen NHL TV:n kautta katsellessani laittanut vain ottelun pyörimään enkä ole mainoskatkoja enkä erätaukoja yrittänytkään kelailla, sillä heti siitä mainitsemastasi palkista kyllä näkee onko ottelu jatkoille mennyt, varsinkin pudotuspeleissä!
Nyt kun NHL TV ei toiminut niin Viaplaylla on se hyvä puoli, että sieltä kun alle 4h pelin aloittamisesta rupeaa ottelua katsomaan niin siellä ei vahingossakaan spoilaannu koska lähetys ei lopu heti pelin päätyttyä vaan alareunan palkissa on se koko neljätuntinen jana pyörimässä..
Hitto selitin huonosti tuon Viaplayn kautta katsomisen mutta anyway, siellä ei ole pelkoa spoilaantumisesta!
EDIT. Yritän paremmin esittää tuon Viaplayn kautta katsomisen esimerkin avulla.
Tänään 8.30 avasin Viaplaysta Blues vs Blackhawks -matsin ja kelasin lähetyksen heti sen maksimin eli 4h taaksepäin eli ottelun alkamisaikaan 4.30. Sen jälkeen vaikka janaa välillä katselikin niin siinä näkyi vain, että paljonko olen liveaikaa eli tuota klo 8.30 jäljessä :)
Toki jos ottelutapahtuma kestää sen yli 4h niin sitten on kusessa, kun lähetyksen avaa :D