NHL-lähetykset netissä

  • 3 727 036
  • 9 711

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
8:00 PM ET eli Suomen aikaan milloin alkaa Caps-Stars?
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Kello 3 yöllä. Tämä selviää myös laittamalla NHL.comin suomenkieliseksi, jolloin pelien aloitusajat vaihtuvat automaattisesti meidän aikavyöhykkeelle.

Ahaa enpäs oo tiennyt tälläisestä mahdollisuudesta, iso kiitos!
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PITÄÄ OLLA VLC 2.1

Lataa tämä: hockey.luac - Google Drive

Pistä oikeaan hakemistoon:
- Windows (all users): %ProgramFiles%\VideoLAN\VLC\lua\sd\
- Windows (current user): %APPDATA%\VLC\lua\sd\
- Linux (all users): /usr/share/vlc/lua/sd/
- Linux (current user): ~/.local/share/vlc/lua/sd/
- Mac OS X (all users): VLC.app/Contents/MacOS/share/lua/sd/

Avaa VLC: View > Playlist > Internet > "/r/Hockey" ja valitse peli mitä katsot.

Ei pitäs olla vaikeeta ;)

Haluisko modet tai ketjun perustanut editoida tämän tuohon aloitukseen?
 

miesuimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mulla on uusin VLC-versio ja tallensin tänne linkitetyn tiedoston nimellä hockey.luac. Lisäsin sen myös ilmoitettuun kansioon ja avasin Näkymä -> Internet -> /r/hockey. Listassa näkyy vaan matsi Det @ Bos, ei muita. Pensin matsia tekis mieli katsoa. Näkyykö muilla kaikki matsit listassa? Jos näkyy, niin osaisko joku neuvoa mitä oon mahdollisesti tehny väärin.

Jos jollakin on suora linkki Pensin matsiin niin voi toki sen linkittää.

edit. en siis tallentanut text-muodossa.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on uusin VLC-versio ja tallensin tänne linkitetyn tiedoston nimellä hockey.luac. Lisäsin sen myös ilmoitettuun kansioon ja avasin Näkymä -> Internet -> /r/hockey. Listassa näkyy vaan matsi Det @ Bos, ei muita. Pensin matsia tekis mieli katsoa. Näkyykö muilla kaikki matsit listassa? Jos näkyy, niin osaisko joku neuvoa mitä oon mahdollisesti tehny väärin.

Jos jollakin on suora linkki Pensin matsiin niin voi toki sen linkittää.

edit. en siis tallentanut text-muodossa.

Ei ole 2.1 versio sulla. Vanhemmalla versiolla se näyttää nimenomaan vain yhden pelin. Ainakin itsellä teki noin aluksi.
VideoLAN - VLC 2.1 Rincewind <--- uusin
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Itse testasin ihan tutkimuksen vuoksi tätä. Kuvanlaatu loistava, mutta itselläni oli havaittavissa pientä nykimistä, vaikka säädinkin laatua. Mites muilla? Tietskarista homman ei pitäisi olla kiinni, koska sen verran uusi kone ja tehokas kone on käytössä.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse testasin ihan tutkimuksen vuoksi tätä. Kuvanlaatu loistava, mutta itselläni oli havaittavissa pientä nykimistä, vaikka säädinkin laatua. Mites muilla? Tietskarista homman ei pitäisi olla kiinni, koska sen verran uusi kone ja tehokas kone on käytössä.

Hmmm. En kyllä tiedä. Itsellä ei nyi ollenkaan ja kone on joku 4 vuotta vanha. Onko näyttiksen ajurit uusimmat?

Ja kuka kyseli apua:
Mene Oma Tietokone-->Klikkaa. Etsi Program Files-->Klikkaa-->Etsi VideoLan-->Klikkaa-->Etsi VLC-->Klikkaa-->Etsi Lua-->Klikkaa-->Etsi sd-->klikkaa ja siirrä tiedosto.
 

Skoger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla tuo koko juttu tyssää siihen, että ei suostu tallentamaan tuota hockeyluac:ia tuohon kansioon. Vaatii jotain oikeuksia järjestelänvalvojalta.. Auttakaa tyhmää...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Hmmm. En kyllä tiedä. Itsellä ei nyi ollenkaan ja kone on joku 4 vuotta vanha. Onko näyttiksen ajurit uusimmat?

Juu uusimmat ajurit on käytössä. Toki mulla oli koneesta HDMI-piuha telkkariin, mutta TV on myös uusinta uutta niin tuskimpa se siitäkään johtuu. No tänään testaan ihan tästä koneelta käsin.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan ette ole laittaneet profiilille järjestelmän valvoja asetuksia.
Eli menkää siihen Lua kansioon. Oikealla hiirellä klikkaatte sitä sd kansiota. Sieltä menette properties/ominaisuudet, sieltä security/suojaus mikä lie onkaan suomeksi. Klikkaatte sitä teidän windows profiilin nimeä mitä käytätte, ja sen jälkeen edit. Sen jälkeen klikkaatte uudestaan sitä Windows profiilia mitä käytätte ja laitatte sen merkin jokaiseen kohtaan. Tai ainakin Modify/muokkaa kohtaan. Tämän jälkeen painatte ok ja teillä pitäisi olla oikeudet siirtää tiedosto sinne kansioon
 

miesuimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei ole 2.1 versio sulla. Vanhemmalla versiolla se näyttää nimenomaan vain yhden pelin. Ainakin itsellä teki noin aluksi.
VideoLAN - VLC 2.1 Rincewind <--- uusin

Iso kiitos! Tosiaan, eihän mulla tota 2.1 versioo ollukaan. Etsin VLC:n kautta päivityksiä ja ohjelma sanoi, että mulla on uusin saatavissa oleva versio. Noh sitten kun latasin uusimman version ja asennuksen yhteydessä poistin vanhan niin sehän oli versio 2.0.8... :)

Tosiaan aivan loistava kuva. Toivottavasti skulaa jatkossakin. Viime kaudella tuli katsottua pirusti Pensin matseja kaverin ViaPlay-tunnusten kautta, joten nyt ei toivottavasti tällä kaudella tarvitse häntä häiritä. :)
 

Jags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Itse testasin ihan tutkimuksen vuoksi tätä. Kuvanlaatu loistava, mutta itselläni oli havaittavissa pientä nykimistä, vaikka säädinkin laatua. Mites muilla?
Ei nyi yhtään ja 4500 Kpbs 60 FPS toimii moitteetta. Tosin minulla on 110 MB/s kaapelinetti. Käytän tuota siis HTPC:llä, joka on HDMI:llä kiinni telkussa. Vastaavissa maksullisissa palveluissa (Viaplay GCL ja NHL.com GCL) nykii jo 3000 Kbps kuvalla samalla HTPC:llä johtuen Flash toteutuksesta ja 30 FPS kuvasta. Vielä kun saisi jälkikäteenkin katottua noita lähetyksiä samalla laadulla, siitä voisin maksaakin parikymppiä kuussa helposti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisiko joku ystävällinen sielu suomentaa edellisten parin sivun nörttikielen yleiskielelle ja tällaisen teknisesti keskinkertaisen kaverin ymmärrettäväksi. Eli onko näin, että Gamecenter tai Viaplayn pelkkä NHL-osuus on saatavilla edullisesti nähtäville ilman kovin kummoisia kikkailuja? En ala kikkailemaan mitään ilmaisia mutta laittomia streameja esille, vaan maksan mielelläni tuon yhdeksän euroa, jos sillä saan näkyviin hyvälaatuisen ja varmatoimisen lähetyksen. Nettiyhteys on 100 megainen kaapeli, tosin välillä pätkii todella ärsyttävästi.

Jos haluan NHL:ää W8-läppäriltäni hd-telkkuun, saanko sen onnistumaan? Erityisesti Selänteen Winnipeg-vierailu kiinnostaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eli onko näin, että Gamecenter tai Viaplayn pelkkä NHL-osuus on saatavilla edullisesti nähtäville ilman kovin kummoisia kikkailuja? En ala kikkailemaan mitään ilmaisia mutta laittomia streameja esille, vaan maksan mielelläni tuon yhdeksän euroa, jos sillä saan näkyviin hyvälaatuisen ja varmatoimisen lähetyksen.

Gamecenter on proxya käyttämällä mahdollista saada näkymään Suomessakin, mutta se rikkoo selkeästi palvelun käyttösopimuksia, joten se on selkeästi ns. laiton ratkaisu korkeamman moraalin omaaville ihmisille. Sen sijaan on VLC Media Playerille on annettu ohjeet tässä ketjussa, joilla saat näkymään kaikki pelit ilmaiseksi parhaalla mahdollisella laadulla ja hommassa ei ole mitään laitonta. Kiekuran viesti, jossa ohjeet pelien lisäämiseen VLC:lle on tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös