Jaahas, GCL toiminut moitteettomasti tähän asti, kunnes hetki sitten ajattelin logata sisään ja katsoa viime yön ottelut condensedeina. Nyt sanoo että 48h pitää odottaa matsin peluusta että voi katsoa ja live-otteluiden kohdalla on että ne eivät näy GCL:stä? Pitääkö tässä nyt ruveta proxy-kikkaileen vai onko tuo sama kaikkien kohdalla? Itse kerkesin tilata GCL:n heti kun se tuli saatavaksi ja siis tähän asti pleijarit on näkynyt kuten runkosarjakin eli normaalisti ilman mitään moitittavaa...
Ei tuloksia, vaan sitä menikö peli jatkoajalle.Ja joku mainitsi että tarvitsee paperiarkin peittämään tulokset jälkilähetyksistä? Tämä on nyt korjattu joten tulokset eivät ainakaan GCL:n kautta näy enää yläreunassa. Ei ainakaan minulla.
Ei tuloksia, vaan sitä menikö peli jatkoajalle.
GameCenterissä ei näy lainkaan viimeisen viikon matsit?? Kaikki päivät harmaina.
7 huhtikuuta uusimmat, mitä voi katsoa. Onko muilla sama?
Firefoxia. Täytyykin tänään kokeilla jotain muuta.Mitä selainta käytät? Minulla ainakin Internet Explorer tarjoaa selaimista kaikkein sujuvimman kuvan.
Onkos kellään antaa vinkkejä siitä, mistä voisi nähdä tuota Detroit-Nashville-matsia laadukkaalla striimillä?
Striimejä löydän kyllä helposti, mutta vinkkiä/kokemuksia siis kaivattaisiin, että mikä olisi hyvälaatuinen palvelu. Ilmaiseksi tietysti :)
Näyttää kaikki striimit järjestäen käyttävän flashia. No ei voi mitään.
Vielä edittiä sen verran et, appstoresta saa justin.tv nimisen appsin mistä löytyy näitä striimejä.
Lisäyksenä tähän vielä, että Appstoresta saa myös Skyfire -nimisen nettiselaimen, joka mahdollistaa flash-videoiden ja -streamien katselun. Varsin kätevä sovellus etenkin streamien katseluun.
Mitä selainta käytät? Minulla ainakin Internet Explorer tarjoaa selaimista kaikkein sujuvimman kuvan.
Ja niin erikoista kun se onkin, niin tuo oli se ratkaisu. Explorer pyörittää lähes hd-tason kuvaa pätkimättä.Firefoxia. Täytyykin tänään kokeilla jotain muuta.
Jos löytyy Pensin matsiin jokin huippu streami, niin otan vastaan! :)
Tietääkö kukaan onko mahdollisesti striimiä jota pystyisi katsomaan ipadilla? Olen synnytyssairaalassa mukana. Kaikki muut nukkuvat niin olisi hyvä sauma seurata :)
hockeystreams.com
Vaatii rekisteroitymisen, mutta iLaitteella ei maksa mitaan. Tuon parempilaatuista streamia on hankala loytaa.
Ai mun mielestä kun lafkan sivuja lukee, niin siellä on selkeät hinnat päivämaksusta aina kausimaksuun. Mistä moinen tieto, että palvelu ei maksaisi mitään?
Jaahas, GCL toiminut moitteettomasti tähän asti, kunnes hetki sitten ajattelin logata sisään ja katsoa viime yön ottelut condensedeina. Nyt sanoo että 48h pitää odottaa matsin peluusta että voi katsoa ja live-otteluiden kohdalla on että ne eivät näy GCL:stä? Pitääkö tässä nyt ruveta proxy-kikkaileen vai onko tuo sama kaikkien kohdalla? Itse kerkesin tilata GCL:n heti kun se tuli saatavaksi ja siis tähän asti pleijarit on näkynyt kuten runkosarjakin eli normaalisti ilman mitään moitittavaa...
Lisäyksenä tähän vielä, että Appstoresta saa myös Skyfire -nimisen nettiselaimen, joka mahdollistaa flash-videoiden ja -streamien katselun. Varsin kätevä sovellus etenkin streamien katseluun.
Eipä taida toimia, kun huvikseni kokeilin Android-käyttöjärjestelmällä. Tosin sivuillakin sanotaan näin:Onko kenelläkään kokemusta, että toimiko Viaplay tällä Skyfirellä? Pääseekö siis kirjautumaan normaalisti sisään ja käyttämään sitte GCL:ia? Safarillahan toi Viaplay ei toimi oikestaan ollenkaan.
Jelppiä Boston-Washingtonin hyvään striimiin? Wiziwigit ja Watch Hockey Livet kokeiltu, mutta ei oikein tahdo skulata. Kiitos ja anteeksi.