NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 134
  • 9 697

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Jaahas, GCL toiminut moitteettomasti tähän asti, kunnes hetki sitten ajattelin logata sisään ja katsoa viime yön ottelut condensedeina. Nyt sanoo että 48h pitää odottaa matsin peluusta että voi katsoa ja live-otteluiden kohdalla on että ne eivät näy GCL:stä? Pitääkö tässä nyt ruveta proxy-kikkaileen vai onko tuo sama kaikkien kohdalla? Itse kerkesin tilata GCL:n heti kun se tuli saatavaksi ja siis tähän asti pleijarit on näkynyt kuten runkosarjakin eli normaalisti ilman mitään moitittavaa...
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Ilm-TV:n ilmaistriimi paras laatuaan tähän Boston-Washigton peliin? Tai siis linkatkaa hyvää tänne jos onnistuu. Ei jaksaisi jo kevyessä humalatilassa ollessa kauheasti noita striimejä availla.
 

Kiekko-Kolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks & KooKoo
Jaahas, GCL toiminut moitteettomasti tähän asti, kunnes hetki sitten ajattelin logata sisään ja katsoa viime yön ottelut condensedeina. Nyt sanoo että 48h pitää odottaa matsin peluusta että voi katsoa ja live-otteluiden kohdalla on että ne eivät näy GCL:stä? Pitääkö tässä nyt ruveta proxy-kikkaileen vai onko tuo sama kaikkien kohdalla? Itse kerkesin tilata GCL:n heti kun se tuli saatavaksi ja siis tähän asti pleijarit on näkynyt kuten runkosarjakin eli normaalisti ilman mitään moitittavaa...

No kato nuo min viestit viime päiviltä, eli mulla on tehnyt pleijjarien ajan ihan samaa joka päivä. Korjaantunu kuitenkin aina jossaan vaiheessa, eikä ole suoria pelejä haitannut.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ei tuloksia, vaan sitä menikö peli jatkoajalle.

Jos katsoo heti aamusta näitä pelejä, niin joukkueen nimetkin kannattaa piilottaa ennen klikkaamista, koska näyttää sitten klikatessa vahvennetulla häviävän joukkueen.

Näköjään viivellää sitten korjaavat tuon, eikä OT-merkintöjäkään enää esim. tällä hetkellä näy viime yön peleistä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
GameCenterissä ei näy lainkaan viimeisen viikon matsit?? Kaikki päivät harmaina.

7 huhtikuuta uusimmat, mitä voi katsoa. Onko muilla sama?

Viaplayn facebook sivuilla neuvoivat poistamaan selaimesta evästeet, jonka jälkeen pitäis taas kalenteri näkymä toimia. Jos ei toimi vielä sen jälkeenkään, niin kannattaa varmaan selain käynnistää uusiksi (siis evästeiden poiston jälkeen). Mullaki meinaa oli samaa ongelmaa, ennenkuin tein nuo toimenpiteet.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onkos kellään antaa vinkkejä siitä, mistä voisi nähdä tuota Detroit-Nashville-matsia laadukkaalla striimillä?

Striimejä löydän kyllä helposti, mutta vinkkiä/kokemuksia siis kaivattaisiin, että mikä olisi hyvälaatuinen palvelu. Ilmaiseksi tietysti :)
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues

nisque

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Tietääkö kukaan onko mahdollisesti striimiä jota pystyisi katsomaan ipadilla? Olen synnytyssairaalassa mukana. Kaikki muut nukkuvat niin olisi hyvä sauma seurata :)

Näyttää kaikki striimit järjestäen käyttävän flashia. No ei voi mitään.

Vielä edittiä sen verran et, appstoresta saa justin.tv nimisen appsin mistä löytyy näitä striimejä.
 
Viimeksi muokattu:

Roni Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Scott Nichol
Näyttää kaikki striimit järjestäen käyttävän flashia. No ei voi mitään.

Vielä edittiä sen verran et, appstoresta saa justin.tv nimisen appsin mistä löytyy näitä striimejä.

Lisäyksenä tähän vielä, että Appstoresta saa myös Skyfire -nimisen nettiselaimen, joka mahdollistaa flash-videoiden ja -streamien katselun. Varsin kätevä sovellus etenkin streamien katseluun.
 

nisque

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lisäyksenä tähän vielä, että Appstoresta saa myös Skyfire -nimisen nettiselaimen, joka mahdollistaa flash-videoiden ja -streamien katselun. Varsin kätevä sovellus etenkin streamien katseluun.

Kiitokset tästä. Justin.tv:stä valikoimat oli tosi suppeat. Tosta skyfirestä tulee olemaan hyötyä tosi paljon jatkossa.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos löytyy Pensin matsiin jokin huippu streami, niin otan vastaan! :)
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Tietääkö kukaan onko mahdollisesti striimiä jota pystyisi katsomaan ipadilla? Olen synnytyssairaalassa mukana. Kaikki muut nukkuvat niin olisi hyvä sauma seurata :)

hockeystreams.com

Vaatii rekisteroitymisen, mutta iLaitteella ei maksa mitaan. Tuon parempilaatuista streamia on hankala loytaa.
 
hockeystreams.com

Vaatii rekisteroitymisen, mutta iLaitteella ei maksa mitaan. Tuon parempilaatuista streamia on hankala loytaa.

Ai mun mielestä kun lafkan sivuja lukee, niin siellä on selkeät hinnat päivämaksusta aina kausimaksuun. Mistä moinen tieto, että palvelu ei maksaisi mitään?
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Ai mun mielestä kun lafkan sivuja lukee, niin siellä on selkeät hinnat päivämaksusta aina kausimaksuun. Mistä moinen tieto, että palvelu ei maksaisi mitään?

Kokemus. Olin kauden alun Suomessa ja piti loytaa toimiva seka hyvalaatuinen streami. Olin valmis jopa maksamaan, mutta huomasin etta iLaitteella paasee katsomaan ilman maksuprosessia. Koitapa huviksesi rekisteroitya ja menna iLaitteella suoraan iPlayeriin. Lahtee stream toimimaan kuin rasvattu salama.

Lieko sitten bugi vai mikalie.
 

RaZzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, Los Angeles Kings, KelA
Jaahas, GCL toiminut moitteettomasti tähän asti, kunnes hetki sitten ajattelin logata sisään ja katsoa viime yön ottelut condensedeina. Nyt sanoo että 48h pitää odottaa matsin peluusta että voi katsoa ja live-otteluiden kohdalla on että ne eivät näy GCL:stä? Pitääkö tässä nyt ruveta proxy-kikkaileen vai onko tuo sama kaikkien kohdalla? Itse kerkesin tilata GCL:n heti kun se tuli saatavaksi ja siis tähän asti pleijarit on näkynyt kuten runkosarjakin eli normaalisti ilman mitään moitittavaa...

Kävi kuten muutamalle muullekkin eli selvittiin säikähdyksellä, ottelun alkaessa tuo rupesi toimimaan ja on nyt sitten siitä lähtien toiminut ihan normaalisti.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Lisäyksenä tähän vielä, että Appstoresta saa myös Skyfire -nimisen nettiselaimen, joka mahdollistaa flash-videoiden ja -streamien katselun. Varsin kätevä sovellus etenkin streamien katseluun.

Onko kenelläkään kokemusta, että toimiko Viaplay tällä Skyfirellä? Pääseekö siis kirjautumaan normaalisti sisään ja käyttämään sitte GCL:ia? Safarillahan toi Viaplay ei toimi oikestaan ollenkaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Onko kenelläkään kokemusta, että toimiko Viaplay tällä Skyfirellä? Pääseekö siis kirjautumaan normaalisti sisään ja käyttämään sitte GCL:ia? Safarillahan toi Viaplay ei toimi oikestaan ollenkaan.
Eipä taida toimia, kun huvikseni kokeilin Android-käyttöjärjestelmällä. Tosin sivuillakin sanotaan näin:

Matkalla jonnekin? Ota Viaplay mukaasi
Viaplay kulkee mukanasi minne ikinä menetkin. Tarvitset ainoastaan tietokoneen ja nettiyhteyden ja voit jatkaa katselua missä ikinä oletkin. Palvelumme on PIAN saatavilla myös iPhoneen, iPadiin, Android-puhelimiin sekä selainversiona muihin mobiililaitteisiin. Uusimmista Samsungin ja LG:n älytelevisioista löydät jo Viaplay sovelluksen. Teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että voit nauttia tarjonnastamme yhä useammassa laitteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös