NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 107
  • 9 697

UrheaT

Jäsen
Onko kellään mitään kättäpidempää, millon Viasat alkaa kaupitella tota Viasat Hockeytään?

Kotisivuillaan kehuvat kanavan alkavan pyöriin 1.9.2009, eli eihän tohon ole, kuin enää muutama hassu viikko.

Onko kellään mitään tietoa hinnasta (varmaan pakkomyyvät jotain leffakanavia) ja millon saa tosiaan alkaa tilaileen?

Hämeenlinnassa kaapelitalouksille ei ainakaan vielä ole mitään tarjouksia. Luulisi, että tulisi piakkoin.

Sen verran tiedetään jo nyt, että Viasatin Hockey -kanavaa ei saa yksinään, vaan se kuuluu siihen isoon pakettiin (Kulta), jossa on leffoja sun muuta. Maksaa normaalisti vähän alle kolmekymppiä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Hämeenlinnassa kaapelitalouksille ei ainakaan vielä ole mitään tarjouksia. Luulisi, että tulisi piakkoin.

Sen verran tiedetään jo nyt, että Viasatin Hockey -kanavaa ei saa yksinään, vaan se kuuluu siihen isoon pakettiin (Kulta), jossa on leffoja sun muuta. Maksaa normaalisti vähän alle kolmekymppiä.

Sama tarjous kun TTV:llä on voimassa myös hämeenlinnassa.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Hämeenlinnassa oli kaverin mukaan saatavilla Ainan kautta myös tuo ESPN360-kanava. Eikö sieltäkin pitäisi tulla jonkin verran NHL:ää? Kokemuksia (siis tv-versiosta)?

ESPN360 vai ESPN Americaako tarkoitit? Itselläni on tuo TTVn Elisa S-paketti ja ylimääräisenä kanavana tuo ESPN America, josta tulee NHLää muistaakseni 4-5 peliä viikossa kunnon selostuksella, aidosti suorana ja joskus huonommalla kuvalla verrattuna Canalin lähetyksiin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Hämeenlinnassa oli kaverin mukaan saatavilla Ainan kautta myös tuo ESPN360-kanava. Eikö sieltäkin pitäisi tulla jonkin verran NHL:ää? Kokemuksia (siis tv-versiosta)?


ESPN America näkyy joo. Eli NHL:ää tulee kolmesta tuutista. Viasat, ESPN America ja Canal (vuoden loppuun).

Americalta tuli viime kaudella ainakin melkein aina eri pelit kun Canalilta. Paitsi pleijareissa päälekkäisyyksiä oli. Tuleva kausi sitten näyttää miten ne menee päälekkäin Viasatin kanssa. Ja selostus kun on alkuperäinen niin minulle kelpaa.
 

UrheaT

Jäsen
Sama tarjous kun TTV:llä on voimassa myös hämeenlinnassa.

Viasatin sivuilla sanotaan, että tarjous on voimassa 30.6. asti, vaikka mainos tosiaan sivuilla keikkuukin.

Mulla on myös ollut ESPN America ja mun mielestä kuva oli AINA huonompi kuin Canalilla. Plussaa tosiaan alkuperäisselostuksista ja erätauko-ohjelmista. Pieni miikka myös siitä, että sieltä tuli vähän pelejä, jotka alkoivat 19-22 suomenaikaa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Viasatin sivuilla sanotaan, että tarjous on voimassa 30.6. asti, vaikka mainos tosiaan sivuilla keikkuukin.

Mulla on myös ollut ESPN America ja mun mielestä kuva oli AINA huonompi kuin Canalilla. Plussaa tosiaan alkuperäisselostuksista ja erätauko-ohjelmista. Pieni miikka myös siitä, että sieltä tuli vähän pelejä, jotka alkoivat 19-22 suomenaikaa.

Tarjous jatkuu HML:ssa ainakin 15.8 saakka.

Canalin kuva on tosiaan parantunut viime vuosina. Taitaa ESPN olla käännetty PAL:ksi jostain SD laatuisesta NTSC lähetyksestä ja Canalin pelit HD NTSC lähetyksistä.
 

reme

Jäsen
Suosikkijoukkue
-Chicago Blackhawks-
Viasatin sivuilla sanotaan, että tarjous on voimassa 30.6. asti, vaikka mainos tosiaan sivuilla keikkuukin.

Mulla on myös ollut ESPN America ja mun mielestä kuva oli AINA huonompi kuin Canalilla. Plussaa tosiaan alkuperäisselostuksista ja erätauko-ohjelmista. Pieni miikka myös siitä, että sieltä tuli vähän pelejä, jotka alkoivat 19-22 suomenaikaa.

Ja lisäyksenä, pelit tulevat ESPN:ltä suorina toisin kuin Canalilta. Saas nähdä kuinka ne tulevat Viasatilta.
 

Ferris

Jäsen
Mulla on myös ollut ESPN America ja mun mielestä kuva oli AINA huonompi kuin Canalilla. Plussaa tosiaan alkuperäisselostuksista ja erätauko-ohjelmista. Pieni miikka myös siitä, että sieltä tuli vähän pelejä, jotka alkoivat 19-22 suomenaikaa.

Johtunee pitkälti siitä, että NHL:ssä pelataan aikas vähän pelejä tuohon aikaan. Lähes joka viikonloppu tuli kuitenkin muistikuvani mukaan kyllä viime kaudella ESPN:ltä ns. aikainen ottelu, jos niitä vain liigassa pelattiin.
 

UrheaT

Jäsen
Johtunee pitkälti siitä, että NHL:ssä pelataan aikas vähän pelejä tuohon aikaan. Lähes joka viikonloppu tuli kuitenkin muistikuvani mukaan kyllä viime kaudella ESPN:ltä ns. aikainen ottelu, jos niitä vain liigassa pelattiin.

Taidat muistaa sitten väärin. Ei pahalla. Mulle sanottiin samoin, että noita aikaisia pelejä näytetään, mutta eipä niitä hirveästi tullut. NHL:ssä lähes joka viikko muutama peli pelataan siten, että ne alkavat 19-22 suomenaikaan. Canal näytti näitä ihan kiitettävästi, mutta ESPN ei, jolla pelit alkoivat useinmiten klo 2 tai 5.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Taidat muistaa sitten väärin. Ei pahalla. Mulle sanottiin samoin, että noita aikaisia pelejä näytetään, mutta eipä niitä hirveästi tullut. NHL:ssä lähes joka viikko muutama peli pelataan siten, että ne alkavat 19-22 suomenaikaan. Canal näytti näitä ihan kiitettävästi, mutta ESPN ei, jolla pelit alkoivat useinmiten klo 2 tai 5.

Mielestäni melkein joka sunnuntai näytettiin ESPN:llä "iltapäiväpeli":
 

Ferris

Jäsen
Taidat muistaa sitten väärin. Ei pahalla.

Hyvin mahdollista, ei olisi eka kerta kun muistini pätkisi. Siitä huolimatta itsellä kyllä on sellainen (vahvahko) mielikuva, että etenkin su-iltaisin olisin pelejä useaankin otteeseen ESPN:ltä katsellut. Canalia en omista, joten kanavien sekoittaminen ei ole mahdollista. Ikävää, että asiaa ei taida enää pystyä mistään tarkistamaan, joten olemme varmaankin sitten kummatkin omien mielikuviemme varassa. :)
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Kuinka monta NHL-peliä viikossa (noin) näyttää tämä ESPN America? Tosin kuvanlaatu on heikkoa, mutta kuka sitten tietää Viasatin laadusta.

Welholta tuli laajakaista-asiakkuudesta tarjous L-kanavapakettiin n. 20eur/kk, ei paha, taitaa mennä hankintaan ihan ESPN American takia. Hinta voimassa muuten niin kauan kuin laajakaista-asiakkuus on päällä.

Toisaalta ei tässä vielä mitään uskalla tilata, on hommat vielä niin levällään... jospa sen Urpo-TV:nkin vielä hankkisi, jos saa järkevään hintaan tai jonkin paketin yhteyteen.
 

Ferris

Jäsen
Kuinka monta NHL-peliä viikossa (noin) näyttää tämä ESPN America? Tosin kuvanlaatu on heikkoa, mutta kuka sitten tietää Viasatin laadusta.

Viime kaudella näin:

ESPN America Schedule Low-down
· ESPN America will have coverage of over 200 games a season, that’s 7 live or as-live games a week.
· Live double headers each and every Saturday from the legendary Canadian Sports night show, Hockey Night in Canada.
· Live coverage of the All Star Game as well as Skills Competition and YoungStars Game
· Great highlights with NHL On The Fly: Final three times a week.
· Live and exclusive coverage from the NHL Playoffs and Stanley Cup Finals.
 

Trancey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Chicago Blackhawks
Voisin kuvitella, että NHL-otteluiden katsojamäärä romahtaa viime kaudesta. La Ligan siirryttyä Canal+:lla on se sellainen maksutv, että se on kaikilla urheiluihmisillä.

Viasatilla taas pitää kiekkojen takia tilata 30€/kk paketti, johon itse en ainakaan lähde mukaan, koska Canalin urheilutarjonta on selvästi tukevampi.

Joten pyöriikö NHL-kiekko tyhjänä taivaalla/kaapelissa...
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Voisin kuvitella, että NHL-otteluiden katsojamäärä romahtaa viime kaudesta. La Ligan siirryttyä Canal+:lla on se sellainen maksutv, että se on kaikilla urheiluihmisillä.

Viasatilla taas pitää kiekkojen takia tilata 30€/kk paketti, johon itse en ainakaan lähde mukaan, koska Canalin urheilutarjonta on selvästi tukevampi.

Joten pyöriikö NHL-kiekko tyhjänä taivaalla/kaapelissa...

Ei se aivan tyhjänä pyöri, minä ainakin hyppäsin Viasatille Canalilta. Maksan kuussa muutaman euron vähemmän ekat kuusi kuukautta ja puolet vähemmän toisen mokoman. Kuulun siihen pieneen (?) ryhmään, jota potkupallo kiinnostaa kuin kasa kiviä. NHL-lätkä sen sijaan kiinnostaa ja jenkkifutiskin eurofutista enemmän. Canalilta hävinnyt SM-liigakin kiinnostaa, toisin kuin La Liga, joten oma ratkaisuni oli helppo.
 

Lager Lager

Jäsen
Suosikkijoukkue
National Hockey League
Ei se aivan tyhjänä pyöri, minä ainakin hyppäsin Viasatille Canalilta. Maksan kuussa muutaman euron vähemmän ekat kuusi kuukautta ja puolet vähemmän toisen mokoman. Kuulun siihen pieneen (?) ryhmään, jota potkupallo kiinnostaa kuin kasa kiviä. NHL-lätkä sen sijaan kiinnostaa ja jenkkifutiskin eurofutista enemmän. Canalilta hävinnyt SM-liigakin kiinnostaa, toisin kuin La Liga, joten oma ratkaisuni oli helppo.
Sama täällä. Canali on jo irtisanottu, eikä junttikuula kiinnosta pätkääkään. Mietinnässä on tällä hetkellä Welhon L-paketti (alennushinnalla laajakaista-asiakkaalle) tai Viasat ainoastaan NHL-tarjonnan takia. Viasatilla on sitäpaitsi paremmat elokuvat (myös hydrauliikka). Ja siihen päälle vielä joku hockeystreams.com palvelu niin eiköhän riitä.
 

UrheaT

Jäsen
Harmi, kun ei yhtään tiedä, minkälaista kuvaa Viasatilta on odotettavissa. Ei viitsisi tilata etukäteen, jos se on samaa tasoa ESPN American kanssa, joka on kuitenkin paljon halvempi.

Lisäksi toivoisin Viasatin lähettämiin peleihin mahdollisuutta kuulla selostus myös originaalina. Ei pitäisi olla ongelma nykyään.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Lisäksi toivoisin Viasatin lähettämiin peleihin mahdollisuutta kuulla selostus myös originaalina. Ei pitäisi olla ongelma nykyään.

En tiedä pitäiskö olla vai ei, mutta Viasatille kyllä jossain määrin on. Tällä hetkellä kun katsoo niin itselleni on Viasat Sportilla tarjolla ääniraitoina Suomi ja Ruotsi, Viasat Sport HD:llä ääniraidat ovat Ruotsi ja Norja. Nytkin tosin meneillään olevalle ohjelmalle Sportilla tarjotaan selostusta vain Ruotsiksi, eli kummaltakin ääniraidalta tulee Ruotsia.

Mikä sitten tulee olemaan tilanne kiekkokanavalla on tietenkin mahdoton sanoa, täysin mahdollista on että peleihin, ainakin joihinkin, tarjotaan selostusta vain Ruotsiksi.
 

ipaz

Jäsen
Itse laitoin Canalin pois ja hommaan Viasatin viimeistään kun kausi alkaa. Onhan tuo Viasatin Kulta paketti muutenkin Canalin "vastaavaa" niin paljon laajempi ja samaan hintaa, että pakkohan se on vaihtaa. NHL, KHL, NFL, Allsvenskan... vielä kun pystyisivät AHL:n hankkimaan.
 

Mapkob

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, Jokerit
Viasat petti taas?

Voi ..kele! Viasatin 12kk sopparin tehneenä ei voi kun ihmetellä, että montakohan matsia KHL:ää (suorana) tuolta saa seurata ensi kaudella todellisuudessa?
Ruotsalaisen sivuston mukaan 60 suoraa matsia pitäisi nähdä, mutta mitä se sitten tekee per. viikko? 1 hikinen matsi + kaikki finaalipelit?

Onko kellään parempaa tietoa lähetysajoista?

Viasatin Suomen asiakaspalvelu ei vastaa mihinkään palautteeseen tietenkään ja on ylivoimaisen vaikeata julkaista se lista näytettävistä otteluista, vaikka se varmasti on jo tiedossa. Listausta toivoisi myös NHL:n osalta luonnollisesti.

Ovat ryssineet ainakin tuon kauden aloituksen ihan huolella, koska kahdelta ensimmäiseltä kierrokselta eivät näytä otteluakaan.
 

Ferris

Jäsen
ESPN American sivuilta löytyi sen verran tietoa NHL:n suhteen, että tämmöset pelit on tulossa parina ekana päivänä:

Montreal at Toronto - NHL
Thursday, 1 October 12.00am

San Jose at Colorado - NHL
Thursday, 1 October 2.30am

Florida vs Chicago (at Helsinki) - NHL
Friday, 2 October 5.00pm

Detroit vs St. Louis (at Stockholm) - NHL
Friday, 2 October 8.00pm

Lisää tietoa tullee kuun vaihteen jälkeen, kun elo-syyskuun ohjelmakartta vaihtuu syys-lokakuuksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös