Ja Free Agent Frenzyyn streami löytyypi täältä: http://richsportslivestreams.webs.com/livestreams.htm
salasana: wearefamily
salasana: wearefamily
Tennistä tuolta taitaa ainakin vielä tulla.
Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta käsittääkseni vasta tunnin päästä (klo 19 Suomen aikaa) päästään asiaan.
Tennistä tuolta taitaa ainakin vielä tulla.
Voihan kilin vittu. Opiskelijabudjetilla ei välttämättä ole varaa maksaa Canal+ sekä Viasat -paketteja. Perkele sentään. Analilta tulee kuitenkin Valioliigaa, joten tuon poisjättäminen on ns. no-go. Sitten taas ilman Nahilaa koko kausi? Hells no.
Ottelut näkyvät jatkossakin ESPN kanavan kautta, joka siirtyy 16.9 alkaen Canalin viihdepakettiin kuuluvaksi. Just soitin ja kysyin. Tein samalla vuoden jatkosopimuksen ja sain kaksi maksutonta kuukautta heti alkuun.
Varmaankin Viasatin viihdepakettiin? Ei kun Canalin viihdepakettiin. Maksaa 49€ kk. Näkyy kaikki discoveryt yms ja 16.9 alkaen myös ESPN kanava, mikä ennen ei ole näkynyt. Niin se nainen mulle sanoi enne sopimuksen tekoa.
Varmaankin Viasatin viihdepakettiin? Ei kun Canalin viihdepakettiin. Maksaa 49€ kk. Näkyy kaikki discoveryt yms ja 16.9 alkaen myös ESPN kanava, mikä ennen ei ole näkynyt. Niin se nainen mulle sanoi enne sopimuksen tekoa.
Ei täti mitään maininnut Urhosta? Ei varmaan varmaa, mutta antoko ymmärtää ees?
Ottelut näkyvät jatkossakin ESPN kanavan kautta, joka siirtyy 16.9 alkaen Canalin viihdepakettiin kuuluvaksi. Just soitin ja kysyin. Tein samalla vuoden jatkosopimuksen ja sain kaksi maksutonta kuukautta heti alkuun.
Soitin uudestaan JA ESPN America näyttää 10 NHL peliä viikossa, ei tiennyt Viasatin motiivia erheelliseen mainontaan. Osa suoria ja osa ei. Ja CanalPlus sport näyttää 3 SM-Liiga ottelua suorana joka viikko, Urhoa lähetyksissä on logo lähetyksen ylälaidassa. Tämä on kait minuutin vanhaa tietoa.
Voidaanko muutenkaan näyttää kaikkia pelejä monelta kanavalta, jos yksi mainostaa että heillä on "yksinoikeus" ja toiset komppaa näyttävänsä myöskin.