NHL-lähetykset netissä

  • 3 719 458
  • 9 699

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Parempi myöhään...

Vihdoin ja viimen tajusin ostaa tuon ESPN360 -palvelun. Valitsin NHL PLAYOFF PASSin, oli todella edullinen. Kaiken lisäksi tuolla näkee vielä loput runkosarjapelitkin kaupan päälle. Kyllä tämä CANAL+:n ja kaikki ilmais-streamit pesee 100-0. Pitääkin ennen yön matseja alkaa katsomaan tuo Vancouverin ja Dallasin kohtaaminen parin yön takaa.

Tampa@Habs ja Canucks@St. Louis matseja odotellessa..
 
Viimeksi muokattu:

Nshr

Jäsen
Itsekin tilasin juuri tuon loppukautta koskevan ESPN360-paketin. Toivottavasti kaikki pelittää hyvin, kolmen megan netin luulisi riittävän? Nyt kun koulukin on loppunut, voi yöt surutta käyttää NHL:n seuraamiseen.

Vielä kun sinitakit selvittäisivät tiensä pudotuspeleihin, niin loppukaudesta tulisi entistäkin mielenkiintoisempi!
 

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Loistavaa, Saksari, kun jaksat näitä laittaa! Me monet laiskat paskat ei jaksettais kuitenkaan näitä itse etsiä. Tuntuu vielä toimivan ihan ok. Go Habs!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Olisiko kellään heittää jotain sivustoja, joilta voisi katsoa pelejä jälkikäteen? Siis ilmaiseksi tai ilman rekisteröitymistä?tsn.ca on ainakin yksi, mutta onko siellä muita pelejä kuin tällä listalla? http://www.tsn.ca/nhl/feature/?fid=11678

Itse en ainakaan ole huomannut.

Sitten oli tämä Capsien sivusto, jokin capsvideo tai vastaava, missä oli noita koosteita aika paljon. Tuleeko sinne ihan kokonaisia pelejäkin?

espn:n sivustolla on kuuleman mukaan jotain pelejä mahdollista katsoa.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Jos saksari nyt joku päivä unohtais postata nuo striimit niin kannattee tsekata näistä kahdesta osoitteesta: ATDHE.net ja MyP2P Forum. Jos ei näistä löydy striimiä niin sitten sitä tuskin on olemassakaan. ADTHE:n kohdalla on hyvä myös ottaa huomioon että sinne tulee niitä striimejä joskus hyvinkin myöhään, parhaimmillaan on tullut vartti ennen peliä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Aamuyön anaheim - san jose matsiin stremiä tiedossa?

Myös muiden matsien streamit kiinnostaa.

Ps. Saksipotkulle kiitos aktiivisesta streami-linkkien laittamisesta tänne. Helpottaa huomattavasti.
 

Olleri

Jäsen
ESPN360

Terve. Toimiiko teillä ESPN360 normaalisti. Itse olen ostanut palvelun alkukaudesta ja se toimi moitteettomasti tähän asti. Nyt kun kirjaudun sisään se ehdottaa vaan hintoja, mutta se play nappi ei tuu näkyviin.
 

Gaff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NHL, Philadelphia Eagles
Terve. Toimiiko teillä ESPN360 normaalisti. Itse olen ostanut palvelun alkukaudesta ja se toimi moitteettomasti tähän asti. Nyt kun kirjaudun sisään se ehdottaa vaan hintoja, mutta se play nappi ei tuu näkyviin.

Sama ongelma. Tarjoaa vain hintoja, mutta ei play nappia. Kokeilin välimuistin tyhjennystä ja yritin uudelleen, mutta ei auttanut. Selaimena IE7.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tyhjennä cookiet niin pitäisi toimia.
 

Phinor

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tyhjennä cookiet niin pitäisi toimia.

Minulle ei ollut apua vaikka mitä tyhjentelin. 2 tietokonetta, yhteensä 4 (2x Firefox, IE7, IE8) selainta, ja samana iltana ESPN360 lopetti toimintansa kaikissa selaimissa ehdottaen uuden tilauksen tekemistä. Otin yhden selaimen (IE7) testiselaimeksi ja kokeilin tyhjentää välimuistin, poistaa keksit, käynnistellä uudestaan sekä selainta, että tietokonetta - ei mitään vaikutusta. Sitten yhteyttä supportiin, sieltä tuli perinteinen tyhjennä välimuisti, käynnistä selain uudestaan rumba. No tein sen siinä supportin ollessa auki uudelleen ja kas kummaa, nyt se toimikin. Ja samalla kuin taikaiskusta myös kaikki muut selaimet alkoivat toimimaan ILMAN välimuistin tai keksien poistamista.

Mitä supportin kaveri pystyi tuossa tekemään samalla kun putsasin selainta, jonka ansiosta kaikki alkoikin toimimaan? Korjasi hajonneen tunnuksen heidän tietokannasta ja uskotteli, että vika oli taas käyttäjässä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös