NHL-lähetykset netissä

  • 3 729 812
  • 9 711

baldie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Tuntemattomat, HJK, Liverpool

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Florida - Pittsburgh -otteluun ei taida löytyä muuta striimiä kuin justin.tv:n paskalaatunen. Eihän tota pysty edes katsomaan. Jos jollain sattuisi olemaan ässä hihassa niin olisin kiitollinen jostain suht kelvollisesta osoitteesta. Canal ei valitettavasti näy itselläni.

E: Itse vedin ässän hihasta: http://www.ustream.tv/channel/tbn
 
Viimeksi muokattu:

#48#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Sori jos toistoa mutta onko jollakin tietoa miksi atdhe ei näytä enää kaikkia pelejä? Tänäänkin ainoastaan CHI-BOS näytetään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sori jos toistoa mutta onko jollakin tietoa miksi atdhe ei näytä enää kaikkia pelejä? Tänäänkin ainoastaan CHI-BOS näytetään.

NHL center ice/ESPN on todennäköisesti pistänyt stopin noille "ware" lähetyksille. Mitään faktatietoa minulla ei tästä ole, mutta uskoisin asian olevan näin.
Tuo CHI-BOS peli taasen tulee myös yahoon kautta, josta atdhe saanee streamin helposti omaan käyttöönsä.
 

Ferris

Jäsen
Suoraa linkkiä Washington - Pittsburgh peliin?

Joskus sitä tulee vanhalle ja valittajalle mieleen, että mihin tämä maailma on oikein menossa uusavuttomuuden suhteen? Kaikki pitäisi saada itselle suoraan vaan, ei edes pientä vaivaa jakseta asian suhteen itse vaivautua näkemään...

Suoria linkkejä löytää kyllä kun jaksaa lukaista ja klikata vaikka niitä linkkejä, jotka olivat siinä omaa viestiäsi edeltäneessä viestissä.... anteeksi.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Kellään toimivaa linkkiä juuri alkaneeseen New York Rangers VS Carolina Hurricanes. Atdhe.net:n linkki ei toimi ainakaan täällä.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
ESPN360 ja HOCKEYSTREAMS.COM

Itselläni on ollut tämä ESPN360-palvelu nyt muutaman viikon ja hyvin on toiminut. Kaikki pelit ovat näkyneet, mitkä olen halunnutkin nähdä. Olen ollut palveluun tyytyväinen.

Tuli vain mieleen että onko kukaan kokeillut tätä palvelua? http://www.hockeystreams.com/ Siellä taisi olla kuukausi vain sen 9,90$. Käyttökokemuksista voisi joku kertoa, jos vain sellaisia on?
 

Mad Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Francis#10
Itselläni on ollut tämä ESPN360-palvelu nyt muutaman viikon ja hyvin on toiminut. Kaikki pelit ovat näkyneet, mitkä olen halunnutkin nähdä. Olen ollut palveluun tyytyväinen.

voiko tuolla espn 360 katsella mitä tahansa yön ottelua? Onko sinulla se season pass? olen vain miettinyt onko se season pass vain runkosarja, vai sisältääkö se myös play offit...
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
No kerrotko esimerkin, mitä koko kauden katsominen maksaa. Esim Carolinan otteluista?

Itse pystyy myös vähän katsoa vaivaa, jos on tarpeeksi kiinnostusta tällaiseen palveluun, eikö? Ei tarvitse olla niin uusavuton, mutta autetaan nyt...

Koko kausi: 59,90 €
Kuukausi: 14,90 €
Päivän passi: 8,90 €

Ja esim. tuo kauden passilla pystyt katsoa jokaisen NHL-ottelun, koko kauden aikana. Kuukauden passilla taasen valinnan mukaisen kuukauden ottelut sekä päivän passilla sen päivän jokaisen matsin.

Maksuhan taitaapi tapahtua nettipankissa tai laskulla. Yleisimmät pankki- sekä luottokortit kelpaavat. Nykyään vissiin Visa Electronillakin pystyy maksamaan nettipankissa kaikki VISA-luottokortilla käypäset maksut.

Tässäpä vielä linkki, jos edelleen on kiinnostusta ESPN360:iin.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
voiko tuolla espn 360 katsella mitä tahansa yön ottelua? Onko sinulla se season pass? olen vain miettinyt onko se season pass vain runkosarja, vai sisältääkö se myös play offit...
Minulla on tuo kuukausipassi, ja ainakin tähän mennessä olen löytänyt sieltä aina kierroksen kaikki matsit.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Minulla on tuo kuukausipassi, ja ainakin tähän mennessä olen löytänyt sieltä aina kierroksen kaikki matsit.

Onko toi kuukausipassi voimassa vaan kuukauden, vai veloitetaanko toi 14,99€ joka kuukausi, vai miten toi nyt menee?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös