NHL ja homous

  • 152 851
  • 447

d2uce

Jäsen
Eihän kukaan tuolla huutele olevansa hetero.

En tiedä tarkoititko "tuolla" jotain tiettyä paikkaa, mutta kyllähän tällaista "olen 100% hetero" -juttua kuulee, ihan televisiossa asti.

Ensimmäisenä tulee sellaiset julkisuuden kirkkaat tähdet mieleen, kuin BigBrotherista Aso ja Diilistä Jethro. Sellainen mielikuva on kyllä jäänyt, että usein tuota 100% heterouttaan julistava henkilö on myös yhtä kovalla prosentilla jonkin sortin juntti.

Ei mahda itselle mitään, että on niin vastenmielistä ajatella miestä, joka saattaa kadulla vastaan tullessa vaikka himoita omaa peräreikääni.

Tuli mielikuva kaduilla zombien lailla liikkuvista, peräreikiä himoitsevista, homoista. "Must have anus, grrrhhlllll".
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tuli mielikuva kaduilla zombien lailla liikkuvista, peräreikiä himoitsevista, homoista. "Must have anus, grrrhhlllll".

Olen sitten varmaan juntti, ei mikään yllätys. Mutta se häiritsee, että suklaapojat pääsevät himoitsemansa sukupuolen kanssa samoihin suihkuihin ja saunoihin "tirkistelemään".

Kyllähän se minunkin uimahallissa käyntiä varmasti lisäisi, jos saisi pujahtaa naisten puolelle ihan vaan "pesulle".

Miten muut näkee asian tältä kantilta?

Jos minä heterona katson naista kun naista "sillä silmällä" niin miksi homo ei niin tekisi miesten kohdalla?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen sitten varmaan juntti, ei mikään yllätys. Mutta se häiritsee, että suklaapojat pääsevät himoitsemansa sukupuolen kanssa samoihin suihkuihin ja saunoihin "tirkistelemään".

Kyllähän se minunkin uimahallissa käyntiä varmasti lisäisi, jos saisi pujahtaa naisten puolelle ihan vaan "pesulle".

Miten muut näkee asian tältä kantilta?

Jos minä heterona katson naista kun naista "sillä silmällä" niin miksi homo ei niin tekisi miesten kohdalla?

Tämä alkaa mennä taas suvaitsevaisuus keskusteluksi. Uimahallit ja suihkutilat ovat tietysti oma lukunsa, mutta lainauksessa puhuttiin kadulla kävelemisestä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Off-topicina haluan vielä lisätä kysymyksen siitä, että onko joku esim. lopettanut Judas Priestin kuuntelun sen vuoksi, että "vanha nahkahomo" tuli kaapista? Päin vastoin, asian johdostahan on saatu uutta näkökulmaa ja tervetullutta huumoria sellaisiinkin yhtyeen musiikkitekeleisiin kuin Turbo Lover ja Eat Me Alive.
Tuskinpa monikaan on lopettanut. Tuskinpa kukaan siitä edes yllättyi. Kun nyt katselee jotain Priestin keikkaa 80-luvun alusta, niin Robhan veti lavalla jokaisen homokliseen ruoskista ja koppalakeista lähtien. Rob of England. Aika naiivi sai olla, ellei arvannut heti.

Toivottavasti muutkin homot uskaltavat tämän jälkeen tulla ulos kaapista.
Kyllä minun mielestäni televisiossa ja julkisuudessa yleensäkin on jo niin paljon kaapista ulostautuneita että alkaa pikkuhiljaa riittää. Voisivat nämä sisustussuunnittelijat ja muoti-immeiset sun muut mennä takaisin niihin kaappeihinsa, heidät on jo nähty. Ovi vaan tiukasti kiinni.

Niin. NHL-homot. Jos nyt ajattelee kylmän prosentuaalisesti, niin kai heitä joukkueellinen tai pari on. Arvailemaan en viitsi lähteä, koska asia ei minulle kuulu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samoilla linjoilla. Äijäporukassa saunominen ok, mutta en tuntisi oloani kovin kotoisaksi jos löylyissä istuisin vaikka viiden homppelin kanssa. Joku muu saattaisi nauttia tuollaisesta, mutta itse en tuosta niin välittäisi. Eipä ole tullut kyllä istuttakaan saunassa homoporukoissa...

Oletko koskaan käynyt saunassa naisten kanssa? Siis ns. vieraiden naisten kanssa, esim. jossain mökillä yms. Olen kokeillut tuotakin, eikä siinäkään ollut mitään ongelmaa, ei harrastettu seksiä, eikä edes tullut viitteitä siihen suuntaan. Ja ollessani viiden homon kanssa saunassa, saunoimme äijäporukassa. Ehkä sinun ajatusmaailmassasi median luomat stereotypiat saavat vallan.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näillä joiden mielestä se on täysin ok, että homppeja on samassa pukukopissa niin aika hyvät otsikot revittiin siitä valmentajasta joka tv-ohjelman mukaan oli joskus tirkistellyt oman jenginsä naisia. Eli yleinen suhtautuminen lienee tuota suuntaa.

Visailuohjelmasta revityt lööpit paskalehdistön toimesta...

Kuten TosiFani jo kirjoittikin, ainakin itse olen ollut lukemattomia kertoja saunassa ja suihkutiloissa naispuolisten henkilöiden kanssa. Ja varsinkaan hyvässä kaveriporukassa meillä ei ole saunoessa tapana pitää pyyhkeitä tai uimapukuja päällä kun sekasauna on homman nimi.

Itse olen muuten istunut saunassa kahden alastoman lesbon kanssa myöskin. Miten tässä sitten määritelmä menee? Tulisiko esimerkiksi julkisissa sauna ja suihkutiloissa lesbot viedä miesten puolelle peseytymään? Puhdas veikkaus, mutta tuo aiheuttaisi kyllä enemmän polemiikkia.
Ja tuossa minun tilanteessani, olimme siis kaikki kolme "äijiä" kun olimme kaikki kiinnostuneita naisista. Tämän mukaan alaston nainen muuttuikin alastomaksi mieheksi siellä saunan lauteilla, ja tilanne oli minun kannaltani täysin eri kuin ollessani saunassa kahden heterotytön kanssa.

Lisätään vielä sellainen juttu, että palstalaisista jotka saunomista vaikka kaveriporukoissa ovat harrastaneet useamman kerran ja uimahalleissa käyneet (+lätkäjoukkueen pukukopissa) ovat he lähes varmasti istuneet samaan aikaan saunassa homon kanssa. ALASTI. Onko traumapotilaita asian suhteen?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Huvittavaa tässä keskustelussa on se, että osa on varmoja siitä, ettei voisi olla saunassa tai suihkutilassa homon kanssa. Mistä te sen ylipäätään tiedätte, kuka siellä on homo ja kuka hetero, ellei tuota mainitsemaani homoleukaa lasketa mukaan. Eikä sekään aivan täysin päde, ellei kiillä hyvin voimakkaasti.

Naisellisia miehiä on heteroissakin ja toisaalta käsittääkseni homoilla on alakulttuureja, joissa korostunut maskuliinisuus on se juttu. Jonkun stalkkerin tietysti erottaa aina, mutta ei kai se niin ole, että kroppa kuin kroppa kiinostaa automaattisesti. Ei mulla ainakaan ole vaikeuksia uimarannalla, jos naapurit ovat ravun punaisia eläkeläismammoja, mutta 20-30 -vuotiaiden normikroppaisten mimmien seurassa voi välillä ajatus karata, ellei ole kyseessä oikea kaverisuhde.
 

crosby

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalapa
Eiköhän kaikkein ikävintä ole sellaiset tapaukset, kun junnupelaajan valmentaja kärttää homoseksipalveluita pelaajilta itselleen. Esim. Theo Fleury kohtasi tällaisen ongelman pelatessaan juniorisarjoissa. Tästä hän kertoo ihan itse kirjassaan, jota en ole lukenut.
http://network.nationalpost.com/np/blogs/postedsports/archive/2009/11/18/336869.aspx
Minua lähenteli 15-vuotiaana uimahallissa myös homppeli. Säikäytti kyllä aikalailla. Ilmeisesti kyseinen henkilö (ajankohtana 30-40v) myös valmentaa jotain junnulätkätiimiä. Olisi varmaan pitänyt ilmoittaa poliisille, mutta enpä osannut ajatella asiaa niin.

Muuten sinänsä minulla ei ole henk.koht. asenneongelmia homojen kanssa, mutta liityn siihen ryhmään tässä ketjussa joita ei kiinnosta kuka änärissä on homo ja kuka ei.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
ei homman nimi suinkaan ole se, että jokaista miestä ollaan iskemässä,

Jos ajatellaan hetero-miestä naisten saunassa, niin kyllä siinä ainakin meikäläinen aika kuumana tuijottelis muijien paikkoja. En ehkä iskemässä olisi, mutta tuskin sitä ihan kattolamppuja tuijottelis.

Naiset ehkä käyttäytyisivät toisin miesten saunsassa, mutta homo-miehet ovat myös miehiä ja uskon myös heidän tsekkailevan vaivihkaa miesten paikkoja suihkussa. He ovat vaan siinä onnellisessa asemassa, että saavat ihan laillisesti katsella sen sukupuolen edustajia ilkosillaan, jotka herättävät heissä seksuaalista kiinnostusta.

Olen kateellinen kaikille homoille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos ajatellaan hetero-miestä naisten saunassa, niin kyllä siinä ainakin meikäläinen aika kuumana tuijottelis muijien paikkoja.
Ihanko oikeasti missä tahansa seurassa? Vaikka on tutkittua, että miehiä kiihottaa nimenomaan visuaaliset ärsykkeet sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta, en oikein usko, että kaikkia homoja kiinnostaa kaikki miehet. Kuten kirjoitin edellä, ei mua ainakaan jaksa sytyttää jokainen naiskroppa, enkä usko, että tämä asia on sen kummemmin hookkaneiden puolellakaan.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Eiköhän kaikkein ikävintä ole sellaiset tapaukset, kun junnupelaajan valmentaja kärttää homoseksipalveluita pelaajilta itselleen. Esim. Theo Fleury kohtasi tällaisen ongelman pelatessaan juniorisarjoissa. Tästä hän kertoo ihan itse kirjassaan, jota en ole lukenut.
http://network.nationalpost.com/np/blogs/postedsports/archive/2009/11/18/336869.aspx

Homoseksuaalisuus ja pedofilia ovat kylläkin kaksi aivan eri asiaa, vaikka homoennakkoluuloiset henkilöt ne mielellään yhteen niputtaisivatkin.
 

settingsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Jos jonkun veikkaisi homon pelaavan NHL:ssä niin ehkä Crosby kaikesta päätellen. Itselläni heitä vastaan ei mitään ole, eikä tuon niin väliä kumpaa suuntautumista pelaaja edustaa, kunhan osaa pelata lätkää. Ihmisiähän he ovat siinä missä muutkin.

Edit: Olipas hölmö kommentti. Pelaahan noita monia homoja moniakin änärissä. Toivottavasti joskus vielä tulee suvaitsevaisuuden aika, jolloin heidän ei tarvitsisi piilotella sitä mitä oikeasti ovat pelipaikan menettämisen pelossa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Eikös tuon koko jutun viesti ole tiivistetty heti otsikon alle: "I hope the day comes, and soon, when this is not a story." Valitettavasti se päivä ei ole vielä tänään, mutta jokainen kaapistatulo tuo sen lähemmäksi. Kyllä perinteisen homoliikkeen näkyväksitekevällä agendalla edelleen on paikkansa näissä hetero-machismon viimeisissä linnakkeissa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jos minä heterona katson naista kun naista "sillä silmällä" niin miksi homo ei niin tekisi miesten kohdalla?

Veikkaanpa, että sinä et heterona katso naista kuin naista sillä silmällä, joten eivät ne homotkaan katso jokaista vastaantulevaa miestä sillä silmällä. Painotan vielä, se on myytti, että jokainen homo kuolaa jokaisen miehen perään - olen ollut kanssakäymisissä useammankin homon kanssa enkä ole törmännyt sellaiseen tapaukseen, että jokainen mies kiihottaisi - tämä luulo taitaa todellisuudessa olla homokammoisten luoma legenda.

vlad.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos ajatellaan hetero-miestä naisten saunassa, niin kyllä siinä ainakin meikäläinen aika kuumana tuijottelis muijien paikkoja. En ehkä iskemässä olisi, mutta tuskin sitä ihan kattolamppuja tuijottelis.

Saunassa saunotaan saatana. En itse ole kyllä koskaan saunoessa tuijotellut naisväestön "paikkoja" ja kuumana on käynyt ainoastaan kiuas.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tähän varmaan kävisi se Olvin slogani.

Aiemminhan oli kiivaat keskustelut urheilijoiden homoudesta vapaalla puolella. Silloin ilmaisin, etten pystyisi fanittamaan jotakuta pelaajaa, joka tulisi kaapista ulos. Mutta tarkemmin mietittyäni diggailen esimerkiksi musapuolella Queenistä, VAIKKA laulaja olikin umpihomo.

Kyseinen "umpihomo" oli kuitenkin naisen kanssa naimisissa, eikä ollut mikään pelkkä kulissi se. Taisi olla "umpi-bi" enemmänkin.

Mitä ketjun otsikkoon tulee, eh sen sanoi. Ihan hieno juttu, että näitä ravistellaan välillä julkisuudessakin, siksi homofobiselta vaikuttaa tämänkin ketjun "mitä se mulle kuuluu mitä muut tekee"-porukan paniikkipostailu. Eiköhän niitä homoseksuaaleja ole niin NHL-pelaajissa kuin SM-liigapelaajissakin, mutta en ymmärrä näitä primitiivikommentteja sitä vastaan.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse ketjun aiheeseen, lienee melko sama onko suosikkipelaajani tai arvostamani urheilija fägäri vai ei. Tuo on täysin toissijainen asia. Lähinnä huvittavat nämä kommentit, jossa homo kuolaa jokaisen vastaantulijan perään. Tuskin salilla käyvä B-rapun asukas kiinnittää suurempaa huomiota naapurin bissemahaiseen Jormaan, vaikka jotkut homofobiikot voisivat näin ajatella.

Itse en ole koskaan ollut saunassa homon kanssa, tekemisissä kylläkin ja tunnenkin muutaman. Sinänsä nuo löylykommentit hieman ihmetyttävät, koska samalla logiikalla jos mennään kimpassa naisten kanssa saunaan, pitäisi jokaisen äijän lekan törröttää iloisena kohti kattoa ja katseen vaeltaa daisareissa. Tuokin on suoraan sanottuna todella junttia.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen laulanut tätä kappaletta kyllä jo Håkan Loobista

Lauloit(te) väärin. Tai ainakin kirjoitusasu on aina ollut Håkan Lube..

NHL-draftin ykkösvaraus Alexandre Daigle joutui vahvojen homohuhujen kohteeksi 90-luvulla

Tosin kaveri kyllä teki kaikkensa päästäkseen noista epäasiallisista huhuista heti alkuunsa.

Jos ketjun aiheeseen jotain, niin myöhempien aikojen Miami Beachin homoikonin, eli Pavel Buren, sekä Vancouver-ajan suojelijan Gino Odjickin suhde on aina vaikuttanut jotenkin hieman vaaleanpunaiselta. Tiedä sitten mitä se itsestään kertoo, että olin armoton Bure-fani 90-luvun puolivälissä.

Muutoinhan täällä nämä ns. "varmat tiedot" eli Anderson, Clark ja Richer on jo tuotu esiin.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Jos ketjun aiheeseen jotain, niin myöhempien aikojen Miami Beachin homoikonin, eli Pavel Buren, sekä Vancouver-ajan suojelijan Gino Odjickin suhde on aina vaikuttanut jotenkin hieman vaaleanpunaiselta. Tiedä sitten mitä se itsestään kertoo, että olin armoton Bure-fani 90-luvun puolivälissä.
Enemmän tuohon suuntaan vivahtavalta vaikutti mielestäni se CKNW-kommentaattori Tom Larscheidin legendaarinen raportti Pavel Buren vammasta:

"I just came back from the Canucks dressing room and Pavel's groin has never felt better"

No, en tiedä kavereiden suhteesta tarkemmin eikä tämäkään mitään poissulje, mutta Odjick oli (on?) ainakin naimisissa Jolene-nimisen naisen kanssa. Buren puhuttiin puolestaan seurustelleen tennistähti Anna Kournikovan kanssa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Veikkaanpa, että sinä et heterona katso naista kuin naista sillä silmällä, joten eivät ne homotkaan katso jokaista vastaantulevaa miestä sillä silmällä. Painotan vielä, se on myytti, että jokainen homo kuolaa jokaisen miehen perään - olen ollut kanssakäymisissä useammankin homon kanssa enkä ole törmännyt sellaiseen tapaukseen, että jokainen mies kiihottaisi - tämä luulo taitaa todellisuudessa olla homokammoisten luoma legenda.

vlad.

Ok, tarkoitin siis sellaista keskiverto naista kun naista.20-45v, ok kroppa... No, siinähän ne vaatimukset katseen kääntymiseen suihkussa sitten ovatkin.
 

d2uce

Jäsen
Buren puhuttiin puolestaan seurustelleen tennistähti Anna Kournikovan kanssa.

Voisiko enää enempää eri sarjoissa painia? Siis Kournikova ja Odjick. Tosin jos tämä Odjick+Bure=totta niin sitten tuo jokaisen vastaantulijan perään kuolaamis teoria saa vähän lisää tuulta purjeisiin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
d2uce kirjoitti:
En tiedä tarkoititko "tuolla" jotain tiettyä paikkaa, mutta kyllähän tällaista "olen 100% hetero" -juttua kuulee, ihan televisiossa asti.

Tämän lainauksen jälkeen luettelemisiasi ohjelmia en katso koskaan, joten olen noilta kommenteilta säästynyt. Mutta tosiaan, mikä panee ihmisen korostamaan seksualisuuttaan, oli se sitten hetero tai homo? En näe siinä mitään järkeä.

Mutta jottei mene ihan offtopiciks, niin pakko antaa Burke-kaksikolle propsit rohkeudesta tulla aika aran asian kanssa esille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös