Brent Burnsin virallinen joukkuekuva tälle kaudelle on melko komea otos.
On tainnut Burns olla autiolla saarella koko lockoutin. Oikein kunnon erakko-look!
Brent Burnsin virallinen joukkuekuva tälle kaudelle on melko komea otos.
Suomalaistähden vamma uhkaa NHL-kauden alkua | NHL | Iltalehti.fi
Iltalehti nimittää Antti Miettistä tähdeksi. Nyt olen valmis kuolemaan, todellakin.
On tainnut Burns olla autiolla saarella koko lockoutin. Oikein kunnon erakko-look!
Iltalehti nimittää Antti Miettistä tähdeksi.
Karoliina Yläjoki on naimisissa NHL-tähti Perttu Lindgrenin kanssa.
Suomalaistähden vamma uhkaa NHL-kauden alkua | NHL | Iltalehti.fi
Iltalehti nimittää Antti Miettistä tähdeksi. Nyt olen valmis kuolemaan, todellakin.
Onneksi ei sattunut samalle saarelle jossa Joe Corvon & heimoveljien pata oli porisemassa, olisi voinut mennä väkivaltaiseksi.
Ottawa Senatorsin päävalmentajan Paul MacLeanin kaksoisolento oli kyllä saanut asiaankuuluvan paikan kotiareenalta. Kuvassa sekä MacLean itse että kaksoisolento.
http://i.imgur.com/zqL3zId.jpg
Tässä vielä youtube-videokuvaa hämmentäneestä "fanista". Kyseinen katsoja lensi järjestäjien toimesta jostain tuntemattomasta syystä pihalle ottelusta, ilmeisesti provokaatio toimi.
Ei lentänyt ulos vaan pääsi ihan TV-haastatteluun asti. Muista mistä tästä aamulla luin mutta TV-haastatteluun lähti. Oikeesti näyttää tolta ja firman kausikorttipaikat kuulemma sattuu oleen vaihtopenkin takana.
Meidän Peli -tyylinen viivelähtö Oilersien tapaan: No wonder the Oilers lost so bad yesterday. They got their zone exiting strategy from The Mighty Ducks. - Imgur
Quack, quack, quack!
Hahaha ei helvetti kuinka toi on mahdollista saada tuollainen kuvio, koska vähän epäilen ettei ollut tarkoituksellinen tai jos oli niin täytyypä väijyä seuraava oilers matsi, vähän viihdettä :D
Toisaalta, kyseisen kuvion kehittäjäthän menstyivät sillä oikein hyvin... :) Eikös Oilers voisi samantien hankkia jonkun teksasilaisen pikakiiturin, kuka ei osaa jarruttaa? Tai vaikka pari mimmiä tolppien väliin? Saattaisivat muuten olla upgrade nykytilanteeseen...
Eikös Oilers voisi samantien hankkia jonkun teksasilaisen pikakiiturin, kuka ei osaa jarruttaa? Tai vaikka pari mimmiä tolppien väliin? Saattaisivat muuten olla upgrade nykytilanteeseen...
Eikös se teksasilainen kaveri ollut se, joka olin ihan mieletön mailankäsittelijä? Ilmaveivasi ja kaikkea. Ei tainnut olla vain järin tehokas.
Randy Carlylen kätevän näköinen viritelmä fläppitaulussa osoittautuu vähän vähemmän käteväksi.
Linkki giffiin, jossa Carlyle touhuaa.
Meidän Peli -tyylinen viivelähtö Oilersien tapaan: No wonder the Oilers lost so bad yesterday. They got their zone exiting strategy from The Mighty Ducks. - Imgur
Quack, quack, quack!