NHL-huumoria

  • 2 668 294
  • 5 175

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olikohan tämä prospekti NHL-joukkueen haastattelussa vai mafian uhkailtavana? Kaikenlaista ne kysyykin siellä. Itse olen sellainen näsäviisastelija, että vastailisin varmaan tyhmästi kaikkiin kysymyksiin ja lopulta minua ei edes varattaisi.
Noiden vähän outojen kysymysten ideana on testata vähän miten nuo ihmiset reagoivat asioihin ja outoihin kysymyksiin. Toki siellä on Yzerman kuulemma tivannut Kirby Dachilta että polttaako Dach pilveä. Ehkä Yzermanilta oli sillä hetkellä loppu ja mietti että olisiko jollain prospecteilla heittää yhtään...
 

agent082

Jäsen
Noiden vähän outojen kysymysten ideana on testata vähän miten nuo ihmiset reagoivat asioihin ja outoihin kysymyksiin. Toki siellä on Yzerman kuulemma tivannut Kirby Dachilta että polttaako Dach pilveä. Ehkä Yzermanilta oli sillä hetkellä loppu ja mietti että olisiko jollain prospecteilla heittää yhtään...
Noiden ideana on purkaa omaa pahaa oloa. Työhaastattelu on yksi viimeisistä paikoista, jossa voi kiusata toisia ihmisiä ilman seurauksia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Pari vuotta sitten työhaastattelun luovuusosiossa olisi pitänyt tehdä minuutin pituinen tanssiesitys, joka kuvaa mahdollisimman hyvin työpaikan arvoja. En tehnyt.
Olisit laittanut 2min ajaksi helikopterin pyörimään. Ja todennut, että yhtä hyödyllinen tämä kuin tämä teidän "luovuushaaste"
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mä oisin tehny robottiliikettä ja luetellu erilaisia humoröösejä väännöksiä Marco Materazzin nimestä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
William Karlsson teki Nupen ilmaveivit Vegasin voitonjuhlissa.




Tämä puhe oli myös aika eeppinen, tosin myötähäpeämittari valahti punaiselle siinä vaiheessa kun ei kehotuksesta huolimatta suostunut lopettamaan.



Tuo nainen videolla on kaikki ne Jatkoajan käyttäjät, jotka käyvät ristiretkeään jääkiekon siistimisen (kuohimisen) puolesta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
En jaksa klippiä avata, mutta eikös tuolta "pelastettu tilanne" ... we planned it like this?
Nimenomaan "pelastettiin". Jos homma oli oikeasti plänätty, niin Pricella ei ole mitään huolia Canadiensin palkanmaksun päättyessä. Hollywoodissa odotetaan jo kuumeisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös