Tämän on pakko olla hauska, koska sama kuva laitettiin tänne seitsemän viestiä sitten.Entisenä molarina voin väittää tämän olleen aika huima suoritus.
En mä näillä kilometreillä voi kaikkea nähdä.Tämän on pakko olla hauska, koska sama kuva laitettiin tänne seitsemän viestiä sitten.
No kevään Drafti-sijoitus vaikuttaa vahvasti omaan mielipiteeseeni asiasta :DJääkiekko | Jokereissa hurmannut Erik Karlsson muistaa Suomea lämmöllä – tähden erikoiset rutiinit ällistyttivät
Jokereissa kymmenen vuotta sitten ihastuttanut Erik Karlsson on palannut maailman huipulle.www.hs.fi
Pieni hymähdys tuli, kun lueskeli tuota juttua.
Karlsson:
"Jarmon (Kekäläinen) kanssa juttelemme myös yhä satunnaisesti. Vaikka hän onkin toisen NHL-joukkueen GM, meillä on hyvä suhde.”
”Hän oli yksi iso syy, miksi tulin Jokereihin. Pidän hänestä paljon, enkä ole yllättynyt, että hänestä tuli GM myös NHL:ssä. Toivon hänelle parasta, ja nähdäkseni heillä on Columbuksessa hyvä juttu menossa. Olen iloinen siitä, miten hän on menestynyt.”
On kyllä tosi hyvä juttu menossa Columbuksessa.
Onhan se nyt vahvuus jos pystytään kaudesta toiseen taistelemaan (draftin) kärkisijoista.No kevään Drafti-sijoitus vaikuttaa vahvasti omaan mielipiteeseeni asiasta :D
Tämä kyllä vähän kieltämättä nauratti.
Odotahan vaan, kun joku kertoo sinulle tarinan kyseisen seuran "Jersey"-paidasta ja "Hat"-hatusta.New Jersey = Uusi pelipaita.
No voi harmi. Ei osu huumori kaikille.No nyt oli kyllä väsynyt juttu.
Chicago Blackhawls?
Niinhän minä juuri sanoin...Blackhalks paremminkin.