NHL-huumoria

  • 2 667 254
  • 5 175

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Laitetaanpa Wayne Gretzkyn 62-vuotispäivän kunniaksi vanha ja kulunut meemi tänne.
Wayne 894+1963=2857
Brent 1+3=4
Keith 0+0=0
 

Liitteet

  • Gretzkyt.jpg
    Gretzkyt.jpg
    65,5 KB · kertaa luettu: 501

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Gary Bettmanin mielestä NHL:ssä ei ole tankkaavia joukkueita.

"You’re not going to lose games to increase your odds by a couple of percentage points. That’s silly. And frankly, suggesting tanking, I believe, is inconsistent with the professionalism that our players and our coaches have. Nobody tanks."

 

Nick Neim

Jäsen
Bettmanin kanssa edes vähän samaa mieltä. En usko, että yksikään 32 valmentajasta, tai yhdenkään joukkueen pelaajat, jotka pahimmillaan pelaavat tulevaisuudestaan koko liigassa, häviäisivät tahallaan otteluita parin hassun prosentin vuoksi. Parin prosentin, joka ei välttämättä heidän toimintaansa ja tulevaisuuteensa ehdi vaikuttamaan yhtään millään tavalla. Ei se häviäminen ole kivaa, ei varsinkaan pitkässä juoksussa. Ei, vaikka se hyödyttäisikin organisaatiota.

Tosin siitä olen eri mieltä, etteikö kukaan tankkaisi painotetun arvonnan takia. Kyllä tankkaa, painotetusta arvonnasta huolimatta, ja sen näkee ihan jokainen silmät omistava joka asian voi myöntää ääneen. Tankkaaminen tietysti tapahtuu toimiston toimesta, eikä pelaajien tai valmentajien, joten Bettman on osittain oikeassa.
 

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mä en tiedä mikä juttu tää on, mutta mua naurattaa.
Äkkiseltään voisi luulla, että #63 viettää allstar-taukoa, mutta Bruinsilla on peli vielä. Rotan normilatautuminen Leafs-peliin käynnissä?
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jonnet ei muista, kun seitsemän tuntia vanha viesti ei ollut wanha. Tunnen itseni wanhaksi.
Itse kuva on jostain 7-10 vuoden takaa. Ortion NHL-urasta on nimittäin hetki vierähtänyt.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Seuraavaksi "Grizlikin" nimen tavaaminen?
On ollut jo monta vuotta mielessä, että Grxxclekille pitäisi keksiä joku lempinimi, että ei aina tarttisi googlata, vaan ei siitä nimestä voi vääntää edes lempinimeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös