Tämä olisi kyllä mielenkiintoista tietää. About 10min ennen alkua ei myöskään ollut odotushuonetta, mutta yllättäen lensin johonkin helvetin jonoon kun koitin sivua päivittää. Naurettavintahan tässä on se, että kaveri joka saapui myöhemmin tuohon jonoon, pääsi minua ennen läpi.En tiedä miten tuo jonotussysteemi oikein toimii kun 15min ennen alkua ei ollut mitään odotushuonetta ja muutama minuutti ennen alkamista menin uudelleen niin oli odotushuone.
Onneksi sieltä nyt sattui sopivat liput, mutta on kyllä todella hakuammuntaa jos haluaa tietylle rivivälille, kun mitään ei voi mistään valita. Lukuun ottamatta käsitteitä "pitkät sivut", "kaarre" jne.
Kävin itse hetki sitten uteliaisuudesta katselemassa lipputilannetta ja onhan tuo Lippu.fin dynamic -järjestelmä yksi iso vitsi. Esimerkiksi pääkatsomon pitkillä sivuilla näytti että on lippuja, mutta jos otti edes yhden lipun kategorioista "pääsylippu" tai "käytäväpaikka" tuli ilmoitus ettei lippuja ole. (Vähemmän) yllättäen kuitenkin dynamicin kautta olisi lopput lippu(ja) vielä irrotettavissa.Sama tilanne täälläkin. Tai itse asiassa tuo dynamiittihinnoittelu taisi nostaa lippukohtaisen hinnan jonnekin 270e per lippu.