Mainos

NHL Global Series

• 327 000
  • 1 481

JuiWSH

Jäsen
En tiedä miten tuo jonotussysteemi oikein toimii kun 15min ennen alkua ei ollut mitään odotushuonetta ja muutama minuutti ennen alkamista menin uudelleen niin oli odotushuone.
Tämä olisi kyllä mielenkiintoista tietää. About 10min ennen alkua ei myöskään ollut odotushuonetta, mutta yllättäen lensin johonkin helvetin jonoon kun koitin sivua päivittää. Naurettavintahan tässä on se, että kaveri joka saapui myöhemmin tuohon jonoon, pääsi minua ennen läpi.

Onneksi sieltä nyt sattui sopivat liput, mutta on kyllä todella hakuammuntaa jos haluaa tietylle rivivälille, kun mitään ei voi mistään valita. Lukuun ottamatta käsitteitä "pitkät sivut", "kaarre" jne.

Sama tilanne täälläkin. Tai itse asiassa tuo dynamiittihinnoittelu taisi nostaa lippukohtaisen hinnan jonnekin 270e per lippu.
Kävin itse hetki sitten uteliaisuudesta katselemassa lipputilannetta ja onhan tuo Lippu.fin dynamic -järjestelmä yksi iso vitsi. Esimerkiksi pääkatsomon pitkillä sivuilla näytti että on lippuja, mutta jos otti edes yhden lipun kategorioista "pääsylippu" tai "käytäväpaikka" tuli ilmoitus ettei lippuja ole. (Vähemmän) yllättäen kuitenkin dynamicin kautta olisi lopput lippu(ja) vielä irrotettavissa.

Torpeedo99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yläkatsomosta näkee kaikkialta hyvin. Huonoimmat paikat ovat rivi 1, koska kaiteen takia joutuu nojaamaan eteenpäin sekä rivi 7 sisääntulon yläpuolelta jossa myös kaide edessä.
Kiitos vastauksesta! Mahtaakohan Suomesta löytyä mukavia ihmisiä jotka päästäis mut katsomaan broidin kanssa pelejä. Liput itsellä D5 vasen rivi 5 ja broidilla D5 oikea rivi 2

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Oliko näihin lippujen jälleenmyynteihin joku oma sivusto missä pystyi myymään lippuja? Sisko kyseli kanssa lippuja ja olisi innokas ostamaan jos jossain vaiheessa tulee myyntiin.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Nyt on tullut VR:llä kaukojunien päivälähtöihin liput myyntiin. Kannattaa muuten ostaa hyvissä ajoin. Ite maksoin HKI-TRE lauantain meno-paluusta äsken käsittämättömät 18,50 joka kompensoi kyl kivasti matsilipusta maksettua törkyhintaa :D

Viimeksi muokattu:

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Nyt on tullut VR:llä kaukojunien päivälähtöihin liput myyntiin. Kannattaa muuten ostaa hyvissä ajoin. Ite maksoin HKI-TRE lauantain meno-paluusta äsken käsittämättömät 18,50 joka kompensoi kyl kivasti matsilipusta maksettua törkyhintaa :D
Olen kateellinen, ite yritettiin parin frendin kaa saada lippuja matsiin mut ei natsannut.
Pari vuotta sit ku oli Columbus vs Colorado niin olin kattoo, silloin oli paska matsi ku tasoero oli valtava.
Nyt kaksi kovaa jengiä vastakkain, tulee takuulla olee hieno kokemus.

Vogoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, NHL
Onkohan Dallas Starsin fani, joka pitää käsissään #bang plakaatia maalin takana ja hakkaa pleksiä tulossa Tampereelle?

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jos jollakin tulee myyntiin kaks lippua peliin niin hit me up! Saa poistaa mikäli ei kuulu tänne:D

Viagogo myy Tampereen peleihin lippuja. Hinta tosin oli jokseenkin suolainen kun oli yli 600 egeä kipale yläkatsomosta..

2 kertaa olen ko. firmaa käyttänyt, ostanut Bayern München futispeliin liput ja 20 junnukisojen finaaliin.

Ei ole mitään moitittavaa toiminnasta. Hinta tosin tuonne Mansen änäripeliin on aika, no kallis...

En tiedä miten muilla on lippujen suhteen, onko jengillä niitä "vielä". Itse kun ostin,niin toimitustapana oli lippu.pass... Eli ne tulevat sovellukseen vähän ennen tapahtumaa? Ilmeisesti siinä koetetaan rajoittaa trokaamista?

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
En tiedä miten muilla on lippujen suhteen, onko jengillä niitä "vielä". Itse kun ostin,niin toimitustapana oli lippu.pass... Eli ne tulevat sovellukseen vähän ennen tapahtumaa? Ilmeisesti siinä koetetaan rajoittaa trokaamista?
Joo, ne tulee kai ihan viimetingassa, jotain 24h sisällä tapahtumasta.

Pallister

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Älkää nyt hätiköikö vielä. Viimeksi niitä lippuja ilmestyi myyntiin parikin kertaa ennen otteluita, viikkoa paria ennen ensin ja sitten pari päivää ennen otteluita. Kai nuo yhteistyökumppaneille varattuja lippuja.
Kannattaa välillä katsella lippuja tuolta lippu.fista
Toki nyt tulee SC-mestari&Barkov tänne joten voi olla eri juttu.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ai että kun pääsi katsomaan lippuja niin dynaamisella hinnoittelulla 5x 99€ lippuja ---> 1749.5€. Tuli jo keksittynä muuta tekemistä tuolle vkl eli jäisi väliin, mutta onhan tuo nyt jo naurettavaa. Siis tuo, että valitset lipun ja hinta muuttuu kassalla moninkertaiseksi.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tosiaan nyt kun tuli hommattua jo maaliskuussa tiketti lauantain peliin ja junamatkatkin on jo varattuna, niin jätän kyl edelleen perjantain pelin etenkin noilla dynaamisilla hinnoilla suosiolla väliin.

Huonoin saatavilla oleva paikka maksaa nyt huntin enemmän kuin mitä itse maksoin maaliskuussa olikohan se nyt HL3 yläkatsomon paikasta. Siihen päälle pitäis varata menomatka uudelleen ja maksaa vähintään noin pari hunttia hotelliyöstä siihen päälle. En nyt ihan niin rahoissa kuitenkaan ole, että maksaisin yli 800€ parin päivän viihde-elämyksestä.

Jos olisin jäänyt alkuperäisessä lipunmyynnissä vaille pilettiä, tilanne olisi tietysti täysin toinen ja luultavasti maksaisin mukisematta ton 350 euroa Starsin näkemisestä Suomessa livenä, vaik olis sit piippuhyllypaikka.

Tää lippujen vapautuminen uudelleen myyntiin dynaamisilla hinnoilla on sinänsä hyvä faniustesti; jos jäit maaliskuussa ilman lippua, kuinka paljon rahaa olet valmis uhraamaan nähdäksesi Floridan/Dallasin?

Viimeksi muokattu:

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Ite olin niin varma, että liput saa niin nappasin hotellin jo, mutta ekaa kertaa nyt ilman lippuja. :D Pitänee kuitenkin mukelon kanssa käydä sitten kyttäämässä hallin edustalla jos joku epätoivoinen myy pois.

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Onhan tuo dynaaminen hinnoittelu ihan perseestä ja pelkkää ahneutta. 129e lipusta 459e "dynaamisella hinnoittelulla". Toivottavasti kukaan ei osta noita, ei todellakaan ole sen arvoisia.
Niin tai ei mun mielestä sinänsä ole väärin että hinnat nousevat. Mutta se, että ne nousevat kun painat itsesi kassalle on musta väärin tai miksei sitä hintaa voida siihen sitten suoraan laittaa?

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oliko tuolla muitakin kuin dynaamisesti hinnoiteltuja?

Ei tainnut olla muita kuin dynaamisia lippuja tänään ja ei varmasti tule enää olemaankaan. Mielestäni viime vuonna tuli ihan normihinnalla lippuja myöhemminkin myyntiin, eli tämä on uusi juttu, että rahastetaan 3-5 kertaiset hinnat muutenkin kalliista lipuista.

Silloin kun liput tulivat alun perin myyntiin, niin suurin osahan meni 10 sekunnissa dynaamisiksi kun sitä ennen sivut olivat jumissa.

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Niin tai ei mun mielestä sinänsä ole väärin että hinnat nousevat. Mutta se, että ne nousevat kun painat itsesi kassalle on musta väärin tai miksei sitä hintaa voida siihen sitten suoraan laittaa?

Ajatuksena tuo on ihan ok. Mutta esim. kolmin- nelinkertaiseksi nostetut perusliput ei ole mitään muuta kuin ahneutta.

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meinasin innostua, kun luin täältä, että on tullut lippuja kaupan. No nopeasti se aikomus innostumisesta loppuikin. Lähtökohdiltaan olisi kovin NHL-ottelu tähän mennessä livenä nähdyistä mutta ei ole kyllä tuon dynaamisen hinnoittelun arvoista sittenkään. Nuo hinnat alkavat olla sitä luokkaa, että mieluummin säästää, alkaa kyttäämään edullisia rentoja rapakon taakse ja yhdistää matsin & matkailun. Vai oliko tulevalla kaudella Global Series pelejä jossain muuallakin Euroopassa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy