NHL Global Series

  • 262 622
  • 1 180

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Edelleen on paikkoja myynnissä kyllä, osa dynaamisin hinnoin, osa normaalein. Itse ehdin ottaa 2 pilettiä alakaarteeseen normihinnalla.

Edit: Nyt taitaa olla enää kalleimpia normihintaan, tuskin kauaa enää ;)
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Joka kerta näissä ostoksissa pistää hämäämään, että ensin katselen katsomokartasta kuinka hallissa on A, B, C & D -osioita ja mietin, että mistä näistä olisi kiva saada paikkansa, mutta sitten kun tulee liput myyntiin, niin siellä puhutaankin näistä osioista nimillä kuten HL1. Ja täten siis katoaa täysin ymmärrys siitä, että mitähän näistä eri kategorioista pitäisi nyt valita, että saisin paikkoja sieltä suunnalta mistä haluaisin.

No nyt irtosi B3-katsomosta liput. 1200€, eli tuli oma ennätys rikottua taas lippuhankintojen kokonaissummassa.
 

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Antoi se valkata lippuja ja sitten kun meni eteenpäin ni ilmoitti, että meni jo.

Katotaan perjantaina uusiks. Jos ei onnistu ni ei sitten. Olin kaksi vuotta sitten ja Hartwallillla kun oli Flo-Win. Ei oo enää once in a lifetime juttu...
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Antoi se valkata lippuja ja sitten kun meni eteenpäin ni ilmoitti, että meni jo.

Katotaan perjantaina uusiks. Jos ei onnistu ni ei sitten. Olin kaksi vuotta sitten ja Hartwallillla kun oli Flo-Win. Ei oo enää once in a lifetime juttu...

Mulla hävisi lauantain pelistä lippu kanssa ostoskorista. Suhteellisen turhauttavaa, mutta eiköhän tuonne lipun saa.
 

lebak

Jäsen
Kun olitte valinneet halutusta HL:stä (HintaLuokka?) halutun määrän lippuja ja paineneet sinistä "2 lippua 300,00€" -nappia niin jouduitteko jonottamaan tässä kohtaan vai pääsittekö valitsemaan paikkoja? Vai miten prosessi eteni kohdallanne?

Itse en päässyt alkuun edes jonoon vaan sekunneissa lippujen valinta meni harmaaksi. 15min myöhemmin pystyi taas valitsemaan pari lippua haluttuun kategoriaan, mutta sitten tuli 5min jonotusluuppi eikä mitään tapahtunut.
 

tylerdurden

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR, LFC, Suomifutis
Jaha, olen OP:n omistaja-asiakas ja olin päätteen äärellä klo 10 mutta pakko myöntää ettei ollut hajuakaan mistään ostolinkistä tai sen lunastamisesta. :D Ehkä olisi voinut valmistautua vähän huolellisemmin. Taisin nukkua onneni ohitse. Perjantaina uusi yritys, mutta vähän vituttaa nyt kyllä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun olitte valinneen halutusta HL:stä (HintaLuokka?) halutun määrän lippuja ja paineneet sinistä "2 lippua 300,00€" -nappia niin jouduitteko jonottamaan tässä kohtaan vai pääsittekö valitsemaan paikkoja?

Eikai siinä sentään mitään paikkoja enää valita, vaan paikat määräytyy kategorian ja kappalemäärän mukaan automaattisesti ostoskoriin.
 
Jaha, olen OP:n omistaja-asiakas ja olin päätteen äärellä klo 10 mutta pakko myöntää ettei ollut hajuakaan mistään ostolinkistä tai sen lunastamisesta.

Siis tänään klo 10? Nuohan tulivat myyntiin jo perjantaina ja varmaan se kiintiö myyty jo ajat sitten loppuun ainakin normihintaiset.

edit: asia kunnossa
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Ihan sama mitä lippuja koettaa lisätä ostoskoriin niin sivu vain päivittyy eikä ostoskoriin mene mitään. Ja sama homma kolmella eri selaimella. Ehkä huomenna sitten paremmalla menestyksellä.
 

Rystykatto80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Muuramen Yritys
Näpytin OP:n ostolinkkiä ennen kymppiä, sisällä ehkä muutamaa sekuntia yli kymmenen. 2 halvimman kategorian lippua ostoskorissa ehkä max 15 sekuntia yli kymmenen mutta ei.. Kaikki meni ennen sitä. Perjantaina uusi yritys.
 

Raasta&Runno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Satakuntalainen juniorikiekkoilu
Kuinkahan paljon näitä oli myynnissä OP:n kautta ja kuinka paljon huomenna Beelyn kautta?

Tänään ainakaan ei ollut mitään saumaa. Odotanko suosiolla perjantaita?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Katotaan perjantaina uusiks. Jos ei onnistu ni ei sitten. Olin kaksi vuotta sitten ja Hartwallillla kun oli Flo-Win. Ei oo enää once in a lifetime juttu...

Ite kanssa koettaa pe. Viimeksi niitä sai suht hyvin vähän myöhemminkin?

Ite kans nähny Harsulla pelin jossa Patu paino sen 3 kaappia ja viimeks Mansessa tais olla se peli jossa Mikko laitto 3?
Siinä välissä rapakon takana 3 peliä, et maailma ei ny kaadu vaikka lippuja ei saisi
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joka kerta näissä ostoksissa pistää hämäämään, että ensin katselen katsomokartasta kuinka hallissa on A, B, C & D -osioita ja mietin, että mistä näistä olisi kiva saada paikkansa, mutta sitten kun tulee liput myyntiin, niin siellä puhutaankin näistä osioista nimillä kuten HL1. Ja täten siis katoaa täysin ymmärrys siitä, että mitähän näistä eri kategorioista pitäisi nyt valita, että saisin paikkoja sieltä suunnalta mistä haluaisin.

No nyt irtosi B3-katsomosta liput. 1200€, eli tuli oma ennätys rikottua taas lippuhankintojen kokonaissummassa.
Nimenomaan, aivan paska systeemi. Joskin ehkä olisin varmuuden vuoksi tyytynyt johonkin "parhaat vapaana olevat paikat" nappiin kuitenkin, kun joskus on liput viety mun valitessa paikkoja. Tuokin syvältä, etten ainakaan minä tiennyt edes hyökkäyspäätyjä, vaikka vähän koitin tietoa etsiäkin. Ehkä oli jossain, mutta pitäisi näkyä selkeästi ostoa tehdessä.
 

Veijari

Jäsen
Sain vartti sitten kolme lippua varattua ja maksettua. Oli kylläkin varmaan kalleimmat pääsyliput mitä ikinä ostanut, mutta kun muksuille tuli luvattua, että tänne mennään niin pitihän se. En uskaltanut jättää lippujen hankkimista perjantaille jos kuitenkin jää silloin ilman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös