Ei kannata vielä luovuttaa, nyt varmaan näillä hetkillä ostoskoreista vapautuu takaisin myyntiin.
Antoi se valkata lippuja ja sitten kun meni eteenpäin ni ilmoitti, että meni jo.
Katotaan perjantaina uusiks. Jos ei onnistu ni ei sitten. Olin kaksi vuotta sitten ja Hartwallillla kun oli Flo-Win. Ei oo enää once in a lifetime juttu...
Kun olitte valinneen halutusta HL:stä (HintaLuokka?) halutun määrän lippuja ja paineneet sinistä "2 lippua 300,00€" -nappia niin jouduitteko jonottamaan tässä kohtaan vai pääsittekö valitsemaan paikkoja?
Ja niin on kyllä myös tuo istumapaikkojen arpominen. Ilmeisesti vuonna 2024 olisi liikaa pyydetty saada valita istumapaikkansa ajantasaisesti päivittyvästä katsomokartasta.Toi dynaaminen hinnoittelu on ihan hirveetä roskaa kyllä.
Jaha, olen OP:n omistaja-asiakas ja olin päätteen äärellä klo 10 mutta pakko myöntää ettei ollut hajuakaan mistään ostolinkistä tai sen lunastamisesta.
Siis tänään klo 10? Nuohan tulivat myyntiin jo perjantaina ja varmaan se kiintiö myyty jo ajat sitten loppuun ainakin normihintaiset.
Ennakkomyynti OP:n omistaja-asiakkaille on käynnissä ma 18.3. klo 10 – ke 20.3. klo 10.
Katotaan perjantaina uusiks. Jos ei onnistu ni ei sitten. Olin kaksi vuotta sitten ja Hartwallillla kun oli Flo-Win. Ei oo enää once in a lifetime juttu...
Nimenomaan, aivan paska systeemi. Joskin ehkä olisin varmuuden vuoksi tyytynyt johonkin "parhaat vapaana olevat paikat" nappiin kuitenkin, kun joskus on liput viety mun valitessa paikkoja. Tuokin syvältä, etten ainakaan minä tiennyt edes hyökkäyspäätyjä, vaikka vähän koitin tietoa etsiäkin. Ehkä oli jossain, mutta pitäisi näkyä selkeästi ostoa tehdessä.Joka kerta näissä ostoksissa pistää hämäämään, että ensin katselen katsomokartasta kuinka hallissa on A, B, C & D -osioita ja mietin, että mistä näistä olisi kiva saada paikkansa, mutta sitten kun tulee liput myyntiin, niin siellä puhutaankin näistä osioista nimillä kuten HL1. Ja täten siis katoaa täysin ymmärrys siitä, että mitähän näistä eri kategorioista pitäisi nyt valita, että saisin paikkoja sieltä suunnalta mistä haluaisin.
No nyt irtosi B3-katsomosta liput. 1200€, eli tuli oma ennätys rikottua taas lippuhankintojen kokonaissummassa.
Itse melkein ihmettelen, että miksi tuollaiset dynaamiset hinnoittelut ovat edes laillisia. Jotenkin todella ärsyttävä ilmiö. Ja siis itse olen piinkova markkinatalouden puolestapuhuja.Sitä ihmettelen että miksi kukaan ostaa dynaamisen hinnoittelun lippua kun vippiin pääsee lähes samaan rahaan?