NHL Global Series

  • 259 379
  • 1 179

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattaa muistaa että siellä moni muukin säätää ohimot hiessä tällä hetkellä, vaikka iso osa lipuista on varmasti varattu ostoskoriin, siellä on vielä paljon niitä joita ei ole ostettu. Tilanne elää jatkuvasti kun nuo varaukset poistuvat ajan umpeutuessa, ja näköjään vähän väliä aukeaa eri alueilta pilettejä. Ei kannata heittää vielä kirvestä kaivoon vaikkei ekan tunnin aika tärppäisikään.
Ei kannata heittää toivoa, mutta kyllä se noissa vapautuvissakin on tuurin kauppaa.

Itse ostin kolmena päivänä lippuja. Maanantain OP:n etuostosta ei natsannut. Se oli muutenkin sekava kun lipunmyynti ei avautunutkaan kymmeneltä vaan vasta kymmenen yli.

Tiistain Gigantin etuostosta napsahti kerralla kolme halvinta lippua. Wohoo!

Tänään jäi taas musta-Pekka kätöseen. Koitin tuttavalleni hommata. Ei vaan kerennyt. Haluttuja ovat liput.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Mitä toi näyttää nyt jotain dynaamisesti hinnoiteltuja lippuja, mitä ihmettä?

Onneksi ehdin itse saada liput aiemmin, nyt en enää kavereille saanut.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
On kyllä tyyristä, mutta kaksi 209e maksavaa lippua tuli saatua. Kai sitä kerran kestää maksaa tuon verran NHL-ottelusta.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
69,90€ liput ovat Areenessa mielestäni loistavat paikat. Keskellä päätyä ilman näköesteitä. Nyt tuonne päädyn ykkösriville myydään dynaamisella hinnoittelulla 209€ hintaan lippuja, jotka ovat huonommat kuin nuo 69,90€ liput, koska kaide estää hieman näkyvyyttä kentälle mukavassa istuma-asennossa.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Mulla 249 lippuja. Pojan kanssa pakko mennä. Toiveena olisi ollut 4 halvempaa lippua. Esim noita 169.
Harmillista. Oli todella vaikea saada 4kpl noita 169€ taikka halvempia lippuja niin tyydyin sitten kahteen. Tuo 249€ on kyllä pirun paljon lätkämatsin lipusta.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
On muuten hämmentävää, että tätä touhua hoidetaan edelleen näin. Olisi kuitenkin helppo tapa kitkeä tuo trokauskin pois, jos tehtäisiin tiukempi rajoitus lipuille, esim. max 2 tai 4 kpl per henkilö. Osto oikeuden voisi myös suorittaa arvontana, ei kai tää nyt oikeasti niin vaikeata ole?
 

jeani

Jäsen
On muuten hämmentävää, että tätä touhua hoidetaan edelleen näin. Olisi kuitenkin helppo tapa kitkeä tuo trokauskin pois, jos tehtäisiin tiukempi rajoitus lipuille, esim. max 2 tai 4 kpl per henkilö. Osto oikeuden voisi myös suorittaa arvontana, ei kai tää nyt oikeasti niin vaikeata ole?
Jos olis max 2, niin tiedätkö minkä verran scheissea järjestäjät saisivat…

Ei todellakaan mitään arvontoja. Onko nyt trokattu lippuja paljon? Siellähän niitä on myynnissä virallisestikin. Todella moni luulee, että on joku oikeus saada ostaa 70 euron liput juuri hänellä. ”Liput meni heti, en saanut, miksei systeemiä korjata, niin että minulle taataan liput?”

Systeemi oli hyvä. Muualla, ennakkomyyntitietoja ja lisätietoja olisi kiinnostuneille voitu enemmän yhteisössä jakaa.
 
Viimeksi muokattu:

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Ei todellakaan mitään arvontoja. Onko nyt trokattu lippuja paljon? Siellähän niitä on myynnissä virallisestikin. Todella moni luulee, että on joku oikeus saada ostaa 70 euron liput juuri hänellä. ”Liput meni heti, en saanut, miksei systeemiä korjata, niin että minulle taataan liput?”

Systeemi oli hyvä. Muualla, ennakkomyyntitietoja ja lisätietoja olisi kiinnostuneille voitu enemmän yhteisössä jakaa.

Miksei mitään arvontoja? Sehän olisi kaikista reiluinta. Eikä tämä itseäni kosketa, tämä on nyt kolmas global seriesin peli, mihin sain lippuja. Ainakin siihen edelliseen trokattiin aika ahkerasti lippuja, mikä ei ole mielestäni kovinkaan reilua.

Muutenkin tuo sinun analogi menee ihan pieleen, ei pointti ole siinä, että minä saisin lipun vaan, että kaikilla halukkailla olisi tasapuolinen mahdollisuus saada niitä. Nyt MINÄ olisin voinut ostaa 10kpl niitä 70e lippuja ja laittaa Toriin 150e / laaki ja mikään ei olisi estänyt.
 

Pärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä se lipunosto-oikeus arvontakaan ihan puhtaita papereita saa jos katsotaan vaikka esim. mm-kisoihin arvottuja oikeuksia.

Trokarit voitti oikeuksia lipunostoon ja kauppas sit niitä koodeja millä pääsi ostamaan lippuja.

Jossei koodit menny kaupaksi ni ostivat liput ja koittivat/koittavat niitä lippuja kaupitella.

Mun mielestä tää tyyli oli parempi vaikkakin maksimi lippumäärä olis voinut olla luokkaa 5-6 / henkilö. Toki ymmärrän harmituksen jos ilman lippua jäi.
 

jeani

Jäsen
Miksei mitään arvontoja? Sehän olisi kaikista reiluinta. Eikä tämä itseäni kosketa, tämä on nyt kolmas global seriesin peli, mihin sain lippuja. Ainakin siihen edelliseen trokattiin aika ahkerasti lippuja, mikä ei ole mielestäni kovinkaan reilua.

Muutenkin tuo sinun analogi menee ihan pieleen, ei pointti ole siinä, että minä saisin lipun vaan, että kaikilla halukkailla olisi tasapuolinen mahdollisuus saada niitä. Nyt MINÄ olisin voinut ostaa 10kpl niitä 70e lippuja ja laittaa Toriin 150e / laaki ja mikään ei olisi estänyt.
Siis onko trokarit laittaneet runsain mitoin niitä noin? Arvonnoissa eivät trokarit ole mukana?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Lauantain peliin on ilmestynyt aika paljon lisää lippuja myyntiin. Hintakategoriasta 4 saisi nyt halutessaan vaikka täydet 10 vierekkäistä paikkaa, mutta lippujen hinta on noussut 170 eurosta 270 euroon… Vastaavasti kategoriasta 6 saisi 9 vierekkäistä paikkaa, mutta lipun hinta 100 -> 210.

Vaikuttaisi siis siltä, että kaikkia lippuja ei edes ole vielä eilen vapautettu myyntiin. Lippu.fi toimii siis käytännössä itsekin kuin trokarit, jos tuolla tavoin yritetään hilata lippujen hintoja ylöspäin ja pitää kysyntä keinotekoisesti tarjontaa isompana. Näinköhän sieltä alkaa ”yllättäen” muissakin hintakategorioissa ilmestyä täysin vapaita rivejä myyntiin vielä jossain vaiheessa?
 

aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, änärin suomalaiset
Jäin eilen ihan telineisiin aamulla ja päivällä oli enää noita kalliimpia ja dynaamisesti hinnoiteltuja lippuja jäljellä.

Nyt siellä näyttäisi taas olevan tarjolla esim yläkerrasta eturivin paikkoja, tosin suolaisella hinnalla. Itellä kävi mäihä ja sain just yhden 129e normaalihintaisen piletin. Ei se rouva olis kuitenkaan mukaan tullut...
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Onko jollain vielä pilettiä ylimääräisenä? Sanotaanko, että mielellään niitä max ~100e, mutta ehdottomana, kipurajana 169e hintainen. Luonnollisesti en sitten maksa enempää mitä itse maksoit. Pistäpä yv:tä jos on tarjolla. Etsin kahta lippua ensisijaisesti, mutta yksikin kävisi.
 

evelynne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kesti jonkinaikaa että sai tunnuksen aktivoitua, mutta nyt kun vihdoin pääsee niin suurin osa relevantista infosta on vanhentunutta. Jokatapauksessa, tätä seuraa jännityksellä että mitä kaikkea sattuukaan ja Tampere vaikuttaa hyvältä paikalta tälle, koska homma tuntuu huomattavasti kompaktimmalta kuin esim. Helsinki.

Jos jollain Lauantain peliin 3 lippua josta haluaisikin luopua syystä tai toisesta (69-129e), niin kiinnostuneita löytyisi! Tarkoituksena ulkomaalaisten Avs-fanien kanssa mennä molempiin peleihin, mutta vain perjantaille ehdin saamaan liput kiinni. :(
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Joku kyseli aiemmin sitä kotijoukkueen hyökkäyssuuntaa 1. ja 3.erissä.

Tänään ainakin Suomi on Nokia Arenalla Tapparan pukukopissa kotijoukkueena ja hyökkää samaan suuntaan mitä Tappara kotipeleissään.

Ja se suunta on siis A10/B10 päädyn katsomot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös