Okei ei mulle ole näkynyt. Voisitko laittaa yönä?Tuli mailiin NHL:n uutiskirje hetki sitten ja siinä linkki.
Okei ei mulle ole näkynyt. Voisitko laittaa yönä?Tuli mailiin NHL:n uutiskirje hetki sitten ja siinä linkki.
D10 ja ylin rivi. Keskellä ylhäällä piippuhyllyllä. Toivottavasti sieltä jotain näkee.Mihin siis tuolla hinnalla pääsee? Tuo on kyllä huippuedullinen piletti, oli nyt missä tahansa. Mutta onko siis jossain kulmapiipussa vai jotain näköalarajoitteisia esimerkiksi?
Laitoin yv:nOkei ei mulle ole näkynyt. Voisitko laittaa yönä?
Siis jo tuolla tavalla toki. Mitään paikkakarttoja tuossa hötäkässä nyt ei ehtisi näpräämään.Itse sain yhden ihan "parhaat kategoriasta" valinnalla. Vaikea nähdä miten kukaan ehtisi kartalta valikoimaan.
Minäkin voisin ottaa tämän, jos voit jakaa.Laitoin yv:n
Tännekin kelpaisi :DLaitoin yv:n
Niin salaman nopeasti nuo ovat menneet, että tuskin tässä mistään kovin isoista määristä puhutaan. Varmaan 60-70% lipuista tullaan myymään perjantaina jos huomioidaan muille yhteistyökumppaneille menevät liput mukaan.Näkyy gigantin kautta saavan vielä ja nhl oman presalen kautta 200-300 lippuja kans molemmille päiville. Jääköhän perjantaille kovin ees myytävää näiden ennakoiden jälkeen :D
Salaman nopeudella ne menee aina näihin tapahtumiin, viimeksi Helsingin Global Seriesiin meni 2pv ottelut heti kun tuli myyntiin. Toki uskon itekkin, että tuo varmaan 50-60% tulee sillon perjantaina. Sillon on melko kuhina lipuilleNiin salaman nopeasti nuo ovat menneet, että tuskin tässä mistään kovin isoista määristä puhutaan. Varmaan 60-70% lipuista tullaan myymään perjantaina jos huomioidaan muille yhteistyökumppaneille menevät liput mukaan.
Tuntuu, että ne 199 euron liput kestää aina pisimpään mennä noista "keskihintaisista". Noista voisi olla fiksu aloittaa, kun ei tuo ero nyt niin iso sitten enää ole vs 169. Mutta alkaako nämä presalet nyt olla jo taputeltu, yleisessä myynnissä voi sitten dynamiikka olla jo eri. Jotenkin tuntuu, että lähes kaikilla on joku ennakkomyyntikanava ollut käytössä, että onko innokkaimmat jo olleet asialla, eikä perjantaina suurta taistelua nähdäkään, vaan kaikille halukkaille riittää, ja jonkin verran saattaa jäädä jopa roikkumaan päiviksi/pariksi viikoksikin.Joo alle 200 liput olis hakusessa, ehkä noi 169 kategoriat, kerkesin Gigantilla näkemään vielä vapaana, mutta joku ryökäle oli nopeampi klikkailemaan :D
(tämä siis noin 20min sitten eli hyvin olisi ollut vielä 10:30 noita)
Hah!, mulla ihan sama tilanne mutta C-katsomossa :)2kpl 199€:n lippuja (D5 katsomo rivi 6) nyt hankittu. Sitten vain toivomaan, että löytyy joku kaveri mukaan kuka haluaa maksaa ton summan. :D
Oli muuten aika suolasia hintoja hotskuissakin tuolle viikonlopulle. Joku perushuone saatto olla 300 yö, kun vähän tutkailin. En maksa kyllä kahta sataakaan, pitää tutkailla sitten muita majoitusmuotoja tai ajella sitten pelin jälkeen kotio.Hah!, mulla ihan sama tilanne mutta C-katsomossa :)
Plus varasin vielä Ilves-hotellista huoneen niin nyt kaveripiiristä sitten etsimään kuka tahtoo maksaa 300e NHL-peli+hotelli-matkasta. Mutta jos nyt kukaan ei muka lähtisi niin kuvittelisin että nuo liput kaupaksi menee ja hotellihan on ilmainen perua. Lähtökohtaisesti kuitenkin Coloradon näkeminen livenä ja ekaa kertaa Nokia Arenalla on kova juttu
Oli muuten aika suolasia hintoja hotskuissakin tuolle viikonlopulle. Joku perushuone saatto olla 300 yö, kun vähän tutkailin. En maksa kyllä kahta sataakaan, pitää tutkailla sitten muita majoitusmuotoja tai ajella sitten pelin jälkeen kotio.
Alustavasti katoin viime viikolla, että hotellihuoneen olis saanu keskustasta varattua n. 140€ pe-la yölle. Tällä viikolla hinta oli n. 220€ samalle yölle :)Oli muuten aika suolasia hintoja hotskuissakin tuolle viikonlopulle. Joku perushuone saatto olla 300 yö, kun vähän tutkailin. En maksa kyllä kahta sataakaan, pitää tutkailla sitten muita majoitusmuotoja tai ajella sitten pelin jälkeen kotio.