Mistä noihin presaleihen pääseeOnko porukkaa paljon lähdössä Prahan pelejä katsomaan lokakuun alussa? Sinne NHL:n Pre Salesissa myös reilusti lippuja tällä hetkellä saatavissa.
NHL.com sivuilta pystyi etukäteen reggaamaan postituslistoille mistä sähköpostin kautta tuli sitten eilen tiistaina nuo etukäteismyyntiin.Mistä noihin presaleihen pääsee
Itse hommaisin maanantain ennakkomyynnissä neljä flabaa Prahaan lauantaipeliin. Halvat liput (80 e) menivät heti, joten käteen jäi 180€ maksavia tikettejä. Oisin kelaillut että Prahassa halpaa mutta ehei. Tonnin viikonloppu.Onko porukkaa paljon lähdössä Prahan pelejä katsomaan lokakuun alussa? Sinne NHL:n Pre Salesissa myös reilusti lippuja tällä hetkellä saatavissa.
Jumakekka mitä hintoja. Eipä siinä jos on liitua jolla piirtää. Viime kerralla kävin harwallilla. Satkun maksoi, majoitus varmaan toisen. Yhtään ei jäänyt fiilis, että uudestaan pitäisi päästä.Itse hommaisin maanantain ennakkomyynnissä neljä flabaa Prahaan lauantaipeliin. Halvat liput (80 e) menivät heti, joten käteen jäi 180€ maksavia tikettejä. Oisin kelaillut että Prahassa halpaa mutta ehei. Tonnin viikonloppu.
Itse hommaisin maanantain ennakkomyynnissä neljä flabaa Prahaan lauantaipeliin. Halvat liput (80 e) menivät heti, joten käteen jäi 180€ maksavia tikettejä. Oisin kelaillut että Prahassa halpaa mutta ehei. Tonnin viikonloppu.
Taisi olla ne aivan viimeiset rivit päädyssä, mitkä olivat niitä 80 euron lippujaMissä katsomoissa tuolla edes oli tuollaisia 80€ lippuja? Meinaan kun tosiaan nuo 180€ liput mitä tarjolla tuolla ylhäällä päädyssä ja ylhäällä päädyn kaarteessa. Missä hallissa edes tuon huonompia (=halvempia) paikkoja voi olla?
Ite otin 2. halvimmasta kategoriasta perjantain peliin. Eihän tämä halpaa lystiä ole, mutta varmaan halvempaa kuin jos menisi lätäkön toiselle puolelle asti peliä katsomaan. Tokihan siellä varmaan meininki ihan eri luokkaakin. Tämä on kuitenkin mahdollisuus nähdä tämä hailauma livenä. Shark tank reissu on haavena siellä hamaassa tulevaisuudessa. Ja onhan Praha vissiin hieno kaupunki. Suosituksia otetaan vastaan, että mitä siellä kannattaa tehdä :)Itse hommaisin maanantain ennakkomyynnissä neljä flabaa Prahaan lauantaipeliin. Halvat liput (80 e) menivät heti, joten käteen jäi 180€ maksavia tikettejä. Oisin kelaillut että Prahassa halpaa mutta ehei. Tonnin viikonloppu.
Praha on tosiaan hieno kaupunki ja pari kertaa on tullut itse siellä käytyä. Julkinen liikenne on siellä hyvä ja spårilla pääsee joka paikkaan. Kannattaa siis heti lentokentältä ostaa automaatista esim kolmen päivän lippu julkisiin, joka on hyvin edullinen. Mitä tekemiseen ja nähtävyyksiin tulee niin Prahan linna on ehdottomasti käynnin arvoinen. Jos nähtävyydet muuten kiinnostaa niin keskustassa kävellessä kannatta vilkaista Kaarlen silta ja astronominen kello torin laidassa. Niin ja olutta kannattaa maistella ;) pääsee siellä halutessaan olut kylpyynkin.Ja onhan Praha vissiin hieno kaupunki. Suosituksia otetaan vastaan, että mitä siellä kannattaa tehdä :)
Ostan nämäKävi liian hyvä tuuri ja kaveriporukkamme sai kahdet lippupaketit. Joten nyt olisi ylimääräisenä perjantain peliin C10 katsomoon kolme vierekkäistä lippua (á 100€/kpl) ja voin myydä nämä ostohintaan eteenpäin.