Mä en ollut aikasemmin käynyt Nokia Arenalla ja yllätyin kuinka hemmetin hyvin kentän näki yläkatsomosta. Niin hyvin että en kyllä jatkossakaan osta kalliimpaa lippua alakatsomoon jos ei sitten ole pitkällä sivulla. Pelipaita oli muuten 125€Perjantaina oltiin pojan kanssa ja 7 riviltä kulmasta ei oikein toiseen päähän nähnyt kun heijasti pleksi, mutta meidän päähän tuli suurin osa maaleista ja näki poika Barkovia läheltä monta kertaa niin ei haitannut. Tapahtumana ikimuistoinen, tunnelmaltaan kovempi möykkä on paikallispeleissä, mutta ei sinne sen takia menty.
Fanituotteita joutui jonottamaan ja esim. Floridan mestaruuskiekkoa ei saanut kuin ala-aulan myymälästä niin meni tovi odotellessa. Kohtuuhintaisia oli muutkin esim. huivit 25€ jne ja pelipaita 155€ ei älytön ja perjantaina katosi ennen peliä Oettingerin nimmarilla varustettu authentic jersey hintaan 320€, toki ei ollut game worn. Floridan mestaruuskiekko ja Global Series kiekko lähti mukaan niin sai toinenkin poika tuliaisia. Ehkä huivin olisi voinut hommata seinälle koristeeksi.
Perjantaina tavaraa vielä riitti, itse ostin sen 25€ kaulahuivin jossa on molemmat jengit. Mä luulen että menekkiä on aika vaikea laskea etukäteen, varsinkin niissä tuotteissa joissa oli toi Global Series 24 tunnus joita ei sitten myöhemmin enää saa kaupaksi.
Toki kaikkea muuta joissa ei ole sitä, olisi voinut ottaa niin paljon että olisi riittänyt.
Itselle aivan joka penni arvoinen peli enkä pettynyt miltään osin. Tosin ajomatka vajaa parisataa kilsaa kotiin oli aika mielenkiintoinen kelistä johtuen.
Sellanen mielenkiintoinen valinta tuli tehtyä että olisin alunperin ottanut liput lauantaille mutta muutamassakin NHL podissa sanottiin että yleensä eka peli on parempi.
Paremmuudesta en tiedä paikanpäällä ku lauantain pelin katsoin telkkarista mutta kyllä perjantain peli jossa Suomipojat paukutti 8 pistettä kelpasi todella hyvin.