Mielestäni hallissa oli jälleen kerran erinomainen tunnelma, en todellakaan kaipaisikaan mitään eurooppalaista katsomopelleilyä näihinkin peleihin, siitä saa jo liigassa kärsiä. Eilen oli itse asiassa ainakin minun katsomonosassani jopa aikaisempia pelejä iloluontoisempi tunnelma ja olen siis käynyt katsomassa kaikki Suomessa pelatut NHL-pelit.
Pitkän työpäivän ja äärimmäisen pahan kelin vuoksi olin itse paikalla Aimo Park Areenassa klo 19.55, mikä osoittautui melkoisen optimaaliseksi ajaksi, sillä kaikki muut olivat jo sisällä ja pääsimme vain kävelemään ilman jonoa suoraan istuimille juuri siihen kun avauskentälliset esiteltiin.
Eli tuleville sukupolville talteen tiedoksi, että parkkihalli ei tullut nytkään täyteen ainakaan klo 19.55 mennessä, tosin vapaita parkkiruutuja jäi minun jälkeeni tasan yksi. Hyvä myös huomata, että Tampereen valtatielläkin opasteessa näkyvä vapaiden paikkojen määrä sisältää myös invapaikat eli näkyvästä saldosta pitää vähentää kymmenkunta paikkaa, mikäli ei ole oikeutettu noille paikoille.
Jenkkikatsojiakin oli mielestäni enemmän kuin aikaisempina vuosina, mikä ehkä myös vaikutti iloisuuden tunteeseen. Ja niille, jotka harmittelevat sitä, että joutuvat väärän joukkueen kotiotteluun, todetaan, että kuitenkin molempien joukkueiden maalilaulut käytössä jne. joten ei täysin vierasottelutunnelmassa joudu olemaan. Toki hauskat välivideot olivat eilen Stars-painotteisia.
Tänään meikäläisellä onkin paikka toisen vaihtoaition takana, pitäisi olla hauskaa!