NHL Fantasy Draft 2016

  • 10 323
  • 104

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ottaako joku massiivisen kahden nimen listan vastaan ja varaa puolestani, kun aika koittaa? Tässä on vain
16.48 - 433. NYR: fourtyone
välissä ennen vuoroani, mutta lähden reilun tunnin päästä asioille, enkä sieltä käsin välttämättä pysty varaamaan. Voihan se olla, että fortyone ilmestyy tunnin sisään varaamaan omansa ennakkoon ja ehdin itsekin pickata, mutta varmuuden vuoksi? 8) Veikkaan, että tuolla ruuhkissa pyörimisissä menee yli viiteen jokatapauksessa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ottaako joku massiivisen kahden nimen listan vastaan ja varaa puolestani, kun aika koittaa? Tässä on vain
16.48 - 433. NYR: fourtyone
välissä ennen vuoroani, mutta lähden reilun tunnin päästä asioille, enkä sieltä käsin välttämättä pysty varaamaan. Voihan se olla, että fortyone ilmestyy tunnin sisään varaamaan omansa ennakkoon ja ehdin itsekin pickata, mutta varmuuden vuoksi? 8) Veikkaan, että tuolla ruuhkissa pyörimisissä menee yli viiteen jokatapauksessa.

Voin ottaa listan.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Nyt pääsin kotiin ja varaan ihan kohta, niin saadaan homma taas rullaamaan, kun itse painun vähäksi aikaa nukkumaan.

Edit: valmiiksi suunniteltu vähän kusi, kun hakutoiminto ei näköjään toiminut kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Käyttäjille @jjoni ja @fewe0 infoksi, että voitte hypätä San Josen 19. ja 20. kierrosten varausvuorot yli. En ehdi koota mitään listoja, ja hallille täytyy mennä ajoissa, niin poimin sitten illalla kaksi rästiä. Eli ei tarvitse turhaan varauksia odotella sitten, kun Sharksin kohdalle osuu vuoro. :)
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Huhhuh. Nyt on drafti omalta osalta takana. Jengistä tuli ihan ok, ainakin parempi, mitä edellisessä osassa missä olin mukana. Moni kirsikka vietiin nenän edestä, mutta hyviäkin nimiä tuli toisaalta poimittua. Mm. Perry kolmoskierrokselta.

Onnea divisioonakierrokselle kaikille osallistuneille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Njooh. Kiitos Sandersonille järkkäämisestä. Ihan jees oli, mutta kyllä meinasi motivaatio lopahtaa monta kertaa kun loppua kohti drafti kulki. Ei nää oikein vaan enää houkuta, mutta tulipahan tehtyä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Listat päivittyy n puoliltaöin, en jaksa mobiililla käydä 20 viestiä läpi. :)

Huomenna mainospuheet kuntoon ja viimeinen sauma treidihin, perjantaina alkaa äänestys.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Kiitos @Sandersson myös minunkin puolestani. Hienoa, että näitä jaksetaan järjestää!

Kunhan kaikki saavat joukkueensa kasaan, niin päästään äänestämään. Toivottavasti tällä kertaa saadaan paljon perusteluja, sillä pelkät listat on aina vähän kylmiä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kuten puhetta aiemmin oli, Metropolitanista tullaan arpomaan yksi joukkue Pacificiin. Näin saadaan jokaiseen divariin 7 joukkuetta.

Arvonnan voittaja on New Jersey Devils. @kretski683
 

Calgaryman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Panthers
Lopussa pisteiden tulo tyrehtyi ja jäätiin kirjaimellisesti pisteellä playoffien ulkopuolelle. Hieman harmittaa, mutta toisaalta eipä sitä menestystä pleijareissa olisi herunut kuitenkaan, jos runkosarjassa tekee jo tiukkaa, joten olen vain tyytyväinen että pääsin taas viettämään mukavaa aikaa fantasy draftin parissa, kiitos siitä @Sandersson :lle. Kurkkasin muuten Fantasy draftien esihistoriaan ja aika keskinkertaisillakin lipuilla olen joskus siellä pärjännyt. Taso tuntuu kovenevan kerta kerralta, vaikka joka kerran jälkeen tuntuu että huippu on saavutettu.

Onnea kaikille niihin todellisiin peleihin päässeille ja vielä kerran kiitoksia Sanderssonille vaivannäöstä.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Islandersilla kaksi ykkössijaa ja kolme viimeistä sijaa. Voisi todeta, että mielenkiintoisia heilahteluja molempiin suuntiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Islandersilla kaksi ykkössijaa ja kolme viimeistä sijaa. Voisi todeta, että mielenkiintoisia heilahteluja molempiin suuntiin.
Mulle antoi yksi 3pts, kun pakisto ei miellyttänyt muistaakseni "jotenkin". Yksi antoi 2pts, ilman perusteluita. Nää näissä yleensä vähän kaivertaa, mutta samalla myös jakaa hyvin eri mielipiteitä toki, ei sillä.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Olipa muuten aika järkyttävä tilasto, kun laskin tylsistyneenä: olen osallistunut 13 NHL-draftiin ja 5 Liigadraftiin. Molempia drafteja jäänyt väliin 3 kpl. Toki sanotaan sen verran, että vuosina 2010-2011 noita ilmestyi kuin sieniä sateella ja silloin tuli osallistuttua kymmeneen draftiin, sen jälkeen vähän tahti rauhoittunut. En kyllä tajua miten on voinut into ja aika riittää. Nykyinen tahti onkin lievästi kevyempi, sopii näin muuttuneeseen elämäntilanteeseen paremmin.

Tuloksia on laidasta laitaan, molemmista drafteista on kuitenkin saatu kairattua parit voitot aikanaan.. parempi onkin tuolla ajankäytöllä. :) Draftien vanhemmat konkarit voivat varmaan samaistua näihin draftien määriin?

Edellinen liigadraft on elokuulta 2014, joten kauan on siitäkin kulunut. Tekisi kyllä mieli sellaistakin vääntää, mutta ehkä rajansa kaikella.

Eipä siinä, hauskaa puuhaahan nämä ovat, mutta tosiaan 1-2 kappaletta riittää vuoteen.
 

Molkke

Jäsen
Playoffit ohi Calgaryn porukalla, katkera tappio Arizonalle työnsi urhean liekkilauman aikaiseen lomanviettoon. Kohtalokseni koitui äänestäjien silmissä se, että vaikka laituriosastoni ja puolustukseni nähtiin parempana ja maalivahdit tasapäisinä, ykkössentterini ei sitten riittänyt. Yhden pelaajan harteilla oli koko homma. Täytynee muuttaa strategiaa ensi kerralla. Olin ennen kierroksen alkua kyllä luottavainen ja uskoin voivani haastaa myös ankat. Mutta tällä kertaa näin! Kiitoksia @Sandersson vielä järjestämisesta ja muistetaan äänestää loppuun asti!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kohtalokseni koitui äänestäjien silmissä se, että vaikka laituriosastoni ja puolustukseni nähtiin parempana ja maalivahdit tasapäisinä, ykkössentterini ei sitten riittänyt. Yhden pelaajan harteilla oli koko homma. Täytynee muuttaa strategiaa ensi kerralla. Olin ennen kierroksen alkua kyllä luottavainen ja uskoin voivani haastaa myös ankat. Mutta tällä kertaa näin! Kiitoksia @Sandersson vielä järjestämisesta ja muistetaan äänestää loppuun asti!
Vähän itsellä sama homma, toisinaan yhden miehen (Seguin) liikaa homma näytti olevan. Kuvittelin kasanneenin playoff-henkisen jengin, mutta ei sitä niin monikaan nähnyt. Puolustus jäi vähän vaisuhkoksi, ja hyökkäyksessä menin liikaa tiettyjen specsien ehdoilla. Maalivahtini oli ei-eliittiykkösveska, joten tällä reseptillä ei vain riittänyt. Lähinnä kyse on sitää missä järjestyksessä varaa pelaajat, ja siinä tuli näemmä epäonnistuttua.

Muodon vuoksi täytyy vielä kiittää Sanderssonia, vaatii varmasti paljon päivystämistä ja jatkuvaa päivittämistä tämä homma. Itse olen niin mukavuudenhaluinen (Sandersson varmasti tiedostaakin tämän, tai kuvittelee tiedostavansa), että tuskin draftin jäjestäisin.
 

Ralph

Jäsen
Pakko sanoa, että yllätyin omasta sijoituksestani suuresti. Draftaamisen jälkeen ajattelin, että "no näinpä tämä nyt meni, ei voi mitään, ihan kivaa oli". Mutta kun alkoi tulla ensimmäisiä ääniä, katsoin niitä ajatuksella "mitä vittua". Harvinainen tilanne, että muut arvostavat joukkuettani ja itse en oikein juurikaan. Ajattelin varata todella kovan sentterinelikon ennen kuin selvisi edes draftausnumero, mutta se oli "liian korkea" ja otin laiturin, jonka jälkeen koko sentterinelikon kokoaminen meni perseelleen ja olin pettynyt. Laituriosastokaan ei Bennin jälkeen mikään superkova ole, muttei mikään heikkokaan. Nelosketju on toki loistava.

Puolustukseenkaan en saanut lopulta lainkaan ykköspakkia, mutta kokonaisuus oli ihan tyydyttävä. Sieltä tosin puuttui sellainen ylivoimapelin sielu tai puolustuspelin kuningas. Se oli tasainen, mutta erikoisosaaminen puuttui. Maalivahtiosasto oli toki kunnossa. Eli sentterit alatasoa, laiturit keskikastia sekä puolustajat ja maalivahdit ylempää keskikastia. Odotin sijoitusta viisi tai kuusi divisioonassa, mutta tulikin voitto ja paikka konferenssifinaaleissa.

Iso yllätys siis kyseessä ja kiitos äänistä. Kyllä harmitti huomatta, että hävisin konferenssifinaalin, mutta se on normaalia. Hyvä drafti Sandersson. Sekä järjestämisen että menestyksesi puolesta.
 

Abdel

Jäsen
Finaaliäänet annettu. Kiitos vielä kerran @Sandersson loistavasta draftista!

Jos intoudut vielä liigadraftin järjestämään tässä keväällä niin innolla ollaan mukana siinäkin! :D
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Täältä sunnasta on myös viimeisetkin luvatut äänet heitetty ja päästään unohtamaan jälleen yksi murheellinen draftimenestys. Kerta toisensa jälkeen jäädään muiden jalkoihin, mutta periksi ei anneta! Jos liigadraftia on luvassa, olen mukana jälleen pelikirjaa uudelleensoveltaen. Kiitos järjestämisestä Sandersson.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Hetkeen ei oo näitä vedelty, enkä oo varma tarvisko vedelläkään. Tuli kuitenkin mieleen nostella ketjua sen verran ylöspäin, että oisko mielenkiintoinen idea vetää tämmönen vastaava drafti läpi ns. all-time moodilla. Varattavissa kaikki koskaan NHL:ssä pelanneet herrasmiehet ja taidot punnitaan prime-hetken mukaan.

Pääsis joku varaan (ja ehkä treidaamaan) Greztkyn..
 

Ralph

Jäsen
Itse innostuisin enemmän normaali draftille. On niin hankalaa vertailla eri aikakausien pelaajia, että vääntöähän siitä syntyisi.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Sen verran ennakkotietoa kaikille halukkaille, että lyön viikonloppuna ketjun pystyyn. Draftin vetämisen pystyn itse aloittamaan 16.12, joten keritään helposti ennen joulupyhiä saamaan varaaminen pakettiin hieman löysemmälläkin aikataululla.

Aika kauan ollaan vedetty ilman mitään merkittäviä muutoksia/uudistuksia, mutta olen aina avoin ehdotuksille. Vaikea tähän formaattiin on silti mitään suurempia juttuja keksiä. Palkkakaton (johon vaikka max. 3 tulokassopimusta) palautus? 23 pelaajan rosteri? Valmentajan varaus? Ehdottakaa ja keskustelkaa! Sen verran voin sanoa ainakin omasta puolestani, että Vegas Golden Knights voidaan ottaa mukaan mikäli 31 halukasta manageria löytyy.

All-time draftiin en lähde itse osallistumaan mikäli sellainen järjestetään. Komppaan Ralphia: liian vaikeaa.

Muutamia kyselyjä olen saanut rahapanoksesta. Tykkään ideasta, mutta se on melko hankala toteuttaa. Se on ainakin selvää, että sitä ei edellytetä osallistujilta ja minä en vetäjän roolissa pottiin lähde, sillä asetelma olisi melko epäreilu muille.

Jos haluatte osallistua rahapanoksella draftiin, pistäkää YV:tä minulle. Ja mielellään myös toteutusehdotuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös