Voin ottaa tuon listan.Voisko joku ottaa listan multa Montrealin kaikille vuoroille huomiseksi, kun näyttää siltä etten pysty itse varailemaan? Kyseessä vuorot 120. ja 121. sekä 180.
Laita tänne vaan listaa.Ottaako joku listaa vastaan 5. kierrokselle? Olen tuohon aiottuun 16.28 aikaan juurikin kävelemässä hallille pakkasessa ja en kykene varaamaan. Mutta toki jos nopeasti menee niin ehdin ennen lähtöä.
Jep ja kiitos. Laitan jos tarve on.Laita tänne vaan listaa.
Pistä mulle.Pystyykö joku ottamaan listaa huomiseksi klo 15.24 ja 15.28 vuoroille? Varaukset ovat siis 202. CAR (from CHI) ja 203. CAR.
Pistä mulle.
Jos Lightning ja Oilers ovat loppuun asti ulkona leikistä, niin miten jakautuu divisioonat? Olisiko parasta, että Metropolitan-divisioonasta joku siirtyisi Tyynenmeren divisioonaan, jotta jokaisessa divisioonassa olisi yhtä monta jengiä eli seitsemän?
Ja jos näin tapahtuu, niin se siirtyvä joukkue voitaisiin valita nopeasti, eikä vasta sitten kun pelaajia on joukkueet täynnä.
No tuohon ei kyllä millään argumentilla voi väittää vastaan. Voidaan tosiaan arpoa yksi Metro-jengi Pacificiin, ja lähden siitä toivomuksesta/oletuksesta ettei yksikään jengi enää tipu vauhdista.Tyynenmeren divisioonassa olisi tällöin kuusi joukkuetta eli puolet pääsisivät suoraan pudotuspeleihin ja Metropolitan-divisioonassa olisi kahdeksan joukkuetta. Voisi olla reilumpaa, jos jokaisessa divisioonassa olisi seitsemän joukkuetta.
Tietysti pettymys ettei saatu 30 joukkuetta kasaan (ja ehkä joku kiinnostunut jäi siten rannalle), mutta ei tässä elämää suurempien asioiden äärellä olla. Eipä tässä enää kannata tosiaan varailla kun sijoitus tulisi olemaan viimeinen, mutta jos intoa riittää, niin pudotuspeleissä saat toki äänestää.Pahoittelen draftaajille ja varsinkin järjestäjä Sanderssonille täydellistä nukahdusta tästä Draftista. Unohdin ilmoittautumiseni täysin ja muutaman päivän palstatauko osui ikävimpään ajankohtaan. Tusinajengin draftaaminen tässä kohtaa tuskin lienee mielekästä kenellekään? Mainiota draftin jatkoa palstalaisille joka tapauksessa!
Itsehän kesällä 2013 aloin varaamaan 10 kierrosta myöhässä. Ikuinen kiitos @Noppa10, joka antoi 2 pistettä! Muut antoivat yhden, eli ei paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa.
Joo, mä muistankin tuon keissin... Muhun teki vaikutuksen se, miten hyvän jengin sä sait oikeasti kasatuksi lähtökohdat huomioon ottaen... Sitä en kyllä muista, että miten se 1 pisteen jengi oli kasattu, enkä jaksa nyt kaivellakaan... :D
@Jaws managerina.
Mitäköhän minä olen silloin mahtanut manageroida oman joukkueeni lisäksi, kun ei ole mitään muistikuvaa koko jutusta?
@Navy sitten meni nappaamaan Domin frendin Duclairin. Ajattelin jo muutaman kierroksen, että ehkä ensi kierroksella saisi, tai sitten sitä seuraavalla... Näin sitä sitten käy.
'Raportoi ylläpidolle tästä viestistä'
'Palautteen syy'
"Top 6 hyökkääjän varastaminen 13.kierroksella"
Prkl @Plair! Rieder oli tarkoitus löytyä mun ykkösestä.
Ja sinä ilkimys veit minun Clutterbuckin!