Sandersson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New York Rangers, Porin Ässät
Kaipailisin myös listan ottajaa vuorolleni. 12:52
Pystyskö joku huomenna hoitamaan Carolinan neljä ensimmäistä varausta (klo 14.00, 15.48, 18.00, 19.22)? Laitan YV:llä listan, jos halukas löytyy.
Tänne vaan. Aikaa riittää, koska kevätflunssaa.Kaipailisin myös listan ottajaa vuorolleni. 12:52
Tänne vaan. Aikaa riittää, koska kevätflunssaa.
Minä voin hoitaa. Varaan heti perään oman tuplavuoroni, niin menee helposti neljä varausta kerralla.Ottaako joku tuohon kello viiteen vastuun mun tuplavuorosta? Pitäisi mennä katselemaan rantapallojen heittelyä tonne Isomäkeen. Toki saan varmaan suoraan seisomakatsomostakin varattua, mutta helpompaa olisi jättää jonkun vastuulle.
Sovitaanko niin, että kun varaukset on suoritettu niin otetaan vielä huominen päivä aikaa treideille ja tiistaina kello 12 jälkeen sitten jokainen heittää kokoonpano-ketjuun valmiit rosterinsa.?
Olin juuri tulossa ehdottamaan samaa. Itse kannatan ainakin tätä, koska on huomattavasti selkeämpi. Kaikki sitten lisäävät joukkueensa sinne vasta, kun se on valmis, ettei joukossa ole keskeneräisiä rostereita.Miten olisi uusi kokoonpano-ketju? Siellä on nyt edellisessä jollain joukkueella jo kolme keskeneräistä kokoonpanoa. Mielummin yksi sellainen ketju, jossa on vain 30 viestiä ja jokaisessa viestissä eri joukkueen kokoonpano.
Porukkaa alkoi kopioida suoraan sijoituksia edellisistä postauksista ja samalla pystyi kikkailemaan itselleen parempaa sijaa pisteyttämällä parempia huonommin. Ihan hyvä tää nykymalli ollut näissä leikkidrafteissa.Mikä oli aikoinaan se syy että ääniä ruvettiin antamaan YV:llä?