NHL Fantasy Draft 2015

  • 12 152
  • 163

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jokos on aiempien draftien mukanaolijoita pommitettu yksityisviestein? Josko sieltä saataisiin vielä Flyersille ja Avalanchelle managerit.

Aika epäotolliset varausvuorot meikäläiselle arvoit. Sopivan ärsyttävän mittaiset välit tulee varauksille. No, ennen on oltu kerran ensimmäisten joukossa ja kahdesti ihan viimeisten puolella, joten menköön vaihteluna.

Odotellaan vielä kahta ja aloitellaan sitten.
 

Rapala

Jäsen
Otan ton Avalanchen kun on ne kivat tuplavuorot.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kivaa vaihtelua, kun viimeiset pari kertaa olen varannut sijoilla 14-16. Kyllä se numero 1 tai 30 joskus on pakko osua..
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Hienoa, joukkueet täynnä. Eli Sanderssonin päättäessä ykköspikin kohtalon homma käynnistyy ja kello lähtee virallisesti käyntiin huomenna 20.30.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jaaha, Öljystä tuli sitten kertaheitolla pudotuspelijoukkue.
 

Molkke

Jäsen
Ottawa Senators tarjolla halukkaalle. Vuoroja on per päivä niin vähän ja aloitus on vasta keskiviikkona, että aikataulu venyy liian pitkäksi omalla kohdalla. Hoidan toki, jos ei uutta omistajaa tule, mutta helpottaa kovasti.
 

Rapala

Jäsen
Miten toi illan viimeinen vuoro menee aina? Eli jos vuoro alkaa 22:55 niin loppuu vissiin 23:00 eikä 17:00 seuraavana päivänä?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Se vuoro jatkuu siihen asti, kunnes seuraavalle on merkitty aika. Eli jos seuraavan varaajan aika on 17:00, on illan vikalla aikaa siihen asti suorittaa varaus...
 

Rapala

Jäsen
Se vuoro jatkuu siihen asti, kunnes seuraavalle on merkitty aika. Eli jos seuraavan varaajan aika on 17:00, on illan vikalla aikaa siihen asti suorittaa varaus...

Ollaanko me tästä ihan varmoja? Eikö kuitenkin 5min vuoroilla mennä?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ainakin minun käsittääkseni vuorosi on 17.00-17.05. En ainakaan nää mitään syytä ettei olisi.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nuo ajathan ovat nimenomaan niitä aikoja, jolloin vuoro ALKAA. Eli päivän ensimmäinen varaajan aika alkaa klo 17, ellei sitten illan viimeinen varaaja ole suorittanut varaustaan ennen sitä.
 

Rapala

Jäsen
Selvä hyvä. Keskiviikkoa varten kyselin kun vuoro alkaa vielä 22:55 jota en ehdi tekemään silloin illalla enää. Mutta torstaina kello 17 mennessä kyllä.
 

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ottaisko joku lyhyen listan mun 1.kierroksn vuorolle. 20.15 on aika, ja kun olen Kisapuistossa niin wifi saattaa temppuilla, niin en halua ottaa riskiä.
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ottaisko joku lyhyen listan mun 1.kierroksn vuorolle. 20.15 on aika, ja kun olen Kisapuistossa niin wifi saattaa temppuilla, niin en halua ottaa riskiä.
Voin ottaa. Tosin sun varausvuoro näyttäisi olevan 21.15 eikä 20.15, mutta jos siltikin tarvitset niin laittele tännepäin vaikka listaa.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Ai nytpä tulikin melkonen ongelma eteen. Eli en pysty enää muokkaamaan avausviestejäni ilmeisesti. Huutelee jostain 120 minuutin aikarajasta, mutta kyllä tossa vielä aamusti pysty hyvin muokkailemaan vaikka yö välissä olikin.. Eli esim varausketjun varausten tai treidiketjun treidien päivittäminen ei onnistu.

Tietääkö joku kiertoreittiä tähän, vai pitääkö tässä alkaa avaamaan uutta ketjua joka päivä ja koittaa saada kahden tunnin välein jollain tapaa päiviteltyä..?
 

Ralph

Jäsen
Ai nytpä tulikin melkonen ongelma eteen. Eli en pysty enää muokkaamaan avausviestejäni ilmeisesti.
Koska näemmä kaikkia viestejä, ei vain avausviestejä. Täytyi käydä vilkaisemassa omia avausviestejä toisista ketjuista ja muita viestejäni, niin muokkaaminen on mahdotonta. Ei ole helppoa, mutta yritetään jotenkin pärjätä. Ethän sinä voi enää muokata mitään varausketjun viestejä, eli et voi päivittää muiden varauksia avaussivulle.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Jooh aika työlääksi menee nyt. Pitänee miettiä huomenna aamupäivällä ratkaisuja kun on paremmin aikaa.. Tää päivä varmaan pärjätään kun jokainen pistää tuon ekan kierroksen listan vaan oman viestiinsä pastena.

Oli kyllä täydellinen ajoitus tälle foorumi-päivitykselle, minkä hyötyä ei näin nopeasti saa täysin sisäistettyä.
 

Rapala

Jäsen
Tämä siis koskee lopulta kaikkia kokoonpanoketjujakin. Paska juttu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös