NHL Fantasy Draft 2009-2010

  • 16 494
  • 178

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Siinä täysin vilpittömästi suoritettu arvonta. Perinteiseen tyyliin jokaiselle tiimille oma paperilappu, joita sitten nostelin yksitellen astiasta.

Tällä olisi sitten tarkoitus mennä.



Hienoa! Saas nähdä saako sitä untakaan kun miettii vaan tulevaa varaustaan :)
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
1. Vancouver
2. Atlanta
3. Anaheim
4. NY Rangers
5. Philadelphia
6. Dallas
7. Los Angeles
8. Ottawa
9. Carolina
10. Edmonton
11. Nashville
12. Montreal
13. NY Islanders
14. Tampa Bay
15. San Jose
16. Toronto
17. Phoenix
18. New Jersey
19. Florida
20. Colorado
21. Buffalo
22. Columbus
23. St. Louis
24. Boston
25. Detroit
26. Calgary
27. Chicago
28. Pittsburgh
29. Minnesota
30. Washington

---

Siinä täysin vilpittömästi suoritettu arvonta. Perinteiseen tyyliin jokaiselle tiimille oma paperilappu, joita sitten nostelin yksitellen astiasta.

Tällä olisi sitten tarkoitus mennä.

Näillä mennään ja nyt 15 tuntia ja 34 minuuttia tehokasta funtsimista!
 

Janda

Jäsen
Kuten tulikin jo edellisessä viestissäni mainittua, niin tämä venyy kyllä tällä toteutuksella itselleni liian pitkäksi. Tämän takia vapautetaan tosiaan oma paikka jakoon tässä vaiheessa, niin ehditte vielä saada jonkun tilallekin.
 

M10

Jäsen
Jaa että saa varata pelaajia vain klo 15-24 välisenä aikana? Ei onnistu mulle, kun tuolloin olen vähiten koneen äärellä (tuo työaika klo 7-15 olisi ollut juuri parasta draftaus-aikaa, heh). Se sm-liiga draftista tuttu kiinteä varausaika olisi ollut mielestäni hyvä juttu, mutta mennään enemmistön toiveiden mukaan.

Luovutan Dallasin jollekin halukkaalle.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Kannattaisko nyt vaan laittaa sillein että pelkät yöt on vapaata kun kerran porukkaa rupeeaa tippumaan pois tuon drafti ajan takia.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Jaa että saa varata pelaajia vain klo 15-24 välisenä aikana? Ei onnistu mulle, kun tuolloin olen vähiten koneen äärellä (tuo työaika klo 7-15 olisi ollut juuri parasta draftaus-aikaa, heh). Se sm-liiga draftista tuttu kiinteä varausaika olisi ollut mielestäni hyvä juttu, mutta mennään enemmistön toiveiden mukaan.

Sama homma. Työaikahan se on meille IT-miehille parasta vapaa-aikaa ;)

Kannattaisko nyt vaan laittaa sillein että pelkät yöt on vapaata kun kerran porukkaa rupeeaa tippumaan pois tuon drafti ajan takia.

Juuri noin, kuten Fasö toteaa. Olen jokatapauksessa mukana, mutta kannattaisin ehdottomasti vaihtoehtoa, jossa on vain yövapaat.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Kyllä tässä nyt täytyy jotku säännöt jo lyödä lukkoon, ei auta kokoajan säätää ja vaihdella. Eli näillä mennään. Voidaan tieysti miettiä, jos jossain vaiheessa mahdollisesti muutetaan vielä varausaikaa.

Hextall ottaa Dallas Starsin hoiviinsa. Ja ensimmäinen halukas saa Boston Bruinsin.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Kohta alkaa. Mulla on Lafleurin ja anatsun listat eli saadaan ainakin kaksi varausta välittömästi.

Muistakaa sitten aina informoida seuraavaa manageria yv:llä varausvuorostaan!
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Samaa katselin itse. Onko lähettänyt Marwinille yv:tä asiasta?
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
edit: Hoitelen AnFan varauksia viikon ajan ja AnFa ottaa joukkueensa taas haltuun kun pelikielto loppuu.
 
Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ottiko kukaan Blasphemerin listaa? Taisi sanoa ettei pääse varaamaan ajallaan.

Nimim. kiireinen manageri.

Lähetin Blasphemerille kahden maissa YV:tä mutta ei ole siihen vastannut.
 

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Clowe29: Jos et kerkiä odotella tuohon klo 16:42 asti, niin suorita varauksesi jo nyt. Blasphemer ei ilmeisesti ole lähettänyt kenellekään listaa ja mieshän ilmoitti että menee yli seitsemään ennen kuin pääse koneelle. Joten turhaa tässä muuten odotellaan.

edit: 16:42
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Itse olen valmis ottamaan tämän ja huomisen päivän vastaan listoja kiireisiltä, joten listoja vaan yv:llä tulemaan. Viikonlopun kiireet sitten pilaavat mahdollisuudet ottaa jonkun toisen joukkue haltuuni.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen valmis ottamaan tämän ja huomisen päivän vastaan listoja kiireisiltä, joten listoja vaan yv:llä tulemaan.

Allekirjoittanut lähtee Fc Ilveksen peliin, joten listaa lähetetty. Kiitos jos varailet puolestani.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Joo, vähän tuossa mokasin aiemmin päivällä. Kävin kyllä kahden aikoihin ketjut selaamassa, mutten kirjautunut. Listan olisi siis ehtinyt lähettää, mutta eipä tuo nyt niin haittaa, en menettänyt suuria.
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Kysellään jo hyvissä ajoin, kun olen viikonlopuksi lähdössä reissuun, niin perjantaista sunnuntai-iltaan en pysty varauksia tekemään. Olisikohan ketään kuka olisi paikalla koko viikonlopun? Aika pitkää listaa pitäisi varmaan lähettää.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Kysellään jo hyvissä ajoin, kun olen viikonlopuksi lähdössä reissuun, niin perjantaista sunnuntai-iltaan en pysty varauksia tekemään. Olisikohan ketään kuka olisi paikalla koko viikonlopun? Aika pitkää listaa pitäisi varmaan lähettää.

Mulle voit laittaa
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Mitenkäs muuten lauantaina ja sunnuntaina tuo varausjakso alkaa ja loppuu? 12-24 sopiva väli? Itse tosin kumpanakin päivänä iltavuorossa töissä mutta listaa pistän halukkaalle joko tänään illemmalla tai huomenissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös