Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

• 62 813
  • 821

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kakkosen keskelle Chris Drury.

Vuoro Marwinille.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Hmm... olenkohan unta nähnyt kun muistelin Zherdevin lähteneen KHL:n. Ilmeisesti sitten näin.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Maaliin kokenut Dwayne Roloson.

Ja vuoro Rennylle.

Randy Marsh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Kristian Huselius täydentää ruotsalaisen ykköshyökkäysketjun.

Vuoroon Kaberle

Johnnie

Jäsen
Nälkä pukkaa, en jaksa enää odotella edelläni olevia. Kenelle voin lähettää listaa?

EDIT: Käyn syömässä, ja katastan sen jälkeen tilanteen. Jos ei ole lähellä mun vuoroa niin sitten lähetän listaa jollekin vapaaehtoiselle.

Ei sitten päättänyt kone toimia, olin jo kirjoittanut viestini, olin lähettämässä ja kone ei saanut yhteyttä ja sinne meni sitten varaukseni. Noh, uudella koneella ja otetaan kolmosvaihtoehto Ed Jovanovski.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Mä taas kaipaisin vapaaehtoista hoitelemaan huomisen vuorojani, mikäli niitä sattuu osumaan ennen puoli seitsemää..?

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ite istun koneen äärellä puoleen yöhön kyllä, joten listoja voi laittaa tännepäin. Itse kaipaisin vapaaehtoista hoitelemaan huomisen vuorojani, mikäli niitä sattuu osumaan ennen puoli seitsemää..?

Voin ottaa huomispäivän listaa itselleni.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Kilonkingin listoja ei vissiin ole kellään? Hyvin rullas nyt taas jonku aikoo ja ois mukava päästä se varaus tekeen ja nukkuun.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Kilonkingin vuoro loppuisi 22.53 ja koska hän ei ole edes kirjautunut niin HockeyNator saa puolestani ruveta jo varailemaan.

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
No sovelletaan sitten sen verran, että varaan jo. Robyn Regehr rankaisee vääräuskoisia jatkossakin Saddledomessa.

S. Avery vuoroon.

Johnnie

Jäsen
Sen pidemmittä puheitta: tuplavuorolla Mats Sundin ja Pavol Demitra. Vai saako sen toisenkin varata vaikka ei olekaan merkitty seuraavaa kiekkaa? Ihan sama.

Nyt nukkumaan. Samsonov.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy