Mainos

NHL Fantasy Draft 2009-10: Varaukset

• 62 807
  • 821

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kylläpä on hiljainen ilta ollut varauksissa, ei kuitenkaan koko iltaa haluaisi palloilla tässä koneella odotellen vuoroaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaaha, eipä näy tai kuulu fewe0:ta joten vuoro siirtyy 17.27 Lynx Canadensisille joka ei muuten hänkään ole ilmeisesti paikalla. Hohhoijaa.

Kyllä tää drafti pitäisi muuttaa niin, että jokainen ehtisi 2 pelaajaa varaamaan/päivä, muuten varaillaan siihen asti että ensi vuoden draftin voi aloittaa perään...

Plääh!

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Puolen tunnin vuoroja ainakin itse kannatan.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Kyllä tää drafti pitäisi muuttaa niin, että jokainen ehtisi 2 pelaajaa varaamaan/päivä, muuten varaillaan siihen asti että ensi vuoden draftin voi aloittaa perään...

Tuossa on hyvä ehdotus. Nimittäin olen melko varma, että viimeistään kun nelosketjun hyökkääjiä ja seitsemänsiä puolustajia varaillaan, niin tahti hyytyy melkoisesti. 2-3 vuoroa / päivä olisi varmaankin riittävä.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL

Plääh!

Samaa mieltä! Pientä hienosäätöä sääntöihin tai skarppausta(Listoja) managereille.

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Itse asiassa oli tarkoitus ottaa puolen tunnin mittaiset vuorot käyttöön kolmannen kierroksen jälkeen. Itse kuitenkin unohdin tuon. Nyt otetaan käyttöön nuo, mutta vasta viidenneltä kierrokselta eteenpäin. Lienee selkeämpää näin.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse asiassa oli tarkoitus ottaa puolen tunnin mittaiset vuorot käyttöön kolmannen kierroksen jälkeen. Itse kuitenkin unohdin tuon. Nyt otetaan käyttöön nuo, mutta vasta viidenneltä kierrokselta eteenpäin. Lienee selkeämpää näin.

Selvä homma. Tämä kierros vielä, kun saadaan kunnialla loppuun niin tahti nopeutuu.

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse ehdotin jo aiemmin puolen tunnin varausaikaa, mutta ehdotuskseni ei ollut muuten ihan loppuun asti harkittu. Se tätä puolen tunnin aikaa puoltaa, että jos joku kaveri ei ole puolen tunnin kuluessa paikalla niin hyvin suuri on todennäköisyys, ettei ole tunnin kuluessakaan.

Vuoron odottaminen ja palstalla päivystäminen ei ole kaikkein mukavinta puuhaa. Sitten käy vielä klassisesti, eli ensin joku venailee vuorooaan tunteja, vaikka vain puolenkymmentä kaveria on edellä. Sitten on pakko lähteä koneelta, varaajia ilmestyykin kuin tyhjästä ja oman varausvuoron aikana ei olekaan enää paikalla. Syyttävä sormi osoittaakin tätä kauan odottanutta kaveria.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuohon Junan esimerkkiin viitaten muistutan taas niistä varauslistoista. Eivät ne paljoa vaivaa tai aikaa vie tehdessä ja nopeuttavat selvästi pelin etenemistä. Eli eipä tuossa esimerkissäsi voi syyttää, kuin itseään.

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Hyvä homma että tahti edes jonkin verran nopeutuu tulevaisuudessa. Vaikka meneekin nyt jankuttamiseksi niin käyttäkää niitä listoja.

Ja tällä hetkellä vuorossa Lynx Canadensis jonka vuoro päättyy viimeistään 18.27 ja sen jälkeen vuoron saa AnFa jonka varauksia hoitaa Marwin.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tää on just joillekkin kusinen näin, kun itsekin jännäsin, pääsenkö ennen klo. 16 varaamaan. En päässyt ja nyt kun on töiden, sukulaisissakäymisen ja kaupassa ihmettelyn jälkeen taas kotosalla, niin otetaas 1. sentteriksi..

Stephen Weiss

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Seuraavan vuoron pystyn varata jos Marwin on nopea, mutta seuraavaan voisin laitella jollekkin listaa.. Anyone?

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Los Angeles luovuttakoon Jack Johnsonin Anaheimiin.

Anatsu astelkoon estradille.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy