Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

NHL fantasiadraft

• 48 352
  • 1 022
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Kuinkas moneen asti Vilsman vuoro on? Itse ehdin oleen koneella tänään klo 16 asti ja palaan koneelle vasta loppuillasta. Varaamista nopeuttaakseeni kyselen, että jos joku on koneella pitkin alkuiltaa niin voisi pistää minun varaukseni tänne, ettei sitä tatvitsisi odotella loppuiltaan asti.

Eli jos joku pystyy venymään niin lähetän yv:llä muutamat nimet, jotka voisi varata. Tämä kaikki siis vain jos Vilsma ei ehdi varaamaan ennen klo 16.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Vilsman aika taitaa olla myös jo ummessa, että sen kun varaat. Harmittavasti on tahti kyllä laantunut, tuntuu että joka toinen vuoro venyy siihen 6 tuntiin...

Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Eli 5. kierroksen varausta olenkin saanut jännittää pitkään. Hurricanes varaa viime kaudella Montrealin puolustuksessa myös pisteiden valossa läpilyönnin tehneen Sheldon Sourayn.

Hurjan lämärin omaava kookas pakki muodostaa Zubovin kanssa oivan pakkiparin mutta myös ylivoimapeloitteen.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Ainakaan tuossa etusivun listassa ei Leclairia ollut, sitten Níkolai Zherdev

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Derby
Ainakaan tuossa etusivun listassa ei Leclairia ollut, sitten Níkolai Zherdev

Ei sitä olekaan päivitetty aivan interaktiivisesti..

Patera#14

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mogilny #89, Ruutu #15, Helminen 41#
Mulla olis pieni toivomus, ainakun varaatte nii laittakaa edes et kenen vuoro seuraava.. jos ei privaan laiteta :p

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ihmettelen suuresti miten on mahdollista, että tämä erittäin lupaava maalivahti on viellä varaamatta. No mikäpäs siinä sitten. Maaliamme saapuu vartioimaan Rick DiPietro .

Vuorossa Punasydän.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Ghost varaa: Jean-Sebastian Giguere ja Kris Draper.

Vuoro takaisin pp33:lle. Ja onko niin, että rästissä vain Vilsma?

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Apuvaraaja?

No niin, taas pientä edistystä havaittavissa, hyvähyvä! Olen lähdössä viikonlopuksi pois eli voisiko joku ystävällinen henkilö hoitaa seuraavan varaukseni? Laittaisin pikku listan yv:nä.

-Sorppa

pp33

Jäsen
Tuntuu Ghostilla olevan kovasti samoja nimiä samoilla sijoilla kuin mitä täältä löytyy. Giguere meni, joten otetaan Nick Boynton.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt on kai minun vuoroni. Columbus varaa: kakkoskentän keskelle Daniel Briere.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Boomhauer
Todellakin otettu. Briere on minulla.

Ai perkele anteeksi. Vaihdetaan paikalle Rarek Bonk

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy